Internet bestel ergenissen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Nee dat klopt. Ben benieuwd waar die 4,99 verzendkosten bij de h&m uit bestaat. In hoeverre je echt betaald voor enkel de verzendkosten (aangezien ze in gigantische volumes shippen)
     
  2. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Goh. hier hetzelfde probleem. Ik heb ze gisteren geprobeerd te bellen, ik kom er niet doorheen! Gemaild; geen antwoord. En nu zit ik weer te bellen, omdat dochterlief vroeg wanneer haar nieuwe kleren er nou waren. En terwijl ik wacht dacht ik; even op ZP kijken. Kom ik dit topic tegen :$

    Besteld op 21 maart. Bevestigd ook en 2 a 3 dagen leveren. Hij blijft maar staan op "wordt verwerkt".

    Ik ben ook geneigd de boel terug te sturen. Bovendien is de klantenservice heel slecht bereikbaar. Ik wacht al 13 minuten.
     
  3. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Hier ook gehad. Tijdens het bestellen stond dat de levertijd 2-3 werkdagen was. Na 5 werkdagen zelf maar gebeld. Kreeg ik te horen dat de bestelling idd vertraagd was. Goh echt?!
    Daarna een bericht op facebook achtergelaten en een paar dagen later de bestelling binnen.

    Op facebook waren er meer klachten over de late levering.
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mocht je er doorheen komen, laat je dan even weten wat ze zeiden?

    Misschien is het een idee voor ze om extra personeel in dienst te nemen.
     
  5. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Probeer facebook. Ik kreeg meteen een bericht terug van ze.
     
  6. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier zit ik ook op mijn bestelling van half maart te wachten. Nog even en het is niet meer nodig (zwangerschapsleggings).

    Gebeld gisteren (33 minuten in de wacht gestaan) en ze zeiden dat er 6 tot 8 werkdagen vertraging was. Ik zou het gisteren binnen moeten krijgen. Niet dus.

    Status staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'.
     
  7. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Inmiddels iemand gesproken.

    "Er is inderdaad vertraging bij het leveren".

    Ja. Dat merk ik natuurlijk ook. Deze meneer gaat een melding maken, zodat ik dan waarschijnlijk morgen te horen krijg wanneer het geleverd gaat worden. Hij verwacht zelf deze week toch wel. Ik weet niet, maar heel geloofwaardig klonk het niet, maar wie weet.
     
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Afwachten dus, Ik zag ook dat Facebook er vol mee stond.
     
  9. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Ik bestel ook nooit bij HenM omdat het zo lang duurt. Zara duurt vaak ook een paar dagen, niet alle bedrijven hebben in Nederland een distributie centrum.

    onlangs bij VT-wonen online iets besteld zou binnen 4-6 werkdagen bezorgd worden. ondertussen een maand verder is het opeens niet meer leverbaar en geannuleerd....ook lekker.

    tja bol.com, zalando en andere webshops heb je vaak zo binnen, dus we zijn ook wel wat snelheid gewend
     
  10. JackieSt

    JackieSt Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hmmm, n.a.v. dit topic ook maar eens naar de status van mijn bestelling van H&M gekeken en die staat inderdaad ook nog op 'wordt verwerkt'. Heb de bestelling op 23-3 geplaatst dus ben benieuwd hoelang ik moet wachten.
     
  11. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Allemaal naar de winkel en daar vast kopen dus. 😜
     
  12. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    #32 Lief of Stoer, 28 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2017
    In ons geval zou ik dat toch niet doen. Ik moet er voor de auto in stappen en terplaatse betaald parkeren. 9 van de 10 x dat ik iets heb gezien en in de winkel kom, hangt de juiste maat er niet meer. Dat vind ik dus grote ergernis. Ik bestel liever online en weet dat het daar wel eens langer duurt. Maar ik koop dan ook niets wat ik echt gauw nodig heb, dat is natuurlijk de goden verzoeken als je het weet......
     
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat heb ik ook, betaald parkeren in de garage en er hangt heel weinig in de winkel en als ik al iets leuks zie is het er niet meer in de juiste maat.
    Vind bestellen prettiger, maar vind het wel vervelend dat je zonder bericht extra lang moet wachten.
     
  14. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    De app is echt waardeloos, ik heb speciaal een email adres aangemaakt omdat ik met mijn eigen mail niet meer in kon loggen.
    Heb vorige week een bestelling gedaan en wel binnen 2 dagen in huis :)
     
  15. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Lief is vaak ook best traag. Komt vanaf Duitsland dus dat duurt al een paar dagen. Maar ze zijn ook niet snel met afgeven aan de bezorgdienst. Meestal duurt het een dag of 10 voordat de kleding eindelijk binnen is. Regelmatig ook kapotte, raar genaaide items en kleding die er anders uitzag dan op het plaatje binnen gekregen. Het is dat er afgelopen seizoenen hele leuke kleren tussen zaten anders had ik er niet meer besteld. De shirtjes die in een andere kleur en verkeerd om genaaid waren staan nog steeds op de site voor verkoop....
     
  16. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik werk midden in de stad, dus dan stap je sneller even naar binnen.
     
  17. februari2012

    februari2012 Bekend lid

    31 okt 2012
    689
    394
    63
    Heb net ook met de H&M gebeld, op 21 maart zomerjassen voor de kinderen besteld, nog niet binnen. De dame aan de lijn vertelde me dat wegens een storing de status van de bestelling op "wordt verwerkt" blijft staan. Verder hebben ze momenteel 2-3 werkdagen vertraging. Dus volgens de dame zou ik van de week mijn bestelling moeten ontvangen. We zullen zien!
     
  18. Prj

    Prj Niet meer actief

    Ik had maandag de 20e een bestelling gedaan. Uur later belde ik (half uur in de wacht) dat ik de order wilde annuleren. Kon niet meer want was al doorgestuurd naar het magazijn. Vervolgens werd het de 27e geleverd. Ik heb het geweigerd zoals afgesproken maar ben heel benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg.....

    Ik heb logistiek gestudeerd en geloof me ze doen iets niet goed in het magazijn bij de hm.
     
  19. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik bestel nooit bij de h&m om die reden. Wehksmp vind ik goed, en de van haren ook. Die laatste levert altijd gratis en de volgende dag, en je kunt in de winkel retourneren of ruilen als je wil.
     
  20. Lovely123

    Lovely123 Fanatiek lid

    28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik had laatst weer het zelfde bij H&M, zo irritant!
    De laatste tijd vond ik ze juist sneller, verbeterde app en eindelijk mogelijk om via IDEAL te betalen.
     

Deel Deze Pagina