Ja daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.. Heb het zelf nog maar 1x gedaan om op die manier een fout van de provider sneller opgelost te krijgen
Tja, ik wist gewoon echt niet dat er winkels zijn die dit beleid hanteren. Anders had ik de jurk zeker niet gekocht. Nu kocht ik hem omdat dit gewoon mijn gebruikelijke koopgedrag is: bij twijfel neem ik het mee, pas het thuis nog eens en vraag wat mijn man ervan vindt. Ik breng dan ook regelmatig iets terug naar de winkel, zeker 50% van de kleding die ik koop. Ik zal er voortaan eerst naar vragen, wat de regels omtrent terugbrengen zijn, want de winkel vertelt het dus niet uit zichzelf. Nogal wiedes, want dat zou voor mij al een reden zijn om er niet meer naartoe te gaan.
Ik vind die basisshirtjes van Didi (die dus inderdaad 20 euro kosten) echt te duur voor wat het is. Voor mij is dat geen goede oplossing. En nee, de jurk staat me echt niet, dus het advies van de verkoopster was slecht en ik ben niet van plan hem alsnog aan te doen. Maar bedankt voor het meedenken.
Maar nu zit je met een stuk van 20 euro waar je niks mee doet.. Een basis shirt kan je op z'n minst nog aan! Beter san er niks mee doen lijkt me. En verder wel enorm balen, maar kleding van de sale kan je nagenoeg nooit terug brengen.
Dan haal je toch een basic. Hebben ze ook bij Didi. Ben je niet meer kwijt en heb je altijd wat aan. En is wel goede kwaliteit. Anders heb je ''niks'' voor 20 euro (dus iets wat je niet draagt) dan heb je nog iets wat je kan dragen voor 20 euro. Of verkoop het jurkje op MP.
Je hebt gelijk... Ik denk dat het gewoon een beetje dwarsheid van mijn kant is dat ik het niet wil ruilen voor zo'n veel te duur en simpel (lelijk) basisshirt dat ik nooit zou kopen. Maar nu heb ik inderdaad ook niks. Ik heb mijn lesjes wel geleerd: voortaan vragen naar de retourpolicy van winkels die nieuw voor me zijn en niet meer naar Didi.
Net naar de humanitasbak aan het einde van de straat gelopen en de jurk daar ingekwakt. Is dat ook weer uit mijn systeem.
Dan heb je ook helemaal niks...had dan toch een basis shirt of leuke sieraden ervoor gehaald. Ik vind didi opzich wel leuk, wel duur.
Jawel, nu heb ik er een goed gevoel aan overgehouden... Iemand die krap bij kas zit krijgt een jurk met de kaartjes er nog aan. Ik wilde toch geen basisshirt en ook geen ander kledingstuk waar ik geld voor moest bijleggen. En de twintig euro was ik toch al kwijt. Zo is het mooi opgelost.
Dit. Maar veel winkels die anders wel iets terug zouden nemen, nemen geen producten terug die in de uitverkoop zijn (tenzij er echt iets kapot/fout mee is natuurlijk).
Hema ook ja? Ze hebben daar toch helemaal geen pashokjes? Nou ben ik wel benieuwd hoe het zit met bestellingen die je via internet doet en in de winkel ophaalt... telt het dan als internetaankoop en dus recht op ruilen? Of zit dat anders, omdat je het product direct in de winkel kunt bekijken?
Kan je de tegoedbon niet bewaren tot er een nieuwe collectie/sale bijv. komt? Misschien dat er dan wel iets leuks bij zit? Wel vaag hoor. Ik heb pas nog zo'n tegoedbon gekocht als verjaardagscadeau voor een vriendin. Heb het toen nog nagevraagd; in alle filialen geldig, ook met sale. Gek dat ze bij jiu kennelijk een ander beleid voeren. Kun je niet met die tegoedbon naar een ander filiaal?
Een tegoedbon en een cadeaubon zijn twee verschillende dingen. Ts kreeg geen tegoedbon maar mocht het artikel omruilen voor iets anders.
Anders kies je toch voor basisshirts/ longsleeves? Komt altijd wel van pas. Het gaat toch maar om EUR 20?
Ik had dan in elk geval een simpel hemdje of shirtje ofzo genomen, om voor de jurk te ruilen. Een basic hemdje ofzo komt altijd wel van pas toch?