Zalon by Zalando

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Ik heb net zo'n profiel gemaakt, maar volgens mij ging er wat fout :p Ik verloor de WiFi precies toen ik een afspraak probeerde te maken met de stylist van mijn keuze :roflmao: Nu staat er dat ik nog geen stylist gekozen heb en ik kan diegene plotseling ook niet meer opnieuw kiezen :rolleyes: Nou ja, we zullen wel zien of de afspraak toch staat en ik gebeld word...spannend! Heb zoiets nog nooit eerder uitgeprobeerd :cool:

    Maar begint al goed dus hahaha :o:

    Hebben jullie ervaring met Zalon? En zo ja, hoe beviel het? Werd je daadwerkelijk gebeld? Kon je spullen gemakkelijk retour sturen? Of heb je juist veel gehouden?
     
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vond het waardeloos.

    Bij mij stond de afspraak wel, maar die styliste heeft nooit gebeld. je krijgt dan eerst een preview van het pakket. Daar zaten bijna allemaal dingen in waarvan ik had aangegeven dat ik ze niet wilde. Zo had ik aangegeven dat pastelkleuren en wit niet bij mijn huidskleur passen (ik ben heel bleek). Het was bijna allemaal pastel of wit wat erin zat. Dus ik heb vrijwel alles bij dat pakket eruit gegooid.
    Dan passen ze hem aan, maar dan krijg je geen preview meer en wordt hij gewoon opgestuurd. In het volgende pakket zat ook vrijwel niks waar ik iets aan had. Ik had bijvoorbeeld aangegeven dat ik geen blauwe spijkerbroeken hoefde daar hangt mijn kast vol mee en ik wilde juist wat anders... er zaten drie broeken in waarvan 2 blauwe spijkerbroeken. En weer een shirt in pastelkleur. ZuCht.
    Bij schoenen kun je de hakhoogte aangeven. Ik had aangegeven 'geen hak' (ik kan er echt niet op lopen). Krijg ik schoenen met een hak van 8 cm. Prachtig hoor, maar als die styliste nou èven gewoon had gelezen dat had ze mij de moeite van het terugsturen kunnen besparen.

    Vervolgens dus het terugsturen. Daar heb je een bepaalde bon voor nodig, maar die zat bij mij niet in de doos. Daar moesten dus ook weer twee telefoontjes en een mail van mijn kant overheen voordat ik de juiste gegevens had om de boel terug te sturen.

    Ik vind het concept heel leuk. Vaak vind ik het lastig om in kledingwinkels een keuze te maken. En ik vind het ook leuk om eens 'wat anders' voor de dag te komen dan normaal. Dus dan lijkt zoiets perfect. Maar als je dan dingen aangeeft en er wordt gewoon niks mee gedaan, dan geeft het mij eerder het gevoel dat dit een manier is om van overtollige voorraad af te komen ofzo.
     
  3. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik ben ook heel benieuwd en wil het een keer proberen... maar eerst dat kind eruit. Lees even mee!
     
  4. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    2 dingen maar van gehouden, was wel een leuk pakket opzich
     
  5. Esser

    Esser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Fijne service! Leuk contact met de stylist en genoeg ruimte om aandachtspuntjes aan te geven en vragen te stellen. Mooie kleding met diverse prijzen, zoals ik ook gevraagd had. Retour sturen van de kledingstukken die ik niet wilde ging prima.
     
  6. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hier ook goede ervaring!
    Ze kwam zelfs met goedkopere opties, voor de artikelen due ik te duur vond.
     

Deel Deze Pagina