Ik heb een week geleden kinderkleding besteld bij een webwinkel. Na t weekend nog geen mail gekregen dat mn bestelling verzonden zou zijn. Ik ging even op de site kijken en daar stond opeens dat de leveringen vertraging op kon lopen door de vele bestellingen. Dat kan natuurlijk, maar het lijkt mij dat je dan een mail stuurt naar de klanten die al besteld en betaald hebben. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gekregen, maar zie nu op hun website dat vanaf vandaag alles weg gaat met 40% korting. En mijn bestelling hangt waarschijnlijk gewoon nog ergens daar in t magazijn. Netjes betaald voor de volle prijs.... Baal er echt van.. Wat zouden jullie doen? Liefst zou ik die bestelling annuleren en gewoon een nieuwe doen zodat ik die 40% korting alsnog krijg. t Is trouwens een nette betrouwbare winkel waar ik vaak kom.
Ik werk zelf voor een webshop, met dit soort acties is het megadruk, dus weet niet wanneer je een mail hebt gestuurd? ( bij ons is het niet, want wij hebben niet zo'n actie nu haha ) Anders; items opnieuw bestellen met de korting ( wanneer voorradig ) en wanneer je het andere pakketje ontvangen hebt, retourneren.
Wellicht is er nu ook een stuk minder aan keuze en maten. Dat is vaak zo wanneer de uitverkoop start. Bellen is een optie maar ze is natuurlijk niks verplicht om nu nog korting te geven. Wellicht 2e bestelling doen en eerste terug sturen zodra die binnen komt? Je hebt 2 weken bedenktijd zodra het binnen komt.
Ik zou proberen het te annuleren. Als dat niet kan, dan zou ik alles opnieuw bestellen met korting. Als je het eerste pakket binnen krijgt, stuur je die weer retour en moet je dat volledige bedrag terug krijgen.