Hallo dames, Ik ben aan het rondkijken voor een nieuw abonnement. Nu overweeg ik om een abonnement af te sluiten bij hollandsnieuwe, echter lees ik op internet heel veel slechte reviews. Ik vroeg me af of er hier dames zijn die bij hollandsnieuwe zijn aangesloten en ben benieuwd wat jullie ervaring is met hollandsnieuwe. Is het echt zo slecht? Alvast bedankt!
Mijn man heeft vanaf 2012 een abonnement bij hollandsnieuwe. Zijn ervaringen zijn goed. Hij zegt: stabiel netwerk, altijd bereik, niet duur( ik vind het wel duur maar ja ben een prepaid bellen van 20 euro in het jaar), Geen onverwachte kosten.
Nee helemaal niet slecht! Zit er al zo'n 3 jaar bij en heb alleen enkele keren gehad dat t netwerk kort niet reageerde. Maar verder werkt t prima, goed bereik..
Hahah Bedankt voor de reacties! Wat positief Toch wel raar dat er dan zo veel slechte reviews op internet staan, of ik lees verkeerd Dan wordt het misschien toch wel hollandsnieuwe
JEp. Hier ook een tevreden hollands nieuwe klant en al bij verschillende providers gezeten. Deze is verreweg t goedkoopst met toch de mooiste beste telefoons en een goede service. Ik vind t erg fijn dat je niet mijlenver boven je maandelijks abonnement uit kunt kkmen. Als je belminuten of je mb's opraken krijg je een berichtje en kan je "bijbestellen". Superhandig, zou hou je goed overzicht in je verbruik... Ja, hollands nieuwe heeft niet altijd t beste bereik, maar ik heb er altijd voldoende aan. Vooral omdat je tegenwoordig ook veelal gebruik kan maken van wifi overal. En de normale 3G doet t verder prima genoeg!
Ik ben ook al jaren lang een hele tevreden klant, m`n man sinds een jaar ook, scheelt enorm in de kosten (we zaten eerst allebei bij kpn).
Ik ben blij met Hollandsnieuwe! Ik heb een abonnement voor mijn mobiel; zit soms door mijn bundel heen - maar dan sturen ze mij een melding én de kosten blijven dan nog laag (hooguit maximaal 15 euro extra - en daar was ik in het buitenland erg blij mee op vakantie). Geen spookrekeningen en eigenlijk totaal geen probleem whatsoever. In Nederland zit ik overigens bijna nooit door mijn bundel heen - en ik vind mezelf echt een telefoonverslaafde.
Hier ook heel tevreden met Hollandsnieuwe, Heb SimOnly abonnement, zit er echt nooit overheen. En goed bereik altijd.
Mijn moeder is niet tevreden, slechte verbinding van zowel internet als telefonie. Service is om te huilen.
Ik ben ook tevreden. Alleen als er iets mis is schijnt de service slecht te zijn, maar ja.... die heb ik in deze drie jaar nog nooit nodig gehad.
Hier ook prima ervaring. Super handig dat je niet zomaar over je bundel gaat en gewoon kan bij kopen. Heb gehoord dat voor service, bereikbaarheid van de klantenservice slecht is. Maar hier geen ervaring mee gehad. Verder ook prima bereik en overal 3g netwerk. Behalve in bepaalde buitengebieden. 4g hebben ze dacht ik nog niet. (vindt zelf 3g snel genoeg)
Mijn man zit er ook en de keren dat ik ze nodig had via Facebook een berichtje gestuurd en dezelfde dag nog reactie. Onze wifi was schijnbaar een keer uitgevallen thuis. Dus zijn bundel was opeens helemaal op. Ik een berichtje gestuurd hoe die op kon zijn. Toen zagen ze dat hij midden in de nacht alles had opgemaakt met updates. Ik zeg nouja wat raar thuis hebben we wifi.. toen heeft die man uit coulance 5 euro tegoed bijgeschreven. Dat vind ik toch wel een positieve service
Ik ben dus absoluut niet tevreden. NOOIT bereik maar goed, dat kan aan mijn woonplaats liggen. Ik had een nieuwe abbonement met overstap service. Daar hebben ze toen een fout mee gemaakt die ze -naar eigen zeggen- niet meer goed konden maken meteen. Ik heb 2 maanden niet kunnen bellen omdat mijn nummer niet mee was gegaan. Heb uren met ze gebeld, heeft me super veel geld gekost. Mijn man is wel tevreden. Hollandse Nieuwe zal vast prima zijn maar zodra je problemen hebt zijn ze heel slecht te bereiken.