wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
  3. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik heb twee keer helaas niks ontvangen en kreeg mijn geld gewoon op ee bankrekening gestort. Had betaald met ideal.
     
  4. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Maar op de paypal trekken ze kosten af bij mij iig hebben ze dat gedaan.
    En de verkoper vroeg naar mijn paypal account.
     
  5. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ok dan weet ik dat. Want ik had speciaal een paypal account geopend. Maar daar hebben ze administratiekosten afgehoudun.
     
  6. Heico

    Heico Actief lid

    22 jun 2014
    435
    0
    16
    Ik geef bij elk ontvangen product wel sterren maar echt feedback geven niet. Ook nog nooit foto's erbij geplaatst.
     
  7. Ik geef sterren en paar woorden feedback.
    Maar geen foto's ofzo
     
  8. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik bestel vaak een hele stapel dingen in één run, bij verschillende verkopers dat wel. Maar het gebeurt eigenlijk iedere keer wel dat er een of twee verkopers pas na meerdere dagen de goederen verzenden.
    Het kan een voorraad probleem zijn bijv, dus dat zij nog op hun leverancier zitten te wachten.

    Wanneer het iets is wat je echt graag wilt hebben, dan bestaat er ook nog de mogelijkheid om de termijn voor verzending te verlengen. Heb ik laatst ook gedaan, gewoon drie dagen extra geven... en het werd ook daadwerkelijk binnen die tijd als nog verzonden.

    Bij annulering of dispute gebeurt het in principe automatisch dat je je geld terug krijgt. Ik heb nog maar eenmaal een dispute geopend omdat iets niet was aangekomen, volgende dag geld terug. En een keer dat ik werd gevraagd mijn order te annuleren aangezien ze geen voorraad hadden, ook toen met 1-2 dagen mn geld op de rekening.
     
  9. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    feedback: ik geef eigenlijk alleen maar de sterren.
    Heb laatst eenmaal een comment gegeven, maar dat was meer omdat er in de omschrijving stond sweater en het was meer dikke tshirt stof;)
    Op zich niet heel erg hoor, het ging mij meer om de print.
     
  10. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zit nu nog op drie dingen te wachten: drie pakken met "verdwijnstiften", die gebruik ik voor het naaien.
    800 gram haakgaren en een pakket stof.

    Ik zal straks nog maar even langs mn postbus scharrelen, woon in Duitsland en laat mijn post naar een postadres in NL verzenden. Heeft te maken met Ideal en/of Paypal :D de ideal gaat van mn eigen rekening af en de Paypal van een gezamenlijke :D
     
  11. MommyB

    MommyB Bekend lid

    21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Deze verkoper heeft ineens geen artikelen in zijn shop staan en reageert ook op niets. Maar wanneer de termijn verloopt en hij automatisch geannuleerd word krijgt ik mijn geld terug? Of alleen wanneer ik hem nu zelf annuleer.

    Wil het artikel wel vrij graag maar zie dat er nog een aantal verkopers zijn met dit product. Dus als ik maandag nog niets vernomen heb annuleer ik hem.
     
  12. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
  13. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Als hij niks meer in zijn shop heeft staan zou ik niet afwachten en gewoon nu al annuleren, klinkt alsof er iets niet klopt...
    Je geld krijg je zowiezo terug, of het nu automatisch geannuleerd wordt, of dat jij het doet .
     
  14. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Niet waar.

    Verkoper moet akkoord gaan met annulering.
     
  15. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Ik heb het roze appeljurkje voor mijn dochter binnen! Wat een fijn stofje, goede kwaliteit! Ben er heel blij mee!

    Ik kan maar geen leuke kleding voor mijn zoon vinden. Hij kan alle kleuren dragen en zit in maat 92/98. Wie heeft onlangs iets leuks gespot?
     
  16. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
  17. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    #feedback geef ik altijd. Incl sterren en foto's
     
  18. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Heb je een link van het jurkje:D??
     
  19. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wel waar, je krijgt uiteindelijk toch je geld terug? ;)
    Een verkoper die niet reageert, en waarvan de shop nu ineens helemaal leeg is gaat bij een annulering ook echt niet meer reageren...

    @Nazli, link van het jurkje:
    2015 lente herfst nieuwe kinderkleding meisjes katoen lange mouw kids kwaliteit print leuke prinses jurk voor leeftijd 1 13 in 2014 new Spring and autumn children's shirts,girls solid white and pink shirt,kids casual Pierced turn-down collar shir

    Ik heb hem maanden geleden al eens voor mijn dochter besteld, echt een supertof jurkje, hele goede kwaliteit!
     
  20. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb net 3 haar strikjes besteld, een soort haarketting en 2 armbandjes:D
    Ben benieuwd!!
    Zag ook hele mooie sjaaltjes (ik ben gek op sjaaltjes), maar dat komt de volgende keer wel weer hahaha
     

Deel Deze Pagina