Heb nu al een aantal keren geprobeerd om via de laptop in te loggen maar op de een of andere manier kan ik mijn wachtwoord niet volledig invullen. Op de Ipad doet die ook niets. Erg irritant. Iemand anders ook hier last van? Ik probeer het morgen anders wel weer maar toch vervelend.
Heb gebeld met de ING maar zij denken dat het aan de browser ligt. De jongste heeft vanmorgen wel achter de laptop allerlei dingen zitten intikken die ik later heb weggeklikt maar dan kan het toch niet zo zijn dat ik dan ook niet op de iPad en mijn telefoon kan inloggen want dat staat daar toch buiten? Volgens ING is er geen storing maar ik weet het zonet niet. Ik zal het morgen nogeens proberen en anders morgen eens op mijn werk kijken. Vind het maar vreemd.
Maar weten jullie of dat wanneer er een browser is veranderd op je laptop deze ook verandert op je iPad en telefoon? Dat kan toch niet?
Heb je wat meer informatie voor ons? Een screenshot misschien? Ik kan trouwens wel gewoon inloggen. Vanmiddag ook.
Maar dat kan niet toevallig op alle apparaten zo zijn natuurlijk. Wat gek zeg! Zou ook niet weten wat er dan veranderd kan zijn dat het invullen van het wachtwoord op alle apparaten niet lukt? Wat irritant!
Probleem is opgelost. Bij het intikken van de laatste twee letters geeft die niet zo'n zwart puntje waardoor ik dacht dat die hem niet pakte. Wel vreemd natuurlijk maar opgelost. Bedankt voor het meedenken.