internet maar heb/wil geen kabel/telefoonlijn abbonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

    Lentes Niet meer actief

    Wij hebben internet van Online omdat je dan geen tv kabel of telefoon abonnement hoeft, echt bevalt dit de laatste maanden heel erg slecht! Ligt er soms uren uit!

    Waar kan ik nog meer alleen internet afsluiten?
    En dan dat hij het wel continue doet ;)
     
  2. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zou ik eerst even kijken welke providers dat bij jou in de buurt aanbieden.

    Hier kan je bijvoorbeeld ook alleen maar UPC en KPN nemen, de rest valt dan al gelijk weg.
     
  3. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Die continue garantie heb je nergens. Vergelijk hier eens wat er mogelijk is: Alleen een los internetabonnement? Vergelijk de kosten
     
  4. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb zelf alleen internet van Tele2. Bevalt mij goed.
     
  5. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Ik zat eerst bij Stipte (oude naam Scarlet) met internet/tv/vaste lijn. Toen wilde ik TV opzeggen, en vaste lijn ook niet nodig, maar bij Scarlet kan alleen internet niet. Dus ik zei hun in december dat ik dan naar Tele2 ging overstappen omdat daar wel alleen goedkoop internet kan. Medewerker van Scarlet begon te sputteren aan de telefoon dat er dan nog wel 'lijnhuur' bovenop kwam bij Tele2 voor gebruik van de KPN lijn als ik geen vaste lijn aansluitng had blablabla. Dus ik navragen bij Tele2, neehoor, was vroeger zo nu niet meer.

    Dus ik heb nu het goedkoopste abonnement van Tele2, internet met 20 MB snelheid. Je kan ook iets meer betalen voor sneller, maar ik dacht probeer dit eerst wel.
    Het overzetten was precies tussen kertst/oud en nieuw en verliep niet helemaal soepel (modem kwam vertraagd met de postNL, en datum van overzetten was eerst uitgesteld en toen ineens vervroegd). Ik zat 1 dag zonder internet, maar toen heeft de onderbuurvrouw mij haar Wifi code gegeven. Ook ideaal als m'n internet in de toekomst eens uitvalt :D

    Bij Scarlet letterlijk nooit problemen gehad dat internet eruit lag, alleen 2x modem stuk in 3 jaar.
    Nu bij Tele2 nog geen ervaring van uitvallen, maar functioneert prima. Smarttv is aangesloten met ethernet kabel, en telefoon en laptop via wifi. Wifisignaal van de modem is wel iets zwakker (4 van de 5 streepjes als ik er vlakbij zit). Maar werkt prima en was destijds goedkope aanbieding.
     
  6. Pluisje88

    Pluisje88 Niet meer actief

    Volgens mij kun je bij Ziggo toch ook alleen internet aanvragen en voor de rest niks?

    Wij hebben nu Tele2, , overstap ging best slecht. Toen we eindelijk aangesloten zouden worden werkte het niet, moest er alsnog een monteur komen. En bovendien leveren ze op dit moment niet hetgeen wat we aangevraagd hadden. Daarnaast schakelt de TV uit zichzelf over :(: en lag in het begin de telefoon of internet er wel eens uit. Nu is dit gelukkig al minder.

    Zou wel even kijken naar de dekkingsgraad in je regio, dat verschilt nog al eens. Volgens mij hebben alleen Ziggo en KPN een landelijke dekking, de rest is regiogebonden hoe goed het is en of het uberhaupt mogelijk is die provider in jouw regio te hebben.
     
  7. pmk

    pmk Fanatiek lid

    17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier ook Tele2, bevalt ook prima :) Service tot nu toe ook goed bevallen!
     
  8. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Hier ook Tele2. Is meteen goed gegaan.
     
  9. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    Mijn schoonouders hebben Internet en tv van ziggo. Bellen doen ze met Vodafone.
     
  10. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Alleen internet van xs4all. Perfect, nooit storing en een hele goede service
     
  11. Lentes

    Lentes Niet meer actief

    Dank! Ik ga de genoemde aanbieders even googlen.
    Bij Online vind ik de bereikbaarheid van de klantenservice ook erg slecht, kan ook geen mailadres of iets vinden om te klagen.

    Laatst was er ook iets over in Kassa!
     
  12. MadebyCET

    MadebyCET Lid

    9 feb 2014
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt 13 kanalen, die je zelf of via je provider kan overzetten, je zit waarschijnlijk dan bij iemand in de buurt die hetzelfde kanaal heeft als jouw en af en toe gaat het dan mis als er internet aanstaat van diegene dan zapt die over, is even kanaal veranderen, en je hebt nergens meer last van, ook geen uitval zomaar meer. Je provider kan beter uitleggen hoe dit in elkaar zit, en soms hebben ze geen zin in om dit te doen, gewoon doorzetten dat de technische dienst dit verandert.

    Succes
     
  13. In AFwachting

    In AFwachting Bekend lid

    23 okt 2011
    714
    0
    16
    Bij Ziggo heb je een TV Standaard abonnement (kabel) nodig om digitale diensten, zoals internet, af te kunnen nemen. Alleen internet en verder niks is niet mogelijk.
     

Deel Deze Pagina