Goedenavond dames wat zijn de ervaringen van deze verzekering. Hebben ze fijn contact Zijn ze snel met declaraties Mocht je in 1 keer aan je eigen risico zitten is het mogelijk dat verspreid te betalen. Het zou voor ons nu 10 euro schelen en in het nieuwe jaar 40 euro. We zitten nu bij de fbto hoe ik nu vergeleken zullen we beter verzekerd zijn en met het nieuwe jaar komen er toch stiekem meer ogen en haken te zitten aan de aan uit van de modules te zetten dan de voordeel die we ervan hadden.
Ik zit bij zilveren kruis en ben heel tevreden. Of ze snel zijn met declaraties weet ik niet want die dien ik zelf nooit in. Het kan wel zijn dst je een rekening van de eigen risico pas veel later krijgt, heb ik een keer gehad. Heb er toen over gebeld en wat hun zeiden is dat dst ligt aan de instantie die het indient, sommigen doen dat snel maar sommigen maar 1x per half jaar. Maar ze zijn heel schappelijk en je kan het eigen risico ook in termijnen betalen, ook met betalingsregelingen zijn ze heel makkelijk en zijn altijd goed bereikbaar vind ik.
Vorig jaar ben ik van FBTO overgestapt naar Zilveren Kruis. Hele fijne klantenservice. Proberen goed met je mee te denken en gespreid betalen is altijd mogelijk bij hen. Ik dacht gelezen te hebben in maximaal 16 of 18 termijnen, weet het zo niet meer precies. Nou dan heb je een rekening vast betaald in zo'n lange periode . Als ik iets declareer staat het eigenlijk altijd binnen een week op mijn rekening. Dit jaar blijf ik er ook bij en mijn vriend stapt er ook naar over. Deze kwam het goedkoopst uit de bus voor hem op zorgkiezer.nl
Ik heb ook zilveren kruis en ben er heel erg tevreden over. natuurlijk betaal je een hoop geld, maar dat moet je bij elke verzekering. Ze denken altijd goed met me mee en betalen op termijn gaat tot nu altijd! Ik blijf er in ieder geval gewoon bij.
Wij zijn er juist niet tevreden over. Kunnen rekeningen niet verwerken, moeten we zelf bij het ziekenhuis om een nieuwe opmaak vragen terwijl ze wel het geld afschrijven. Klantenservice vond ik weinig service bieden in ieder geval. We konden zelf alles uitzoeken etc. Nu maar hopen dat we het teveel betaalde geld weer snel terug zien
Hier ook slecht. Wilden overstappen naar hun..binnen aantal weken begon het. Hun maakten fouten...slechte service..dus maar gelijk geannuleerd en bij de oude verzekeraar gebleven.
Een beetje wisselende ervaringen dus ik weet het niet het is zo zoeken naar een andere verzekering deze kwam voor ons het goedkoopst uit met de dingen die we nodig hebben.. Nog meer ervaringen
Wij stappen ook over naar Zilveren kruis. Het scheelt ons 20 euro p/m. Dat vind ik erg veel op jaarbasis. Er zijn en zullen altijd verschillende ervaringen zijn. Als je het niet probeert weet je het ook niet. Wij hebben normaal gesproken niet veel met de zorgverzekering te maken en als het toch niet bevalt stappen we volgendjaar weer over.
Hier ook bij zilveren kruis. Weleens overgestapt als het goedkoper vond maar moet zeggen dat ik zilveren kruis tot nu toe toch wel het beste vind.
Hier ook zeer tevreden, zitten er nu een aantal jaar. Vriendelijke klantenservice. Fijne, overzichtelijke website. Je kan online met je DigiD inloggen en overzicht zien van de rekeningen, wat er vergoed is, wat je zelf betaald hebt in het jaar en je declaraties doen. Krijgen meestal binnen een week uitgekeerd. Ze hebben ook een App waar je mee kan declareren, foto van je rekening maken, uploaden en klaar. Geen ervaring mee maar lijkt me wel handig.