Afhankelijk van wat ik koop. Ik ben er dol op om gezellig de stad in te gaan. Maar als het teveel sjouwen is dan koop ik het graag online!
Ik ben geen fan van shoppen maar voor kleding en schoenen moet ik toch echt naar de stad, want de meeste kleren blijken mij uiteindelijk toch niet goed te zitten. Dus ik moet echt eerst passen. En in continu heen en weer sturen heb ik geen trek. De rest haal ik zoveel mogelijk bij winkelcentra buiten het centrum om (geen parkeerkosten), dan heb ik gelijk een goede wandeling met zoontje gemaakt. Dus ik kom nog best wel veel in winkels. Maar we bestellen ook regelmatig wel andere spullen online.
Ik zie hier best veel mensen kleding online kopen, maar hebben jullie dan niet dat het soms heel anders is als verwacht, bijvoorbeeld kleur of stof? En houden jullie dan dingen makkelijker, omdat jullie geen zin hebben om het terug te sturen? Als ik in de winkel kleding pas, hang ik zeker 80-90 % weer terug, omdat het niet lekker zit of staat, nu heb ik misschien ook geen makkelijk standaardlijf, maar daarom bestel ik ook geen kleding on-line. Vorig jaar een tas bij V&D gekocht in de sale on-line, zag er heel mooi en stevig uit op de foto, kreeg ik de tas thuis was er aan de onderkant een beschadiging in het leer, wel geprobeerd weg te werken in de fabriek, maar nog zichtbaar. Aan de binnenkant gewoon vies boven bij de rits, alsof het ergens over de grond was geschuurd. En de tas was helemaal niet zo stevig als op de foto, zakte gewoon in elkaar toen ik hem neerzette. In de gewone winkel had ik die nooit mee naar huis genomen, nu moest ik de tas weer terug sturen en had alsnog niets. Maar ook in de stenen winkel gaat het soms met de service niet zo goed. Ik had een weegschaal met een specifieke functie bij de Blokker in de sale gekocht. Thuis kwam ik er achter dat die functie het niet of niet goed deed, maar de oorzaak was niet direct heel duidelijk voor mij. Had nog met de fabrikant contact opgenomen, waar het aan kon liggen, maar was volgens hun garantiegeval. Terug naar de winkel en ik had verwacht dat ik dezelfde weegschaal weer zou krijgen, maar ze konden mij alleen het geld terug geven, omdat ze de weegschaal niet meer in dit filiaal hadden. Ik gevraagd of ze niet een ander vestiging konden bellen, dat deden ze ook, maar volgens hun was het daar ook niet. Nu ja, ik had ze enkele dagen ervoor nog zien liggen, maar kan natuurlijk verkocht zijn in de tussentijd. Ben toch gaan kijken en ze hadden gewoon 2 stuks in het rek liggen en ze konden mij niet vertellen wie het telefoontje van de andere vestiging had aangenomen.... Nu in dat geval had ik net zo goed on-line kunnen kopen.
Mijn voorkeur is winkelen, maar ik heb een hekel aan drukte, uitverkochte maten en pashokjes zonder spiegel dat ik vaker online shop.
Eigenlijk geen van beiden, ik haat winkelen. Maar als ik dan toch moet dan ga ik de stad in. Vind het dan in ieder geval beter dat ik kan zien wat ik koop, zodat ik er niet nog meer rompslomp (terugsturen dus) aan krijg.
Ik doe het beide, met lekker weer na de stad met een vriendin is gezellig, maar met dit weer lekker online
Sinds ik veel ben afgevallen shop ik weer in de winkel. Ik weet niet welke maat ik moet hebben pak nog steeds standaard de grootste maat maar daar zwem ik in. Voor ons meisje bijna alles online. Behalve schoentjes. Ml ook alles online.
Online koop ik het meeste. Hogere kortingen en vaak gratis verzonden en retourzenden. Plus ik vind t makkelijker om thuis te speuren en precies te kopen wat ik wil. In de stad zijn/ irl zijn eerder impuls aankopen.
Heel erg wisselend. Hoewel ze beide zo hun voordelen hebben, vind ik online shoppen zoveel fijner. Gewoon even rustig aan, makkelijk vergelijken tussen verschillende winkels en minder impulsieve aankopen. Maar helaas heb ik lastige voeten en zijn broeken ook niet altijd fijn, dus daarmee kom ik altijd weer uit op dat ik die gewoon in de winkel zelf moet gaan kopen. Dat vind ik net wat makkelijker dan 20 verschillende dingen te kopen, thuis te passen en 19 weer terug te sturen. Aankopen zoals dvd's en elektronica etc koop ik wel altijd online, meestal vanwege het makkelijk prijs kunnen vergelijken. Maar daar zijn ook zo de uitzonderingen in. Kortom, het verschilt dus wel heel erg, maar online heeft wel mijn voorkeur.
Voor 90% de stad in, voor de overige shop ik af en toe online. Misschien 1 x in de twee maanden? Online koop ik meestal iets elektronisch of wat te maken heeft met gamen voor mijn man.
Er zitten bij mijn online kleding aankopen altijd dingen bij die tegenvallen, maar daar ga ik ook vanuit met bestellen. Ik bestel veel tegelijk, waarvan altijd weer een deel terug gaat.
Ik koop bijna alles in de winkel. Ik wil kunnen zien hoe het valt, het materiaal kunnen voelen, de kleur in het echt zien. Heel soms bestel ik wat maar dan ben ik vaak al bekend met het merk en weet hoe de kwaliteit is. Wij werken en vind het vervelend als de buren elke keer mijn pakket moeten aanpakken en ik zit ook niet te wachten op dat gedoe met terugsturen en zo. Andere dingen dan kleding koop ik ook bijna altijd in de winkel. Vind ik een stuk prettiger. Meteen zien wat je krijgt.
Met kleding en schoenen ga ik de stad in. Héél enkel wil ik wel eens wat online kopen qua kleding, maar vaak valt het me dan vies tegen. Zowel de prijs als de kwaliteit haha. Dus dan ben ik weer een tijd genezen van het online kopen. Koop alleen soms wat bij bol.com.
Hehe ben net nog de stad in geweest om even voor mn zoontje te shoppen💃💃💃💃
Ik koop erg veel online. Koop ook schoenen en kleding online, en bestel dan vaak 2 maten als ik niet zeker ben van de maat. Ik koop wel altijd bepaalde merken waarvan ik weet hoe het materiaal etc. is... En mocht het tegenvallen vind ik het maar een kleine moeite om het terug te sturen. Het postkantoor is hier haast om de hoek ☺️ Koop ook veel bij de Wehkamp en daar komen ze het ook thuis bij je ophalen.
9 van de 10 x online. Ik heb een hekel om naar de stad te gaan. Te druk, ik kan daar echt niet tegen. Vaak heb ik het na 2 winkels wel gezien. Schoenen koop ik niet online omdat m'n maat af en toe verschild.
Die zijn inderdaad leuk. En meerkleertjes.nl heeft ook die merken die hier genoemd werden tegen leuke prijsjes.
Dit is de reden dat ik dus nooit iets online bestel. Ik heb gruwelijk hekel aan al die administratie die ineens bij kledingkopen bijkomt. Dus formulieren vullen, pakketen maken, wegbrengen enz enz. Ik breng kleding ook nooit terug naar de winkel om te ruilen, of het moet echt iets duurs zijn. Weer te veel gedoe