Internet bestel ergenissen.

Discussion in 'De lounge' started by Zara75, Mar 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    Jun 10, 2015
    13,630
    5,656
    113
    Noujazeg mijn bestelling hebben ze geanuleerd. De jassen zijn er niet meer. Toen ikmeer dan 2wk geleden bestelde was het nog op voorraad. Kan ik verdorie op zoek naar een zomerjas. Bij de h&m bestel ik dus nooit meer.
     
  2. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik vind t sowieso irritant om bij h&m te bestellen. Moet of op rekening of met creditcard. Kan gewoon niet met ideal of paypal.

    Oeps; lees net dat het wel kan. Anyway niet mijn favoriete webshop.
     
  3. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    Sep 27, 2016
    1,218
    215
    63
    Female
    H&M bestel ik ook echt nooit inderdaad. Die zijn zo traag met leveren en dan moet je ook nog verzendkosten betalen. Ja doei!

    Zara vind ik prima. Gratis bezorging vanaf €50,--. Duurt wel iets langer, maar komt ook vanuit Spanje. Verder altijd prima met retourneren enzo.

    Zalando bestel ik ook heel vaak. Altijd tevreden over en de enkele keren dat ik de klantenservice moest hebben reageerden ze vlot en adequaat.
     
  4. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Ik heb nog nooit problemen gehad met de h&m en bestel er toch regelmatig. 24-3 laatste bestelling gedaan en die staat nog op "wordt verwerkt", ben bang dat dus ook mijn bestelling vertraagd is.

    Eind februari iets besteld bij lil.nl. levertijd 3-6 werkdagen. Na een week toch maar gaan bellen: product was vertraagd maar zou die week erop geleverd worden. Nog een paar keer gebeld en uiteindelijk met veel moeite de bestelling kunnen annuleren. Of ik nog wel even 2 weken op m'n geld wilde wachten.
    Daar bestellen we ook niet meer.
     
  5. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Ik heb de 20ste besteld en staat nog steeds op 'wordt verwerkt....' ben benieuwd of ik het nog krijg of dat inmiddels de helft uitverkocht is 🙄
     
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    #46 Strandbal, Mar 29, 2017
    Last edited: Mar 29, 2017
    Ik heb nog nooit wat bij h&m besteld dus daar nooit problemen gehad. Maar ik ga sowieso liever naar een echte winkel, ik vind dat retouren zo'n gedoe. En dan moet je weer wachten tot je je geld terug hebt etc.
    Alleen voor de kinderen bestel ik vaak schoenen en soms ook kleding omdat het dan online wel goedkoper of makkelijker is. En vaak hebben ze in de winkel de modellen niet die je online wel hebt, of niet de goede maat.
    Zo heb ik nu bij 2 verschillende webshops dezelfde sandalen besteld voor mijn zoon maar wel een andere maat. Maar ze waren nergens te krijgen en ik twijfel of 29,5 of 31 beter is want maat 30 is nergens te vinden ;).

    Maar het meest vervelende vind ik als je lekker aan het rondneuzen bent, en ondertussen dingetjes in je winkelmandje legt. En dan wil je gaan afrekenen en dan is de helft opeens uitverkocht. Nou dan hoeft het al niet meer voor mij. Vind dat zo raar.
    Ze kunnen beter een systeem hanteren dat iets bijv 30 minuten gereserveerd blijft en als na die 30 min niet betaald is de producten weer vrijgeven oid.
     
  7. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    #47 LiveLifeLovely, Mar 29, 2017
    Last edited by a moderator: Mar 29, 2017
    Over het algemeen vind ik internetwinkelen ideaal!

    Ik woon in de middle of nowhere dus een bezoekje aan de stad met fatsoenlijke winkels kost al gauw veel benzine, parkeerkosten en paar kopjes koffie etc.

    Goede ervaring met Next, Wehkamp, Zara, Sarenza etc
     
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Sarenza:x
    Heb daar ooit 1 keer bested (in November) en producten zijn er nog steeds niet, mijn geld overigens ook niet.
    Als ik hun Facebook pagina lees zijn er maar weinig mensen met goede ervaringen bij de Sarenza.
     
  9. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Daarom bestel ik er niks meer. Ben blij dat wehkamp nu biven de 20 euro geen verzendkosten meer heeft en anders is het 2,95 ipv 5 euro. Verzendkosten is ook niet meer van deze tijd.
     
  10. Uuz

    Uuz VIP lid

    Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ik bestelde een puzzel bij intertoys, maar moest er iets bij nemen om een bepaald drempelbedrag te halen. Krijg ik gisteren een afhaalbericht, blijkt alleen het andere product geleverd te zijn. Geen enkele uitleg of indicatie wanneer de puzzel komt. Gisteravond laat een afhaalbericht voor de puzzel ontvangen. Kan ik 2 opeenvolgende dagen naar intertoys :(
     
  11. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik vond eerder de h&m ook traag. Omdat ik daar toch vaak slaag voor mij en de meiden bestelde ik toch. Ging ik al uit van 5 werkdagen. De laatste twee keer (februari en begin maart) besteld en waren zo snel binnen. Schrok ervan :D

    Maar wat maken ze er en een zooitje van zeg, als ik dat zo lees. I begrijp niet dat ze nog bestellingen aannemen als ze deze niet eens aankunnen.

    De hoge verzendkosten vind ik idd ook niet meer van deze tijd. Daarom ben ik ook blij met Bol.com. Ik bestel ook vaak bij H&M als ze gratis verzenden hebben.
     
  12. Rylie

    Rylie VIP lid

    Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    :x
    Ohh jee. Dat belooft niet veel.goed voor de schoenen die besteld zijn.
    Kreeg wel netjes een mail dat de bestelling vertraging had ivm drukte. En een mail sat ze onserweg zijn van uit Frankrijk naar NL. Ben zeer benieuwd. De 2-3 dagen zijn in iedergeval al voorbij.

    Ik heb juist goede ervaringen met H&M. Is er altijd optijd. Bestel wel alleen als ik het gratis kan latem bezorgen. Vind ik echt nergens opslaan die verzendkosten en de retourkosten al helemaal niet.

    Bonprix heeft een vriendin op mijn naam besteld. Nubmoet ik van hun een legging betalen (nou ja vriendin) ondat hun zeggen dat wij die niet retour hebben gedaan. Uhmm echt wel. Grrrrr ook al.weken mee bezig.
     
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Die mail kreeg ik toen ook van Sarenza, ik hoop dat jij meer geluk hebt.

    Fijn is dat, had ik toen bij bladcadeau, bestelling geannuleerd en toen ik op mijn geld vroeg zeiden ze leuk dat ik dan wel eerst mijn bestelling retour moest sturen:(
     
  14. Noorie

    Noorie Niet meer actief

    Hier ook een h&m bestelling die eindeloos op "word verwerkt" blijft staan.

    Gister een mail van zalando dat mijn bestelling vertraging had opgelopen.. uur later kreeg ik een mailtje dat de bestelling onderweg is.
     
  15. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Ik ook niet... belachelijk dat ze zeggen 3 - 5 werkdagen en dat je het dan 3 weken later een keer ontvangt ;)
     
  16. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik heb m'n H&M net binnen trouwens (had 21-03 besteld).
     
  17. Berte

    Berte VIP lid

    Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Maar zo leuk is de kleding van H&M nou toch ook weer niet? Om al die ergenissen te doorstaan bedoel ik.

    Ik lees hier ook niet voor de eerste keer dat een online verkocht artikel uiteindelijk toch niet geleverd wordt.

    Ik heb niets tegen de kleding van H&M, koop er regelmatig wat in de winkel. Maar als ik online bestel zijn er toch genoeg winkels die even leuk zijn, met een vergelijkbare prijs, die wel betrouwbaar leveren.
     
  18. Jedine

    Jedine Bekend lid

    Oct 2, 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hier ook vorige week woensdag bij hm besteld, te hoog bedrag dus vooruit moeten betalen. Tis nu 7 dgn later en staat nog steeds op verwerken.... helaas geen hm in de buurt
    Allang niet bij hm besteld, maar kan me niet herinneren dat dat zolang duurde
     
  19. CoffeeJunkie

    CoffeeJunkie Fanatiek lid

    Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    Een paar jaar geleden had ik bij h&m in november een kersttrui online besteld, in maart kreeg ik hem eindelijk.... Hij was gewoon op voorraad, dus waarom het zo lang moest duren?

    Waar ik mij het meest aan irriteer bij H&M is dat artikelen vaak zo snel zijn uitverkocht. Ik heb dan iets in mijn winkelwagen en dan blijkt het te zijn uitverkocht als ik wil gaan betalen. Mede om die reden bestel ik daar nauwelijks. Verder heb ik weinig ergenissen bij andere online shops.
     
  20. Bam

    Bam Fanatiek lid

    Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Bij h&m ga ik standaard al uit van 2 weken :D Ik heb de 24e wat besteld en is nog niet eens onderweg. Dag later (op zaterdag) van terstal iets besteld en kwam direct dinsdag binnen en was zelfs vanaf zondag al volgbaar via postnl.
     

Share This Page