xS4ALL. Niet de goedkoopste, maar wij zijn heel tevreden. Zelden problemen en als je ze toch een keer nodig hebt, zit er kundig personeel op de helpdesk.
Wij hebben kpn. Ik ben er zeer tevreden over en ben altijd goed geholpen door de klantenservice. Kan ik van Ziggo niet zeggen.
Wij hebben Ziggo. Ik ben heel tevreden, we worden altijd netjes geholpen als er een probleem is. Alleen die is er eigenlijk nooit. In 4 jaar tijd hebben we 1x een storing gehad. Ik vind alleen dat hun menu (als je naar de klantenservice belt) vreselijk irritant is.
Wij hebben Online.. zeer tevreden. Afgelopen jaar werden we toch een beetje gelokt door reclames van Ziggo en zijn overgestapt. WAT EEN DRAMA!!! Heb werkelijk in afgelopen 35 jaar nog nooit zo'n slechte behandeling meegemaakt en zo'n niet functionerende klantenservice. We zijn een hele week klant geweest, in die week 4,5h aan de telefoon doorgebracht, 2 dagen thuis gebleven voor een monteur die niet kwam opdagen en vervolgens het maar opgegeven. Het annuleren van abbo ging het soepelst van alles. Maar de bestelde monteur stond 2 weken later toch aan de deur, interne communicatie is lastig We zijn iig gillend weggerend en teruggegaan naar Online. Ze hebben smakelijk gelachen om ons verhaal en hebben ons weer binnen 24h weer volledig online gekregen. [die week bij Ziggo zaten we gewoon een week lang zonder tv en internet, ook nog nooit meegemaakt ]
Ziggo. We vorig jaar wat problemen mee gehad maar omdat zij als enige Formule 1 live uitzenden (duitsland doet het ook maar dan heb je dus geen NL ondertitels) hebben we besloten toch bij Ziggo te blijven.
Tevreden met ziggo. Hiervoor veel problemen gehad met kpn. De ene na de andere storing. En als We dan belden dan moesten We dan weer het ene kabeltje aanschaffen, dan weer een andere, vervolgens nog een router of modem oid. Elke keer op eigen kosten. Met ziggo Was alles gelijk goed geregeld. Was ook binnen een half uur zelf aangesloten.