Wel belachelijk he, dat je dus als "nettte" klant gewoon twee maanden aan het lijntje wordt gehouden, maar wanneer je alles op straat (social media) gooit er wel ineens wat kan gebeuren. Echt schandalig hoor, hoe zij met je omgaan. Er zijn inmiddels al vijf termijnen verlopen, let wel: door henzelf gestelde termijnen.
Na een halve week aan het lijntje te worden gehouden door de telefonische servicedesk en chatbox van Samsung (kaliber: have you tried switching it on and off again?) hoefde ik maar 1 berichtje op Facebook te plaatsen en 2 dagen later was mijn wasmachine weer gerepareerd Sometimes that's all it takes.
Ik heb dat ook bij esprit gehad...duurde super lang ( 6 weken geloof ik) dat ik mijn geld terug had. Ik had 4 broeken besteld...maat 36 en maat 38 zodat ik het verschil kon zien. Doe ik niet meer...ik ga liever naar de winkel dan.
Je mag wel over dat bedrag heen gaan, maar dan moet je dus vooraf betalen (of zorgen dat bestellingen die je al in huis hebt betaald worden of geretourneerd worden, voordat ze nieuwe bestellingen versturen). Nooit problemen mee gehad.
Ja, dat weet ik dat je er overheen mag als je vooraf betaalt, daarom schreef ik dat die bedragen "op rekening" mogen, als je alleen achteraf wilt betalen dus...
Wow wat een geld!! Hopelijk krijg je het terug zo snel mogelijk je wacht lang genoeg. .goed dat je klachten heb ingediend
Ik vraag me dan weer af waarom mensen zoveel spullen bestellen en dan 3 kwart (!!!) Terugsturen. Het is een logistieke operatie aan zich, geen wonder dat ze het retouren ontmoedigen. Ga dan gewoon in de winkel passen.
Ik bestel mijn kleding ook vaak online en moet dan ook een deel terugsturen. Ik zou dolgraag willen dat ik gewoon in mijn maat kleding kan kopen in de stad, maar 9 van de 10 keer hangt mijn maat er niet meer bij.
ik vind het eigenlijk best vreemd dat je dit bericht op een zwangerschapsforum plaatst, dit is je eerste en enige topic en je reacties zijn ook alleen in dit topic?? Voor iedereen meteen begint te blaten...het viel mij toevallig op en ik vind het gek.
Ik bestel regelmatig online en ja ook hier gaat een heleboel weer terug. Hier heb je nl niet alle winkels zitten waar ik kan passen. We hebben een h&m waar ik regelmatig bestel omdat ze hier lang niet alles hebben (ook geen mannen afdeling) dus bestel ik online. En wat denk je van de winkels die er alleen online zijn? Kun je toch ook niet in een winkel passen? En ja dan bestel ik natuurlijk meerdere maten omdat dat per winkel en per item nogal kan verschillen. Sowieso snap ik het ontmoedigen niet helemaal. Waar ik betsel (heb besteld) is retouren gewoon gratis. In het geval van ts zou ik dat sowieso niet doen zoveel vooruit betalen. Ik weet dat een deel terug gaat dus of ik betaal achteraf of ik bestel (zoals bij Zalando) dan daadwerkelijk maar 1 jurkje in 2 maten. Hoop dat je het snel hebt ts, is een flink bedrag. Erg dat een bedrijf daar zo lang over mag doen zoals ik net las bij Zalando. @tuc mij viel ht ook op hoop dat ts ergens moet beginnen en dat dat is bij dit topic.