Kapotte kinderwagen gekocht.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SDonya, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

    Fleur1984 Niet meer actief

    Ik heb een Joolz day gekocht bij B.abydump dan wel. En toen ik hem uitpakte na een week of 2 was het ritsje van het dekje van de kinderwagenbak defect. Hij ging telkens open. Ik naar de winkel ermee en ze pakte een dekje van een showmodel om te kijken of dat ging, maar die ging ook telkens open. Toen hebben ze een nieuwe kinderwagenbak besteld bij Joolz en kreeg ik met zo een 3 weken thuis.
    Toen de kleine 3 maanden was kraakte het frame heel erg van de Joolz. Schijnt Joolz bekend mee te zijn en kreeg toen een gloednieuw frame welke wel goed was en tot op de dag van vandaag nog steeds niet kraakt. Tevens kreeg een ik een mega grote teddybeer voor de kleine omdat ze het zo vervelende vonden van de problemen. De service van babydump heb ik toen toch als super ervaren. Babypark heb ik geen ervaring mee als iets kapot is, alleen met advies. Het advies van hun heb ik als zeer slecht ervaren en heb daarover ook een klacht ingediend.
     
  2. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ik heb echt een rotdag vandaag denk ik.. Na allemaal foto's heen en weer verzonden te hebben, wisten ze eindelijk welk nummer ze moesten hebben. Nummer stond onder op de kinderwagen.. Ik dus de kinderwagen op z'n kop gezet om het nummer te zoeken, staan er nu allemaal krassen op mijn duwstang :( heb dat ook maar doorgegeven maar daar zal vast niks mee gedaan worden omdat ik dat dus nu 'zelf' heb gedaan.. 😢
     
  3. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meid stap in je auto met kinderwagen en eis een nieuw gelijk!! Zijn ze helemaal achterlijk voor zon dure wagen
     
  4. pearls

    pearls Bekend lid

    29 nov 2012
    656
    0
    16
    Wij hadden na een jaar tobben met de kap van onze kinderwagen er zo de balen van dat we eens langs de babydump zijn gereden om te vragen of er een oplossing voor was. We hadden niet eens een bon mee, maar in t systeem konden ze ons zo terug vinden. Toen kregen we direct een nieuwe kap mee van een nieuwer model...die wel op ons frame paste. Dat nieuwe model functioneerde veel beter. Ik vond t super service!!!
     
  5. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    De krassen nu zijn een gebruikersfout, dan had ik er maar wat onder moeten leggen.. Uhm juist ja dus als ik de wagen in en uit me auto wil doen dan moet ik ook eerst een deken op straat leggen om hem in en uit te klappen? Vind het echt belachelijk.. De prijs die je ervoor betaald verwacht je wel meer kwaliteit voor.. Als die na een keer neerleggen al beschadigt dan hou ik mijn hart vast hoe die er na een maand uitziet.. Die wagen word natuurlijk elke dag gebruikt hier. Ben in iedergeval wel blij dat me kap nu vervangen word.. Beetje jammer dat ik er krassen aan over heb gehouden;)
     
  6. elita

    elita Bekend lid

    25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze wagen bij babypark besteld. 1 maand na levering kwamen we erachter dat onze nieuwe joolz stuk was (de plastic stukken waar je de maxi cosi adapters in moet klikken waren gescheurd). We hebben babypark toen ook met foto's gemaild en binnen 1 werkdag antwoord gekregen. Ze hebben een nieuw onderframe geleverd wat we (na 2 weken levertijd) in de winkel konden omruilen. Dus ervaren als prima service van babypark!
     
  7. Madam1983

    Madam1983 Actief lid

    24 aug 2014
    209
    10
    18
    @SDonya, wat een ontzettend vervelende situatie.
    Helaas weten wij uit ervaring dat Babypark een zeer starre houding heeft.
    Ook wij kregen een nieuwe kinderwagen vol met gebreken geleverd.
    Foto's moesten opgestuurd worden, ze zagen ons probleem niet terwijl dit overduidelijk was.
    Een nieuwe wagen geven ze niet, ze zijn wel verplicht onderdelen te vervangen.
    Bij ons was dit zo ongeveer de hele kinderwagen.
    Uireindelijk hebben we rechtsbijstand ingeschakeld om ons gelijk te behalen.
    Het werkt overigens wel het beste om langs het hoofd filiaal te gaan en er net zo lang te blijven tot ze je serieus nemen en het probleem gaan oplossen

    Ik weet helaas, leuk is anders en de lol is er dan ook snel vanaf.
    Hopelijk heb je hier iets aan.

    Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het graag.
     
  8. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Er zit garantie in altijd dus als er onderdeel mis is of kapot krijg je niet nieuwe maar je krijgt die onderde toegestuurd.
    Dus je krijgt gewoon nieuwe kap.
    Dat krassen zal je altijd nog veel hebben etc dus ik zou mij geen zorgen maken om paar krassen.

    Fotos vragen alle bedrijven omdat ze dat bij fabriek/stokke moeten verhalen is garantie/verzekering kwestie


    Ik had buggy bij ikbenmama gekocht en na 1 jaar verloren het logo plaatje ik kreeg gewoon totaal nieuwe onderstel thuis gestuurd vanuit america
     
  9. lunap

    lunap Fanatiek lid

    15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Wat je ook kan doen is het op sociale media zetten.....Niet om lelijk te doen maar werkt vaak wel. Zou aangeven dat de gang van zaken niet netjes is en met zo grote aankoop zou je toch wel wat service mogen verwachten .
     
  10. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Stokke heeft mij inmiddels een gratis accessoire aangeboden als 'service' voor de krassen en kapotte kap... Ik ben ermee akkoord gegaan, ik baal nog wel van mijn krassen maarja daar is niks meer aan te doen. Bedankt allemaal voor het mee denken!
     
  11. katee

    katee Actief lid

    25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    jeetje, en daar betaal je zo veel geld voor. De service had wel wat gemakkelijker gemogen.
     
  12. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    wat een gedoe, wel fijn dat het nu is 'opgelost' en van zo'n duurdere babyzaak verwacht je wel goede service...mooi niet dus!
     
  13. droombeebje

    droombeebje Bekend lid

    7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, babypark staat de laatste tijd geloof ik bekend om de slechte service. Hoor veel van zulke verhalen. Wij hebben alles zo'n beetje bij de Bay-Dump gehaald en altijd nette service gekregen. Daar wordt niet zo moeilijk gedaan. Onze kap van de kinderwagen ging namelijk ook kapot en we kregen direct per post een nieuwe met een retourenvelop om de kapotte terug te zenden. Daarnaast vond ik de babypark ook altijd duurder. Leuke winkel om ideetjes op te doen (ze hebben alles mooi uitgestald), maar wij hebben het altijd ergens anders gekocht......
     
  14. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje wat een slechte service zeg!! Ik heb altijd hele goede ervaringen met babypark gehad, dus herken het helemaal niet. Vreemd dat ze je niet gelijk een nieuwe hebben gegeven!
     
  15. Emib

    Emib Bekend lid

    26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik heb vaker gehoord dat babypark slechte service heeft. Maar goed, het is dus gelukkig opgelost. En die krassen daar zou ik me echt niets van aantrekken, want er zullen er nog zoveel bijkomen..
     

Deel Deze Pagina