Wij hebben internet van Online omdat je dan geen tv kabel of telefoon abonnement hoeft, echt bevalt dit de laatste maanden heel erg slecht! Ligt er soms uren uit! Waar kan ik nog meer alleen internet afsluiten? En dan dat hij het wel continue doet
Zou ik eerst even kijken welke providers dat bij jou in de buurt aanbieden. Hier kan je bijvoorbeeld ook alleen maar UPC en KPN nemen, de rest valt dan al gelijk weg.
Die continue garantie heb je nergens. Vergelijk hier eens wat er mogelijk is: Alleen een los internetabonnement? Vergelijk de kosten
Ik zat eerst bij Stipte (oude naam Scarlet) met internet/tv/vaste lijn. Toen wilde ik TV opzeggen, en vaste lijn ook niet nodig, maar bij Scarlet kan alleen internet niet. Dus ik zei hun in december dat ik dan naar Tele2 ging overstappen omdat daar wel alleen goedkoop internet kan. Medewerker van Scarlet begon te sputteren aan de telefoon dat er dan nog wel 'lijnhuur' bovenop kwam bij Tele2 voor gebruik van de KPN lijn als ik geen vaste lijn aansluitng had blablabla. Dus ik navragen bij Tele2, neehoor, was vroeger zo nu niet meer. Dus ik heb nu het goedkoopste abonnement van Tele2, internet met 20 MB snelheid. Je kan ook iets meer betalen voor sneller, maar ik dacht probeer dit eerst wel. Het overzetten was precies tussen kertst/oud en nieuw en verliep niet helemaal soepel (modem kwam vertraagd met de postNL, en datum van overzetten was eerst uitgesteld en toen ineens vervroegd). Ik zat 1 dag zonder internet, maar toen heeft de onderbuurvrouw mij haar Wifi code gegeven. Ook ideaal als m'n internet in de toekomst eens uitvalt Bij Scarlet letterlijk nooit problemen gehad dat internet eruit lag, alleen 2x modem stuk in 3 jaar. Nu bij Tele2 nog geen ervaring van uitvallen, maar functioneert prima. Smarttv is aangesloten met ethernet kabel, en telefoon en laptop via wifi. Wifisignaal van de modem is wel iets zwakker (4 van de 5 streepjes als ik er vlakbij zit). Maar werkt prima en was destijds goedkope aanbieding.
Volgens mij kun je bij Ziggo toch ook alleen internet aanvragen en voor de rest niks? Wij hebben nu Tele2, , overstap ging best slecht. Toen we eindelijk aangesloten zouden worden werkte het niet, moest er alsnog een monteur komen. En bovendien leveren ze op dit moment niet hetgeen wat we aangevraagd hadden. Daarnaast schakelt de TV uit zichzelf over : en lag in het begin de telefoon of internet er wel eens uit. Nu is dit gelukkig al minder. Zou wel even kijken naar de dekkingsgraad in je regio, dat verschilt nog al eens. Volgens mij hebben alleen Ziggo en KPN een landelijke dekking, de rest is regiogebonden hoe goed het is en of het uberhaupt mogelijk is die provider in jouw regio te hebben.
Dank! Ik ga de genoemde aanbieders even googlen. Bij Online vind ik de bereikbaarheid van de klantenservice ook erg slecht, kan ook geen mailadres of iets vinden om te klagen. Laatst was er ook iets over in Kassa!
Je hebt 13 kanalen, die je zelf of via je provider kan overzetten, je zit waarschijnlijk dan bij iemand in de buurt die hetzelfde kanaal heeft als jouw en af en toe gaat het dan mis als er internet aanstaat van diegene dan zapt die over, is even kanaal veranderen, en je hebt nergens meer last van, ook geen uitval zomaar meer. Je provider kan beter uitleggen hoe dit in elkaar zit, en soms hebben ze geen zin in om dit te doen, gewoon doorzetten dat de technische dienst dit verandert. Succes
Bij Ziggo heb je een TV Standaard abonnement (kabel) nodig om digitale diensten, zoals internet, af te kunnen nemen. Alleen internet en verder niks is niet mogelijk.