Wij zitten al bij Ziggo en kregen gisteren een nieuw aanbod nl Horizon tv. Er zou dan meer mogelijkheden voor kinderen zitten en tot 2 weken terug kijken zonder opname. Qua geld mankeert het niet veel met huidige contract. Alleen krijgen we dan weer een nieuw bakje. Alles opnieuw opnemen (er staat heel veel opgenomen voor de kinderen) en weer alles opnieuw uitvinden. Ik was dus benieuwd wie ervaring hiermee heeft en of het echt zo'n toevoeging is.
Als je al een recorder met myprime hebt heeft het geen toegevoegde waarde (vind ik.) Wij hebben nu horizon omdat de oude recorder kapot was, ik vond de oude veel handiger. Bij programma terugkijken kun je bij de meeste zenders niet vooruitspoelen dus de reclames zijn niet te skippen. Ik neem dus nog steeds alles op. Het werkt allemaal wel maar ik vind het er niet beter op geworden.
Wij hebben een horizon gehad. Zijn nu overgestapt naar Telfort omdat zij glasvezel hebben. Maar wat mis ik mijn horizon box! Gewoon kunnen terug kijken zonder dat je een scherm in beeld krijgt waar op staat dat je moet gaan betalen! Wel vond ik hem wat sloom maar dat komt omdat hij bij ons op de wifi stond en niet op de internetkabel. Die reclames zijn niet terug te spoelen omdat het in overleg gaat met de televisie zender. Bij telfort kan ik bijvoorbeeld TLC gewoon terug kijken maar als ik rtl4 wil terug kijken moet ik gaan betalen. Dan heb ik tien keer liever de reclames. Ik nam nooit een programma op. Ging gewoon lekker op bank met wat eten en drinken en nam de tijd om terug te kijken.
Wij hebben nooit een andere ontvanger gehad, digitale tv is nieuw voor ons, maar ik ben toch niet blij met Ziggo Horizon. We hebben eerst veel problemen met het kastje gehad, maakte rare geluiden en liet maar vier zenders zien. Na een maand en drie bezoekjes van monteurs werkte het pas. Nu loop ik er vaak tegenaan dat ik reclames niet vooruit kan spoelen, terwijl dat me juist het voordeel van zo'n kastje leek. Het zappen gaat ook erg langzaam, waarbij het scherm regelmatig een paar seconden zwart is.
Wij zijn er tevreden over. Alleen het opnemen hebben wij nog niet uitgeprobeerd, omdat je toch tot 2 weken terug kunt kijken, met uitzondering van een aantal zenders voor zover wij weten, maar deze zenders kijken wij toch nooit. Een aanrader dus.
Wij hebben het sinds een paar weken en zeker voor de kids vind ik het ideaal. Het wijst zich allemaal vanzelf. We hebben één van de tv's nog met een scartkabel aan moeten sluiten en dat beeld is iets slechter. Bij de andere tv is het haarscherp. In eerste instantie hebben we het zelf aan proberen te sluiten en dat ging ook wel maar i.v.m. de scartkabel hebben we naderhand toch een monteur laten komen en dat kan volgens mij tot acht weken nadat je het aangeschaft hebt gratis.
Wij hebben het ondertussen al 5 jaar en echt ik vind het ideaal. Ik heb ook kpn gehad maar wat een drama dat had ik met een half jaar ook bekeken.
Wij zijn er ook erg tevreden over. Behalve inderdaad de commerciële zenders die je niet vooruit kunt spoelen. Als je bij terugkijken halverwege stopt en later weer wil kijken, gaat hij weer verder waar je gebleven was. Een tv-gids hebben we ook niet meer, want je kan makkelijk in een oogopslag zien wat er komt. Wij nemen ook nog regelmatig programma's of films op en dat werkt ook prima.
Wij hebben ook Ziggo horizon en zijn er heel tevreden over. We gebruiken de terugkijk functie heel vaak en nemen ook regelmatig dingen op. Beeld is goed en het werkt hier prima. Af en toe blijft hij vast hangen, maar even op de reset-knop drukken en dat is opgelost.
Myprime is net als Netflix. Ideaal wij hebben beide en beide gebruiken we veel. De een heeft net andere series als de andere.
Laten we zeggen dat dit mijn werkgever is Je kan wel programma's terugkijken die niet opgenomen zijn maar dit is tot 7 dagen, dus niet de 2 weken die jullie beloofd zijn. Onze eerste Horizon box ging helaas kapot, voordeel is wel dat er garantie op blijft zolang je klant blijft, dus ook na 2 jaar wat voorheen niet zo was. Onze tweede gaat inmiddels alweer een jaar mee gok ik. We nemen dingen op, myprime heb ik niet veel mee persoonlijk omdat we Netflix ook hebben. Verder gebruik ik zelf wel replay tv voor 1,2 en 3. Replay tv mag overigens niet op de commerciele zenders ivm rechten (levert niet genoeg op dan als reclames dan door te spoelen zijn) Overigens als je het echt overweegt zou je bijvoorbeeld je huidige decoder aangesloten kunnen laten op een tweede poort zodat de kinderen alles daarvan nog kunnen kijken, of op een andere tv elders in huis.
Je kan mits je ook klant bij ziggo ook op je smartphone of tablet tv kijken! Handig hoor! Wij zijn helaas overgestapt naar Vodafone thuis. internet deed helaas niet zo goed en tja..wat heb ik toch spijt dat we weg zijn gegaan!! Na dit jaarcontract sluit ik mijn vertrouwde abbo terug bij Ziggo!
Dat is niet waar hoor. Replay TV is ook beschikbaar voor commerciële zenders, ik kijk regelmatig programma's op rtl4 terug, je kunt alleen niet doorspoelen (dus ook niet tijdens reclames). @TS: ook hier heel erg tevreden met horizon TV. Tip; als je overstapt naar horizon en al uit je contractsperiose bent en dus kunt verlengen, vraag dan om een leuke korting (tenzij je niet weer een jaarcontract aan wilt gaan uiteraard).
Wij zijn terug gegaan naar KPN. Want dat scheelde bijna 30 per maand wat ik erg veel vind. Als we bij Ziggo een film wouden kijken of iets terug wouden zien kregen we elke keer een fout code. Ziggo zei dan; het is te druk 😨 Was er snel klaar mee. Nu KPN dus maar ook niet tevreden want nu kunnen we alleen een programma terug kijken dat bezig is! En dan moet je 0,99 betalen echt schandalig. Dus ja.... misschien weer terug naar Ziggo 😆
Klopt, misschien heb ik het verkeerd omschreven. Zeker beschikbaar voor commerciele zenders, echter het vooruitspoelen niet wat ik bedoelde. Edit: ik omschreef het zeker verkeerd. Ik bedoelde niet dat het niet mag maar zoals bovengenoemd.