Vandaag vieren we de verjaardag van mijn dochter. Ik heb bij de bakker een mooie taart besteld die vandaag bezorgd zou worden. De taart zou afgeleverd worden bij mijn ouders aangezien we daar haar verjaardag vieren. Nou kreeg ik van mijn moeder een foto van de taart via de app en ik schrok me kapot De taart is heel mooi geworden maar de tekst die er op had moeten staan compleet fout! Voorletter van haar naam is een P ipv een J en van haar leeftijd hebben ze een 4 gemaakt ipv een 9. Mijn moeder zat al allerlei dingen te bedenken om de taart aan te passen maar dat vond ik onzin. Ik heb nl niet 50 euro betaald om de taart alsnog zelf te moeten versieren én corrigeren. Dus heb ik gebeld en uitgelegd wat het probleem is. Of ik met de taart naar ze toe wilde rijden om te kijken of ze deze kunnen fixen. Prima, dat wil ik wel. Maar nu vraag ik me het volgende af. Ik heb 5 euro aan bezorgkosten betaald. Geen gigantisch bedrag maar het gaat me meer om het principe hier. Ik heb de taart natuurlijk niet laten bezorgen zodat ik daarna nog met dat ding op pad kon. Ik zit er dus aan te denken om de bezorgkosten terug te vragen. Of zou dat raar zijn? Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Zijn ze je uberhaupt niet tegemoet gekomen? Het was wel netjes geweest wanneer ze zelf een initiatief namen voor een kleine vergoeding voor de overlast. Ik bedoel je besteld een (prijzige) taart die je laat bezorgen omdat je geen tijd/zin/whatever hebt om hem zelf op te halen, je betaald netjes bezorgkosten en dan kun je nog op de verjaardag zelf terug gaan rijden om het aan te laten passen.. Dus daar had best iets van een kleine vergoeding tegenover mogen staan. Zelf zou ik er geen moeite (meer) insteken en die 5 euro laten voor wat het is.. dan had ik dat direct in de bakkerij gevraagd maar niet meer achteraf
Ik zou zéker een deel van het geld terug vragen. Bezorging, maar ook gewoon het feit dat ze fouten hebben gemaakt en jij dus heen en weer kan rijden.
Sowieso de bezorgkosten terug vragen en ik mag toch hopen dat ze zelf zo klantvriendelijk zijn om je een doosje met wat lekkers mee te geven of een fikse korting. Ik zou zelf ook not amused zijn, zeker niet voor dat soort bedragen.
Oh je gaat er nu heen? Dan zou ik kijken wat zij zelf voorstrellen en als ze geen moeite doen dan zou ik het gewoon terug vragen hoor!
Ik zou heel duidelijk aangeven dat je voor dit bedrag wel had verwacht dat de taart in één keer goed zou zijn en dat je er niet mee in de auto op en neer naar de bakker zou moeten. Verder zou ik dan afwachten wat zij ter compensatie aanboden en daar van laten afhangen of ik er in de toekomst nog een taart zou bestellen. Om 5 euro terug vragen zou ik niet doen. Het gaat je niet om die 5 euro, maar om het feit dat je wel wat beters te doen had dan met die taart op en neer te rijden.
Ik ben niet snel van het "klagen" maar als ze je niet uit hunzelf tegemoet komen in deze zou ik er wel iets van zeggen ja, of er niet iets van een vergoeding tegenover staat...en dat hoeft dan niet perse die 5 euro bezorgkosten te zijn.
Ik ben wel benieuwd of ze zelf met een vergoeding zijn gekomen. Lijkt me toch wel logisch om een gebaar van excuus te maken.
Nou al met al hebben ze het prima opgelost vind ik. De tekst op de taart werd opnieuw gedaan en dit was mooi gelukt. Verder heb ik geloof ik duizendmaal excuses gekregen en als tegemoetkoming een bedrag van 10 euro teruggekregen. Hier heb ik overigens niet zelf om gevraagd. Vind het netjes afgehandeld zo
Dit vind ik ook. Het is namelijk niet jouw probleem maar die van hun. En nu laten ze jou het oplossen. Ik was niet eens heen gereden, ik had een foto gemaakt en ze zorgden er maar voor dat er een nieuwe taart kwam. Edit; fijn dat het is opgelost.
Een deel terug, de hele taart terugvragen wat een idiote fout zeg. Niet leuk voor je dochter Edit mooi dat het op gelost is.
Mijn dochter heeft hier gelukkig niks van meegekregen, zou anders idd best sneu zijn geweest. Ze heeft er heerlijk van genoten en gesmuld!