Hoi allemaal, Ik heb voor twee weken terug een vervroegde verlenging aangevraagd voor mijn mobiele telefoon abonnement bij een bepaalde provider. Dit was allemaal goed gekeurd en nieuwe contract was opgesteld. Hiervan zou ik een bevestiging krijgen via de mail.. Die kreeg ik dus al niet.. Na twee dagen hun weer gebeld en na dat telefoontje kreeg ik de mail. In die mail stond mijn nieuwe contract.. Alles klopte behalve het toestel wat ik had besteld. Ik heb gelijk weer terug gebeld en gezegd dat ze een fout hadden gemaakt. Ze zouden alles annuleren en dan moest ik een nieuwe bestelling plaatsen. Plots kreeg ik vrijdags een mailtje dat de verkeerde telefoon de volgende dag geleverd zou worden.. Ik weer gebeld dat ik die telefoon niet had besteld. Mevrouw nu kunnen we niets meer voor u doen. De telefoon is al met het koeriersbedrijf mee gestuurd. Terwijl ik het dus vroeg genoeg aan had gegeven. De volgende dag kwamen ze dus aan de deur en heb ik de telefoon geweigerd. Nu zit ik dus al anderhalve week te klooien om alles weer terug te draaien door hun fout! Ze zeggen dat ze niks kunnen doen totdat het toestel is terug geboekt bij het bedrijf en dan kan ik een nieuwe bestelling te plaatsen. Maar dat is nog niet het ergste.. Blijkbaar gaat alles daar langs elkaar heen want kreeg de rekening dus ook al voor een mobiel die ik totaal niet heb besteld. Heb aangegeven dat dit niet van mijn rekening afgehaalt mag worden omdat ik niks heb getekend voor deze telefoon.. Mensen daar aan de telefoon geven aan dat dit bedrag wel eraf geschreven gaat worden.. Ik ben zo klaar met deze provider want krijg hier stress van.. Het gaat namelijk niet om een klein bedrag.. Nu wil ik dus dit contract als ze het hebben geannuleerd gewoon helemaal stopzetten zodat ik naar een ander kan overstappen. Kunnen ze mij dit straks weigeren? Ben ik nu verplicht om toch alsnog die andere bestelling weer te plaatsen? Of kan ik het gewoon stopzetten? En mogen ze een bedrag afschrijven waar ik niet voor heb getekend? Ik bedoel het is hetzelfde bedrag als wat ik voor het juiste toestel zou betalen maar ik heb nu geen toestel en ben ook niet meer van plan om hem bij hun te bestellen.. Door hun fout zitten we dus al twee weken te klooien en we kunnen niks.. Sommige zullen best zeggen waar maak je je druk om maar ik durf niet eerder een ander abonnement af te sluiten totdat ik dit allemaal weet.. Want als ik dit nu bij hun ga aangeven dat ik helemaal niks meer wil ben ik bang dat ze zeggen het toestel hebben we nooit terug ontvangen en betaal maar gewoon..
Is dit toevallig een provider waarvan er ook nog winkels zijn??? Dan zou ik daar naar toe gaan en kijken of ze daar nog iets voor je kunnen doen...
Ja er zijn winkels van.. Ben er naartoe geweest maar die kunnen niks voor me doen.. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd
Open bericht plaatsen op hun Facebook. Dan zijn ze er als de kippen bij. Of Twitter. Als het niet normaal gaat. Ze houden niet van negatieve reacties.
Jammer, ik zou er haast een faecbook speciaal voor aanmaken, en als dat dan klaar is weer verwijderen idd via social media kan je tegenwoordig heel veel , en ben jeheel snel geholpen
Heb je de verlenging telefonisch/via internet geregeld? Wanneer had je de contract per e-mail ontvangen? Je kan deze binnen 14 dagen na ontvangst ontbinden. Gelukkig heb je het toestel geweigerd. Ik zou gewoon weer naar de winkel gaan, hopelijk ben je binnen de termijn. Aangeven dat je niet meer wil verlengen en dat je wil ontbinden.
En gelijk heb je, ik heb nu een soortgelijk geintje bij de hand hier in duitsland.... ik heb dus nu 2 lopende contracten heb er zelfs al een advocaat bij moeten halen.
Heb het idd via de telefoon geregeld.. En kreeg alles via de mail. Ze wachten overal zo lang mee word er knettergek van
Nou ik zou idd fb aanmaken reageren ze binnen 24 uur. En op klacht.nl reageren ze ook snel ! Groot gelijk belachelijk hoe dit gaat.
Ik vraag me af omdat de boel geannuleerd gaat worden en ik echt zelf weer moet bellen om een nieuwe aanvraag te doen... Kan ik alles opzeggen?