ik heb binnen een week 4 nieuwe spenen ontvangen, alleen jammer dat ze het oude model sturen, mijn zoontje wil deze niet. Had liever gehad dat ze de andere spenen hadden gestuurd op het moment dat het opgelost was.
Hier nogsteeds niets gehoord, zou graag die van t oude model ontvangen voor dochter, die heeft ze graag en die ik nog heb worden wel erg oud nu.
Ik kreeg vandaag twee fopspeenkoorden thuis gestuurd. Maar ik heb geen idee of ik die gekregen heb vanwege de speen waar ik een formulier voor heb ingevuld of vanwege een klacht die ik al 3 maanden geleden heb ingediend over een speenkoord dat al na 1x gebruiken kapot was. Er zat een brief bij van maar liefst 2 regels waarin alleen maar stond: hierbij 2 fopspeenhouders. Sorry voor het ongemak. ** ze kunnen volgens mij wel wat versterking gebruiken op de klantenservice, want echt soepel verloopt het allemaal niet **
denk dat dat op je klacht is, ik heb nieuwe spenen thuis gekregen en daar zat helemaal geen briefje bij.
nono, ik denk dat je over mijn berichtje van 12 november heen hebt gelezen: 31 oktober heb ik dat gedaan via de site. En vandaag ontving ik per post twee nieuwe fopspenen van het oude model. Duurde dus 12 dagen. Dat vind ik erg meevallen! Het zijn ook de goede die ik altijd heb; dental, zonder ring, 0-6 maanden. Alleen had ik drie fopspenen van het nieuwe model, dus de slechte fopspeen. Waarom ik dan twee nieuwe ipv drie krijg? Daar ga ik nog even achteraan. Ik vind deze service wel netjes, maar ook een beetje jammer. Aangezien ik direct twee nieuwe fopspenen van het oude model online heb besteld, toen bleek dat de fout fopspenen uit de winkel was gehaald. Dus ik heb alsnog onnodige kosten gemaakt van die twee die ik zelf gekocht heb. Nu heeft Lynn dus vier oude model fopspenen, terwijl ik er maar 1 in gebruik heb. Dus nog drie in de verpakking...
Iemand een idee waar ik nog aan het oude model Bibi kan komen? Mijn dochter is bijna 3 maar heeft een ontwikkelingsachterstand en autisme en haar speen geeft haar de rust om lekker te gaan slapen. Iemand die ze nog heeft liggen misschien? Ik neem ze graag over, vanaf 16 mnd en het liefst zonder ring.
Heeft iemand al iets vernomen, hier al zeker 5/6 weken geleden formulier ingevuld, en nog niks gehoord. Vorige week gemaild dat ik nog niks gehoord heb, maar ook daar geen reactie op....
Hier ook nog niks vernomen. In de week van 4 november formulier ingevuld. Twee/drie weken later gebeld omdat ik het vreemd vond dat ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Klantenservice vertelde me dat ze dat helaas waren vergeten.... Ik hoop dat ik nog wat hoor.... Heb er niet veel hoop op eerlijk gezegd.
Ik heb nog niks gehoord dus had ze gemaild, denk wel ruime week later mail terug dat ze afhandelen op volgorde van binnenkomst en er heel veel moesten behandelen, dat maar af moesten wachten...
Ik had een mail gestuurd naar Bibi wanneer de spenen weer in de winkel verkrijgbaar zijn, als ik de reactie zo lees denk ik dat hun voorraad ook helemaal op is van het 'oude' model en dat iedereen daarom de spenen niet thuisgestuurd krijgt, hierbij hun reactie. U zult begrijpen dat het ook in ons eigen belang (en dat van de fabrikant) is om alles z.s.m. af te handelen. Hierin zijn wij echter ook weer afhankelijk van diezelfde fabrikant. Zodra wij de spenen van hem mogen ontvangen zullen wij de winkels weer bevoorraden en de spenen sturen naar de mensen die een formulier hebben ingevuld c.q. spenen naar ons toe hebben gestuurd. Hoewel wij het dus ook graag anders zouden zien kan dit helaas nog enkele weken duren. Als de nood hoog is zou u nog kunnen kijken op Dé onlineshop voor al uw bibi producten - bibi-online.nl (is overigens een ander bedrijf!), deze spenen zijn veilig! Ook zou u nog kunnen kijken (tip van een consument) op Drogisterij Farmaline, gezondheid aan huis geleverd! of op Online apotheek - online apotheek Viata, deze spenen zijn ook goed. Onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.
Vroeg me zo even af... Zijn er hier mensen die ook half november een foto hebben gestuurd en al wel of niet iets gehoord hebben? Bij wel, weet ik dat ik dan ook zo aan de beurt ben (ze handelen af op volgende lees ik hier) Bij niet... wat duurt dat dan lang...
Ik heb 30 oktober gestuurd is ontvangen niets vernomen. Die volgorde stelt geen ruk voor. Vriendin stuurde 4 weken later. Kindje zelfde geslachte zelfde leeftijd. Week later nieuwe spenen in huis.
Ik hoef ook niet zo nodig nieuwe spenen meer. Tegen de tijd dat ik ze ontvang is mijn dochter misschien al van de spenen af. Ik heb liever een vergoeding of iets dergelijks. Ze pakken het niet zo handig aan. Ze hadden beter een waardebon ofzo kunnen sturen. Dan had je ook voor een ander Bibi product kunnen kiezen en zaten ze nu niet zonder voorraad. Zo lang wachten in onzekerheid vind ik erg vervelend.
Ik vind het maar een raar verhaal, ze hadden er toch ook voor kunnen kiezen om weer de oude te produceren en de nieuwe in alle rust te ontwikkelen. Op deze manier verliezen ze heel veel klanten. Ik hoef ze ook niet meer, heb ontdekt dat de etos spenen ook prima zijn en veeeeel goedkoper.. Zag bij de etos trouwens dat de kaartjes voor Bibi spenen van het schap afgehaald zijn, die hebben de hoop al opgegeven...
Ik vind het ook onwijs lang duren voor de spenen weer verkrijgbaar zijn, heb al meerdere mails naar Bibi gestuurd wanneer ze weer in de winkel verkrijgbaar zijn maar krijg geen enkele reactie, zeer slecht van zo'n bedrijf, ze zullen echt heel veel klanten kwijt raken, helaas wil mijn zoontje geen enkele andere speen anders had ik ook overgestapt. Hoop alleen dat het niet heel lang meer duurt want zijn spenen zijn echt op.
Ik heb vandaag nieuwe spenen van Bibi ontvangen. Wel jammer dat het de meest lelijke patroontjes zijn. Bovendien is mijn dochter inmiddels gewend aan de tijdelijke vervanger. Dus ik denk dat deze op marktplaas gaan...