Ik shop al jaren heel veel online dus veel met klantenservice te maken gehad. Wehkamp; slechte ervaringen mee. Alles duurt enorm lang en gaat langs elkaar heen. Uiteindelijk zelfs een keer gehad dat ze een product niet terug namen en ik wat geld terug kreeg in de vorm van korting. Mediamarkt; daar koop ik nooit meer wat. Gun ze mn centen niet. BCC; goede service en heel klantvriendelijk. CoolBlue. Echt een topservice. Vaak zijn ze wel wat duurder maar alles gaat er vlekkeloos en alles word netjes en snel opgelost. Ze doen dan echt moeite ervoor zeg maar. Mocht je trouwens toevallig een MacBook gaan aanschaffen is Amac ook nog wel n aanrader. Die geven standaard 3 jaar garantie op alles. En ook een goede service.
Praat mij niet van de mediamarkt! Ik koop er geen laptop weer.. Alhoewel ik laatst wel een MacBook er heb gekocht. Maar daarmee vertrouw ik op de garantie van Apple zelf.
Tijdje terug een airfryer bij Coolblue gekocht. De lade zat scheef, dus aangegeven dat ik hem wilde ruilen. Kreeg ik mijn geld terug ipv een andere airfryer. Tja in principe prima service, geld stond snel op mijn rekening. Maar ik vond het in dit geval irritant dat ze niet gewoon meteen een nieuwe stuurden, aangezien ik dat had aangegeven. Maar dat zou me niet ervan weerhouden er weer te bestellen hoor. Wehkamp is traag. Uiteindelijk is alles altijd wel opgelost. Maar eer dat zo ver is... Dus daar koop ik alleen kleding of kleine aankopen.
Dit is echt exact waarom ik laptops altijd bij Bol bestel.. Dát is pas service! Coolblue vind ik ook top, alleen de doos is daar al leuk
Wehkamp is echt waardeloos qua service. Als zij een fout maken, ben je zo heel wat telefoontjes verder voor ze het recht hebben gezet, ze werken allemaal langs elkaar.
Ik ben niet zo tevreden over coolblue. Als je niet goed word geholpen zijn die overdreven vriendelijke nep antwoorden helemaal zwaar irritant. De rest heb ik geen ervaring mee of is te lang geleden.