Gesprek met directeur

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Succes!
     
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jeetje zeg...

    Ik zou vooral willen weten:
    a) waarom hij überhaupt een naam heeft genoemd. Hij had dat in het midden moeten laten;
    b) waarom hij JOUW naam heeft genoemd. Jij had hier niks mee te maken;
    c) wie jouw privégegevens heeft doorgegeven;
    d) en waarom.

    Ik zou dat best pissed om zijn.

    Heb je de klant wel verteld dat jij er niks mee te maken hebt een dat hij bij de directeur moet zijn?
     
  3. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Zo dan als het klopt wat de klant zegt dan maakt de directeur een fout alsof ie net een dag in dienst is :O. Maar ik weet ook dat klanten kunnen liegen. lijkt me alleen sterk dat hij aan jouw prive nummer komt maar goed.

    Succes met je gesprek en ik ben benieuwd wat je directeur zegt.
    Als die een beetje kwal is (waarvan ik wel het vermoeden heb) Dan zal die het wel allemaal omdraaien en nergens vanaf weten :O.
     
  4. Eki

    Eki Fanatiek lid

    20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat een onproffesionele actie van je directeur! Hoe is het gesprek gegaan?
     
  5. Zoo.. Dat is nogal wat.

    Hoe is het gesprek gegaan?
     
  6. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    #26 Zomerrr, 24 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2016
    Ik ben vanmorgen bij binnenkomst gelijk het gesprek aangegaan.
    Mijn directeur was in "schok" toen ik het vertelde en zei dat hij hier verder niks van af wist.
    Vervolg heeft hij mijn collega erbij gehaald die de directeur ingelicht had.

    Mijn collega gaf aan dat de klant meerdere malen naar kantoor gebeld had en dat hij hem ook een aantal keer te woord had gestaan.
    Hij heeft inhoudelijk niks met hem besproken zegt hij en gaf aan dat de receptioniste waarschijnlijk mijn nr. had gegeven.

    Receptioniste wist nergens iets van af toen mijn directeur haar op belde om het te verifiëren.

    Ik ben dus genaaid door mijn eigen collega;)

    Mijn directeur heeft voorgesteld om mijn abonnement af te kopen zodat ik een nieuw nr. kan nemen.

    Collega heeft een officiële waarschuwing gehad en ik kreeg later op de dag een bos bloemen en een weekendje weg van mijn directeur.

    Zo verkeerde man is mijn directeur dus niet:D
     
  7. NiHeJa

    NiHeJa Bekend lid

    30 jun 2014
    845
    85
    28
    Netjes! Ben positief verbaast!
    Maar die collega? Wat een zak gehakt... :$
     
  8. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wauw wat netjes!
     
  9. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Fijn dat het zo opgelost is. Maar van je collega vind ik het echt niet netjes.
     
  10. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Heeft die collega het nu uiteindelijk nog toegegeven?

    Wel netjes dat je directeur het zo oppakt. Over de top zelfs, zo'n weekendje weg.

    En die klant? Die heeft je bedreigd toch. Hoe gaat jouw bedrijf daar nu verder mee om? En heb je nog iets van die klant gehoord?
     
  11. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Daar kunnen een hoop direkteuren wat van leren!
     
  12. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb nog even samen om de tafel gezeten met mijn collega.
    Hij heeft inderdaad de informatie aan de klant doorgegeven en wilde zijn eigen hachje redden omdat hij achteraf pas besefte dat het niet zo slim was;)

    Er is extra beveiliging aanwezig en ik heb morgen een gesprek om te bespreken of we aangifte gaan doen.

    Klant heeft mij vandaag meerdere malen gebeld maar wel op mijn zakelijk nummer.
     
  13. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik zou toch wel nog even eisen dat de directeur of je collega die klant belt en het 1 en ander uitlegd. ten eerste dat er een grote fout gemaakt is en jij hier niks mee te maken hebt en ten tweede dat bedreigingen niet getolereerd worden en er aangifte gedaan wordt.
     
  14. hardlopertje

    hardlopertje Bekend lid

    9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik had dit gisteren al even gelezen maar ben niet zo reageerde. Maar Vind het wel heftig dat er zelfs extra beveiliging nodig is. Wil je veel succes wensen en dat deze nare situatie maar snel over mag zijn.
     
  15. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Fijn te lezen dat het je gelukt is om met je directeur te praten. En wat pakt hij het goed op, zeker een goede baas in mijn optiek!
    Wat betreft beveiliging en je collega vindt ik het best zorgelijk. Hopelijk slaap jij er niet minder om. Sterkte in ieder geval.
     
  16. Tweedeopkomst

    Tweedeopkomst Niet meer actief

    Wauw super directeur! Dat doet je dan ondanks de hachelende collegas toch deugd!
     
  17. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Heftig verhaal, en een eikel van een collega zeg, Pfff.
    Netjes opgelost van je directeur, ik hoop dat het allemaal ok opgelost wordt straks en ik zou eerlijk gezegd ook aangifte doen als je bedreigd bent!
     
  18. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heel netjes van je directeur en heel slecht van je collega. Ik hoop dat je je weer snel veilig voelt en dat het opgelost word.
     
  19. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Netjes van je directeur inderdaad. Maar in vind toch dat hij alsnog de klant moet uitleggen dat jij hier niks mee te maken hebt.

    Ik weet niet wat voor dreigementen het waren, maar evt. aangifte doen, of er minstens een melding van maken, is geen slecht idee.
     
  20. Lousaa

    Lousaa Fanatiek lid

    18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Vaag verhaal. Of zoiets kwaad kan hangt volledig af van het type info dat jullie gedeeld hebben. Roddel is een ding, handel met voorkennis iets anders.
     

Deel Deze Pagina