Goedemiddag dames mijn zoon gaat sinds feb dit jaar naar een kinderopvang, deze maand zou hij de hele maand niet komen. Ik moest van de leidsters bellen naar de hoofdvestiging om te kijken of er dan misschien wat geregeld kon worden voor de opvangkosten, ik heb naar het hoofdkantoor gebeld en zij gaven aan dat de maand gewoon betaald moest worden. Dus ik dacht alles is goed. Nu kreeg ik gister een creditnota van de opvang binnen Dus ik net bellen naar hun, blijkt dat mijn zoon PER 14-12 is uitgeschreven van de opvang, en dat is niet het enige, hij kan er niet meer terug omdat er GEEN BESCHIKBARE PLAATSEN MEER ZIJN.... Hij staat nu op de wachtlijst, wat moet ik hier nu mee? Mijn collega;s gaven aan een andere opvang te zoeken, maar er is nergens in de buurt plaats wat moet ik nu in godsnaam doen, ik zit hier zowat overspannen op werk en zat net gewoon te huilen.. Edit moderator: Bij het goede onderwerp neergezet!
hoe ebdoel je uitgeschreven? ik zal maar eens flink over de ziek opbellen! je hebt toch nergens een handtekening gezet om hem uit te schrijven? wat dat voor onzin! verder kan ik je niet helpen meid! maar veel suc6!
Hoe kan dit zomaar? Ze kunnen hem toch niet zomaar uitschrijven? Ik zou een klachtbrief naar hun sturen,dit moeten ze maar zelf oplossen jij hebt hem toch niet uitgeschreven?
Nou ja zeg, dat kunnen ze niet zomaar maken! Ik zou contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering (als je die hebt), want anders heb je toch wel een groot probleem. Zie maar zo snel een ander kdv te vinden waar plaats is.
Als jij hem niet schriftelijk hebt uitgeschreven kunnen ze hem volgens mij niet uitschrijven, tenminste dat is hier zo. Hoop dat het snel voor je is opgelost meid!
Hoi hoi, ik werk zelf bij een Kinderopvang organisatie en zolang jij niet schriftelijk hebt opgezegd, heeft jouw kind gewoon recht op die plek. Bovendien heb je zoiets als een opzegtermijn, deze is bij ons 2 maanden en volgens mij is dat overal zo. Laat je niet zomaar iets wijsmaken hoor, ze hebben een fout gemaakt en waarschijnlijk direct een nieuw kind ingepland en willen waarschijnlijk die nieuwe klant niet kwijt.
inderdaad, dat kan niet zonder dat jij iets hebt getekend, zelf. En ik zou iig een andere opvang zoeken, als er dan plek is snel over. Bij ons is er trouwens plek zat in de opvang hoor
Ja mijn man heeft net gebeld, en ze geven aan als de factuur van dec betaald is, komt hij boven aan de wachtlijst. Maar ik gebruik altijd 5 dagen opvang en er komt niet in 1x 5 dagen vrij zeiden ze. En hier zijn geen plaatsen meer vrij.. en dat ik telefonisch accoord heb gegeven voor de stopzetting
goede raad, zolang je niet getekend hebt is niets bindend. Als ze hem niet kunnen plaatsen bij hen, dan moeten ZIJ op zoek gaan naar een alternatief en niet jij. Groetjes, N23