Ik heb 2x een account aangemaakt en dus 2x apart een kaartje met 10 euro korting besteld. En nu bij de derde keer krijg ik een foutmelding. En kan hem ook niet zonder kortingscode bestellen dan doet ie het ook niet meer.
Besteld maar 1x ging het met de betaling mis, staat wel besteld maar heb nog niet betaald dus. Iemand een idee waar ik alsnog kan betalen? Kan niks vinden
Dus 29-9 een mail , dan gewoon de kaartjes uitprinten laten zien aan de kassa en klaar is Kees? Of moeten ze omgewisseld worden ? Vanaf en tot waneer zijn ze eigenlijk te gebruiken ?
Voor de dames die ze al gekocht hebben, hoe hebben jullie betaald? Ik wil met i deal betalen, maar die optie staat er niet tussen helaas...
Ik heb met paypal betaald.. Ik kreeg trouwens ook een keer de foutmelding, dat de kortingscode niet gebruikt kon worden en dat ik de regels moest lezen die bij de kortingscode horen. Nog een nieuw account aangemaakt en daarbij werkte hij wel weer Geen idee waar dat aan ligt, maar misschien de moeite waard om het te proberen.
Grrrr, ik heb maar een kaartje ontvangen terwijl ik er 2 gekocht heb!! Weet niet zo goed wat ik nu moet doen, Duits is absoluut niet mijn sterkste kant
Ik had er twee. Vandaag twee mailtjes gehad met daarin de tickets. Miss hien even via Google vertalen en een mailtje sturen ?
Wat raar Zara.... Ik heb op mijn 3 mail adressen allemaal een mail gehad. Nog even voor de duidelijkheid...ook mijn Duits is niet goed. De link die daarin staat, als je die opent dan is dat wat je ziet met die barcode je ticket??
Durf het bijna niet te zeggen, maar het andere kaartje heb ik gewoon ontvangen hoor. De ene op m'n hotmail en de ander in m'n Gmail. Waskom niet wakker geloof ik 🙈