Zo dan.. :x Die had een foute aan mij gehad. Zeker een klacht indienen en een andere supermarkt gaan zoeken.
Zeker een klacht indienen ! En het wil ook nog wel is helpen om dat ook openbaar op social media te doen Suc6
Nou ja wat debiel!! Ja een DIKKE klacht zelfs zou ik indienen wat een achterlijke winkel!! Zit het voor te lezen aan mijn man, die zegt: Zo dat had ik niet gepikt!! Ik had een rel gaan staan trappen daar.
Die had serieus een kwaaie aan mij gehad, zeg! Nou en dat je gisteren een pak had gekocht? In zo ongeveer alle winkels is het 1 pak (of 2 pakken) per klant per dag. Ik had dus zeker een klacht ingediend. En de winkel zelf op stelten gezet waarschijnlijk. En die babyvoeding, ja, dat is nog steeds een probleem. Bij ons proberen ze elke week minstens 1 keer de schappen leeg te jatten. Ze komen er met hele bendes voor binnen.
Als je nou een drieling hebt, hoe voed je die dan? Een pak is er dan zo doorheen... Klacht indienen! Als het antwoord niet naar wens is zou ik het via social media spelen.
Uhm, je kunt toch ook een gesprek aangaan, ipv gelijk met klachten te gaan zwaaien. Het is nogal een eenzijdig verhaal en vol met emotie (huilend de winkel uit ) dus ik zou een gesprek aanvragen met de manager van de winkel.
Zeker een klacht indienen, bij filiaal, hoofdkantoor en ook op hun fb pagina! Wat een achterlijke zeg! Dikke knuf voor jou!
Je kan het ook online bestellen he oa. Hier: Nutrilon Standaard 1? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik deed dit vaak want 9 van de 10 keer greep je mis.
En dan te bedenken dat het spul helemaal niet moeilijk te krijgen is. Nutricia heeft volgens mij al hun productie omhoog gedaan en de winkels kunnen zelf nu ook een (flinke) voorraad hebben. Het klopt dat baby poeder tegenwoordig ook verhandeld wordt maar dat hoeft voor niemand nadelig te zijn. supermarkt koopt in en opkoper koopt en verkoopt weerm Nutricia+winkel+handelaar=winst. Supermarkt moet gewoon zorgen dat er meer dan voldoende is. Jij als consument kan hier al helemaal niks aan doen. Klacht indienden dus!
wat een lef heeft diegene zeg! snap dat echt niet... net zo goed had je hem net open gemaakt en laten vallen! pfff wat een onzin om ZO met je om te gaan... klacht zou ik ook doen idd...
Dan ben ik soms blij dat ik mijn bekkie bij mij heb. Had direct er iets van gezegd.. Zijn ze nu van de pot gepleurd... Zou zelf trouwens alle winkels in de stad af gaan en minimaal een maand voorraad aanleggen.
Zo werkt het niet altijd. Wij kunnen bijv. geen nutrilon (extra) bestellen. Dit wordt verdeeld vanuit het hoofdkantoor. Geen idee hoe dat bij andere winkels is overigens.
Ik vind dat het logischer zou zijn geweest als de medewerkster normaal het gesprek zou zijn aangegaan met ts.
Jullie hebben me gemotiveerd om een klacht in te dienen. En dat ga ik dus ook doen. Mochten ze mijn klacht niet serieus nemen dan ga ik social media inschakelen. Ik wilde gewoon wat voorraad hebben i.v.m feestdagen straks en heb geen zin om elke dag overal te gaan zoeken voor een pak melk. Het is heel moeilijk te krijgen in de winkels. Ik zag toevallig dat ze genoeg in de schappen hadden en dacht ik koop er meteen 1 erbij.
Nee dat is niet waar. Het tekort aan nutrilon is nog steeds. OT Zeker een klacht indienen ts! Zo ga je gewoon niet met mensen om!
Kan het haast niet geloven zo abnormaal vind ik de hele situatie. Ze mogen jou en ook andere zo niet behandelen. Er is geen reden om jou zo te behandelen. Ik vind het goed dat je een klacht indient. Je hebt zeker recht op een excuses van die medewerker. Heel veel succes.
Vind ik ook niet raar, woede, onmacht of diepe frustratie uiten zich hier ook vaak in tranen. TS klacht is wel op zijn plaats, en je hoeft je echt niet te gaan verdedigen waarom je nog een pak kocht hoor! Al was het de laatste die ze hadden, of had jij er al 6 thuis, geeft ze niet het recht je te weigeren omdat je GISTEREN al een pak had gekocht en al helemaal niet het recht je zo schofterig te behandelen. Ik mag toch hopen dat er werk wordt gemaakt van deze klacht. Sta je mannetje (ok, vrouwtje) en laat je vooral niet de hoek in lullen!
Ik zou het op facebook gooien ! schijnt goed te helpen ! of twitter en dan # dirk ofzo... je hoort zoveel... dan lossen ze het echt wel voor je op haha
Je mag niet meer dan een pak per keer meenemen maar van mijn part ga je dezelfde dag nog dat is aan jou wat een onbeschofte medewerkers!! Ik ga soms ook janken als ik boos ben hoor kan je soms niet stoppen dan kan je beter later teruggaan als je rustig ben en naar de manager vragen en een klacht indienen!