Ligt ook een beetje aan hoe groot het filiaal is. Dat ik bij de ah werkte (in dorp) kon ook wel aardig onthouden wat iemand kocht hoor. Heb gewoon een erg goed geheugen plus dat daar altijd wel dezelfde mensen rond liepen.
Echt? Hier hangt wel een briefje niet meer dan 2 per klant maar niet over als je op een andere dag weer komt je niet nog een pak mag kopen.
je klacht kun je beter melden bij www.lekkerdoen.nl mijn man werkt bij de dirk, en vindt dit ook erg raar.
Inmiddels een reactie gehad van de dirk, een heel kort reactie met daarin excuses en dat er aanstaande maandag een gesprek is gepland met de medewerker. Ik vind het heel kortaf van de dirk
Ik zou daar persoonlijk geen genoegen mee nemen. Ik vind dat ze je dat pak gewoon gratis mee moeten geven of in iedergeval een compensatie naar jou toe aan moeten bieden.
Moet ik gewoon zeggen dat ik hier geen genoegen mee neem? Op z'n minst excuses van de medewerker zelf
Onbeschoft was het zeker, maar wil je een echt gemeende excuses of een die afgedwongen is? Ik zou het hier bij laten deze medewerker word op het matje geroepen en leert er hopelijk van om in de toekomst klantvriendelijker te zijn. Zelf zou ik niet zitten te wachten op een excuses die afgedwongen is.
Bij onze Jumbo schrijven ze trouwens op welke Chinezen er langs zijn geweest en wat ze aanhadden (per ongeluk een keer meegekregen toen ik achter een Chinese vrouw stond die een pak kocht > ik hoorde toen 2 medewerkers praten achter mij) Het ging alleen om Nutrilon nr 6.... Geld zo'n regel zelfs daarvoor???
OMG! ik zou echt verbaasd toekijken en ik zou dan per direct naar de filiaal manager toestappen. Direct een klacht indienen!!
Eerlijk?: als je een gesprek had willen hebben, of excuses van de medewerker, dan vind ik dat je het zelf ook anders had moeten aanpakken. Gelijk via social-media of (zelf ook) anoniem (dus niet face-to-face) klagen vind ik niet echt de meest handige weg. Was zelf in de winkel richting manager gestapt of had persoonlijk een gesprek aangegaan, dan had het wellicht anders gelopen. Denk dat je in deze toch ook een beetje naar je eigen handelen moet kijken. En idd, een afgedwongen excuus zou voor mij ook geen waarde hebben.
je had inderdaad beter je klacht bij desbetreffende leidinggevende kunnen neerleggen dan via de mail dan krijg je dit standaard mailtje natuurlijk terug...
Ik zou zeker een klacht indienen, en vind een compensatie ook wel op zn plek! Desnoods een tegoed bon voor je kerstinkopen Een gedwongen excuus zit ik zelf ook niet op te wachten, daarom verplicht ik mijn kids ook nooit tot een sorry te zeggen Maar das een ander verhaal hihi Succes TS!
Een klacht heb ik al ingediend en heb een reactie ontvangen met excuses. Vond het best wel kortaf. Maar zal wel aan mij liggen
Het is in een mail gedaan. Dan komt het vaak wat anders over dan wanneer je het zegt. Het is dus maar net hoe je de mail leest. De ene zal het kortaf vinden en de ander leest het op een andere manier en vind het niet kortaf. Wat moeten ze anders schrijven? Een heel verhaal waarbij ze door het stof gaan? En wat zou je dan willen? Ik zou niet om een excuus van de medewerker vragen. Dat is dan een gedwongen excuus. Heb ik ook wel eens gedaan onder dwang van mn baas. Netjes excuus gemaakt maar betekend niet altijd dat je het meent Nou, dan kunnen ze beter niks zeggen hoor. Uit hun eigen een gemeent excuus en anders niet.
Staat ergens zwart op wit geschreven/aangeplakt bij het schap hoeveel pakken je per bezoek mag kopen? Zo nee, dan absoluut een klacht indienen. Voor hetzelfde geld neem jij namelijk een pak mee voor je vriendin die ziek thuis is. Zijn ze nou helemaal mesjokke geworden?! Ik zou dit heel hoog opspelen. Mafketels.
Er stond wel 1 pak per klant per dag. Ik heb me ook netjes aan de regels gehouden omdat ik de dag ervoor een pak had gekocht en de volgende dag toen ik weer een pak wilde kopen is die medewerker op me af gekomen met de mededeling dat ik de dag ervoor al was geweest en nu geen pak nutrilon mag kopen
Ik zou ook dicht klappen!absoluut niet rot voelen omdat je moest huilen,zou precies hetzelfde hebben gedaan! Zou zeker een klacht indienen bij de winkel en als ze er niks mee doen of niet naar tevredenheid klacht via hoofdkantoor / sociale media. Heb je de kruidvat eigen merk al eens geprobeerd wij zijn ook overgestapt van nutrilon.tot nu toe altijd leverbaar en kan rustig meerdere pakken meenemen. Dikke knuffel!