Wij hebben kpn glasvezel. Ik ben er tevreden over. Weinig storingen. Laatst was onze experiabox kapot gegaan. Niets deed het meer. Ik mocht gelijk een nieuwe gaan halen bij de kpn winkel en probleem was gelukkig opgelost.
Wij hebben alle 3 gehad. En met online en UPC veel gezeur gehad. We hebben nu 2 jaar Vodafone via glasvezel en wij zijn er tevreden. We hebben wel eens een storing maar dat is niet te vergelijken met de andere 2
1 advies, ga vooral niet naar vodafone thuis! Wij zijn overgestapt op galasvezel van vodafone. Als het eenmaal werkt is het prima, heb daar geen klachten over, maar wij hebben door een fout van de afdeling verkoop 6 weken zonder tv, internet en telefonie gezeten, en de klantenservice is echt bar en bar slecht. Geven echt niet thuis bij klachtafhandeling. Nu het allemaal aangesloten is werkt het prima, maar wij stappen sowieso over zodra dit kan.
Waar woon je dan, omdat je met Telfort slecht beeld/kwaliteit hebt? Hier dik tevreden over Telfort. Al jaren, ook nu ik in een klein gat woon. Wij hadden laatst problemen met Telfort Internet. Leek op UPC met kabel (echt serieus, zo enorm langzaam). Gebeld en bleek iets in hun instellingen niet goed te zijn. Hiervoor hebben wij Tele2 gehad, ook een goede. KPN zou ik persoonlijk niet doen. Wij zouden van Tele2 naar KPN gaan, maar hebben dankzij die knakkers 2 maanden zonder telefoon, internet en TV gezeten. Ook bij onze oude buurman hebben ze dit kunstje geflikt. Met mijn mobiele abonnement nemen ze het ook niet zo heel nauw met de "verwachte leverdatum", al meerdere keren niet. Met een maand afgesloten van de buitenwereld te zijn geweest, ons contract proberen te laten ontbinden wegens niet nakomen van afspraken. Heeft een heel hoop gezeik opgeleverd, nooit meer KPN. Plus KPN klantenservice vind ik zeer onvriendelijk. Dus ik zou zeggen: Telfort of Tele2. Verdere ervaringen, buiten mijn negatieve ervaringen met KPN, heb ik niet.
Hier zijn de zenders net overgezet vanwege het samengaan van ziggo met upc. Drama sindsdien, we zitten al bijna een maand zonder een aantal zenders. Service biedt ziggo nauwelijks en de verschillende afdelingen roepen verschillende dingen. Ik zou daar dus niet voor kiezen nu... ze hebben echt nogal wat last van de overgang, die verloopt beslist niet geruisloos. Over twee weken moet alles rond zijn en ze weten nu nog steeds niet welke ontvangers ze dan zullen hebben, maar ondertussen is de huidige voorraad op, (zeggen ze). De klantenservice was echt belabberd. Het enige wat de helpdesk ons, na 3 bezoeken van monteurs, kon bieden, was in de winkel een nieuwe ontvanger gaan halen. Op mijn vraag of we de bon dan bij ziggo konden declareren was het antwoord: Nee, natuurlijk niet. Ehm, dus... apparaat is nog geen 3,5 jaar oud en de storingen zijn er sinds de overgang. So far voor service Mijn man wilde wel naar XS4ALL, dat schijnt veel beter te gaan allemaal.
wat lief dat iedereen blijft reageren! goede adviezen. Maar zoals ik eerder schreef hebben we een nieuwe draadloze set gekregen van telfort. Was een tip van iemand uit dit topic. we zijn 48 uur verder (sinds de set geinstaleerd is) en al 48 uur stotter vrij VAn mij mag dit topic dus dicht! problem solved.. case closed
Wij hebben KPN, man werkt als servicemonteur voor( onder andere) KPN. Man is ZZP'er maar wordt ingehuurd. Erg tevreden maar ja bij problemen kan mijn man het meteen zelf oplossen. Telfort en XS4ALL en KPN hebben allemaal hetzelfde platform( is allemaal van KPN) Verschil is dat XS4ALL een Fritzbox gebruikt ipv een experiabox. De Fritzbox is over het algemeen beter dan de experiabox. Als problemen te gecompliceerd zijn dan zet KPN Expertteam in en daar werkt mijn man dan voor. Hoe gaat het nu je de nieuwe set hebt?