Vorige week dinsdag een bestelling bij H&M gedaan. Zou binnen 3-5 werkdagen geleverd worden. Al ik nu m'n status check staat er nog steeds 'in verwerking '. Heb de spullen inmiddels maar zelf in de winkel gekocht, want dan weet ik zeker dat m'n dochter het deze zomer nog aankan. 😂 Sorry hoor, maar dit is toch niet meer van deze tijd? Zelfs m'n bestelling die ik gisteren bij Next gedaan heb komt vanavond al binnen. Echt irritant, niet eens een melding dat het langer gaat duren. 😕
Ik heb hetzelfde, had op 21 maart besteld bij de H&M en nog steeds niet verzonden. Bij mij stond er trouwens, 2-3 werkdagen.
H&M is echt vreselijk hier met bestellingen. Maar de H&M in het winkelcentrum is net zo lang bezig met alles te scannen en af te rekenen. Wat zeg ik? Bestellen is nog sneller.. zucht. soms werkt een belletje goed en kunnen ze je meer vertellen.
Ik had vorige iets besteld wat door de brievenbus pastte trouwens... Daar kreeg ik geen track&trace van... heb daar serieus 2,5 week op moeten wachten!
Ik bestel niet meer bij de h&m om die reden. Duurde vaak minimaal twee weken tot iets binnen was. Vind ik inderdaad ook niet meer van deze tijd!
Ik vind juist dat H&M de laatste tijd sneller is met leveren... Het is natuurlijk nog geen Wehkamp of zo maar een tijd geleden moest je soms weken wachten op je bestelling om er vervolgens achter te komen dat het nog niet compleet was.
Na hier diverse posts over gelezen te hebben op dit forum, heb ik nog nooit wat bij H&M online besteld. Vorig jaar had ik veel problemen met driewielers.nl. Ik had een mooie driewieler voor mijn oudste zoon besteld (vind maar eens een driewieler voor een 4-jarige met beperkingen) en ik heb daar serieus 6 weken op moeten wachten, terwijl deze op direct leverbaar stond. De slechte review die ik erover geschreven heb, plaatsten ze uiteraard niet.
Jaaaaa hier nog een. 2 zomerjassen op 11 maart besteld. Ik heb vrijdag gebeld en het zou afgelopen zaterdag eindelijk komen en anders na het weekend. Nou nu nog niks binnen. Eerste keer dat ik er bestel en nooit meer!! Ik zit er aan te denken de boel ook gelijk terug te sturen als het er ooit is. Owja en toen ik belde scheen er iets met het systeem te zijn. Nou zo te lezen is dat vaker dus. Flut bedrijf
Bij deze heb je nog een slechte review kunnen geven Wel geplaatst en best nog wel bovenaan straks in google
H&M heeft sinds kort de optie "vandaag voor 19.30 besteld, morgen in huis", betaal je een paar euro extra voor. Ik dacht, ik probeer t eens. Stuitte ik tijdens 't bestellen al op 3 verschillende tijdstippen; 19.30, 20.30 en 21.30 19.20 bestelling doorgevoerd, orderbevestiging 19.24 ontvangen dus hoe dan ook op tijd. Nou bestelling was er dus mooi niet de volgende dag. Oke, duurde maar 2 dagen wat indd vlot is voor H&M, maar kom nou
Ik vind h&m tegenwoordig best snel. Mits je iets besteld wat op voorraad is, ik bestel niks meer wat een langere levertijd heeft daar. Wat ik van veel webshops niet meer van deze tijd vind en o.a. h&m zijn verzendkosten. Nu heeft h&m bv weer een actie met gratis verzenden...maar zo'n groot bedrijf dat moet toch altijd kostenloos zijn?
Dat heb ik nog niet zien staan. Ik verwacht ook niet perse dat het de volgende dag in huis is o.i.d. maar als er 2-3 werkdagen staat, zou ik het wel fijn vinden als het dan in ieder geval na 3 werkdagen binnen is. Ik zal ze vrijdag is bellen, dan zijn we op werkdag 8.
Altijd kostenloos hoeft nou ook weer niet, maar vanaf een bedrag van 20-30 euro mag je dat zeker verwachten. En anders bestel ik iets wel ergens anders. @bosi333, dank je voor het herhalen van mijn post op de volgende pagina (En nu probeer ik dat hele verhaal voor eens en voor altijd te vergeten)
Ah ze hebben er nu ook al een melding bijgezet... Eens dat de volgende dag geen must is. Wél als je klanten extra laat betalen daarvoor...
Ja logisch dat wanneer je er extra voor betaald, ook mag verwachten dat het op tijd komt. Of anders in ieder geval een compensatie.
Verzendkosten zijn nooit kosteloos. De klant moet het (uiteindelijk) altijd betalen. Ik vind de Zara ook heel langzaam, heb daar 1 keer iets besteld en daarna nooit weer. Wehkamp vond ik ook langzaam, laatst twee weken moeten wachten. Daarom koop ik altijd dingen online waar ik niet op "zit te wachten", dus geen dingen die ik voor een bepaalde datum nodig heb (cadeaus of een bikini voor de vakantie)
Maar de verkoper heeft ook geen winkel met fikse huur nodig, geen cassieres en geen transport naar individuele winkels. Bovendien is de onlineshop altijd open, dus ook verkopen om 3 uur 's nachts. Dus het is niet zo dat de verkoper er alleen maar op toelegt door het online te verkopen.