Wij mogen dat ook wel met onze auto, maar ik betaal altijd gewoon. Onderdelen kosten geld, de garage kost geld, het personeel moet betaald worden.....als iedereen nu zegt ik betaal later...en het wordt niét betaald, want die mensen zijn er tenslotte ook.....heeft zo'n garage wel een probleem natuurlijk.
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor... En als ik een garage zou hebben dan zou ik daar ook niet aan beginnen.... Kan je lekker een auto maken van €500 en in veel gevallen nog veel duurder en dan kan je als je pech hebt weken/maanden op je geld wachten.... Je auto na reparatie ophalen betekent gewoon, betalen.
@Rian85 Ik heb nog nooit gelijk hoeven betalen bij garages. Bij meerdere garages de afgelopen 15 jaar geweest en altijd een factuur achteraf. Dat komt waarschijnlijk door mijn betrouwbare hoofd . Misschien ook een regiogebonden ding?
Vanmorgen bij de Starbucks vertelde 1 medewerker tegen de andere dat de piemel van haar one Night stand echt niet paste. Dat om 08:00 uur ochtends terwijl ik m’n koffie nog niet had. Trauma’s for life
Het probleem is alleen dat als er geweigerd wordt om een factuur te maken omdat het zwart is gedaan, je ook geen bewijs van betaling of garantie hebt, want op papier heeft die hele reparatie dan nooit plaatsgevonden en jij kunt ook niet aantonen dat dat wel (door hen) is gedaan.. Er zijn genoeg klussen waarvan ik echt geen factuur hoef omdat meteen al blijkt dat het goed is gedaan of waarbij er sowieso maar weinig fout kan gaan, maar bij reparaties aan een auto vind ik het toch wel belangrijk om het op papier te hebben staan Als een bedrijf waar ik voor het eerst kom zonder enig overleg weigert om een factuur mee te geven (los van of er direct betaald is of niet), ga ik me ook wel afvragen of het allemaal wel goed zit..
Ow wat ben ik blij dat er bij ons in de winkel (slagerij) mensen komen die het juist gezellig vinden om gewoon even te ouwehoeren en simpel een praatje te houden. Ondanks dat ik midden in de stad zit hebben mensen alletijd in de zaak.
Och kwebbelende winkel personeel is vaak weg lopen. Zeker als ik al een tijdje wacht. En ik heb een keer iets mee gemaakt daarbij brak mijn klomp. Zoon net overleden en dan krijg je alle gesprekken wat wil je tijdens de begravenis. En hier hebben wij1 stenenmaker die alleen recht heeft. Wij ik en parner naar binnen hij wil dit ik wil dat. Schreeuwt naar een persoon die hele toko door hebben wij dit achter liggen. Vervolgens zijn wij klaar zegt die man zo alstublieft tegen mijn partner dan kunt u het u vrouw laten zien en dan acoort gaan. Ja hallo ik sta hierhoor o uh ja.......
nee, volgens mij schreef ze dat de facturen allemaal onder een het zelfde nummer worden weggeschreven. En dus is er een factuur. en dus heb je garantie...En wanneer jij 500 euro pint of overboekt, IS er een betaling gedaan, dus is er iets gemaakt...En dat betekend wederom garantie. Lijkt mij dan tenminste.
https://www.thebestsocial.media/nl/restaurant-laat-zich-behoorlijk-gaan-na-slechte-review-op-facebook/ Dit is ook wel een mooie voor in dit topic. 'Hee prutser, ga lekker ergens anders zitten met je vriendinnetje.' Op de facebookpagina van het restaurant zijn de recensies inmiddels uitgeschakeld, jammer, want daar stond nog véél meer in. Er kwamen tig bekenden van de eigenaar bij, die de plaatser van de recensie (die echt constant supernetjes bleef) 'labiel' noemden en riepen 'dat er met zulke mensen nooit te praten valt', en nog veel meer.. Echt absurd gewoon
Inderdaad! Ik werk in een supermarkt, en we hebben 9/10x om de beurt pauze. Dus je zit vrijwel nooit met een collega van dezelfde afdeling in je pauze. En als je dan 8 uur op een dag werkt verwachten mensen dat je geen woord met elkaar wisselt.. dus ja ik ben ook zo’n asociale cassiere
Nou heb me net toch wat meegemaakt. Ik reken af bij een bekende drogist. Ben op het moment de enigste klant bij de kassa. Het meisje achter de kassa scant het artikel gaat vervolgens appen op haar telefoon omdat ik contactloos ging betalen. Vraagt of ik de bon wil en gaat vervolgens weer verder met appen achter de kassa. Nou sorry maar vind dit best wel onbeschoft. Je hoort je telefoon tijdens werktijd gewoon in je kluisje te leggen!
Er zit een verschil tussen geen woord wisselen en een luidkeels bla bla over je weekend en hoeveel je gedronken heb. Maar ja ik vind als ik netjes goede (dagdeel) zeg dat er aandacht voor mij mag zijn. ik neem nooit mijn telefoon aan. Ik bel zelfs in in een winkel tenzij de school van mijn kinderen belt want dan is er echt iets aan de hand
Eens, denk dat iedereen dat ook bedoelt. Lekker kletsen, prima! Zolang ik niet hoef te staan wachten tot je uitgepraat bent, helemaal prima. Meestal klets ik gewoon gezellig mee Erger me echter kapot aan (veelal jonge) cassieres die achter verschillende kassa’s zitten en dan al blerend in een hoop straattaal uitgebreid ruzies met hun vriendjes, seksuele escapades, geklaag over hun baan en andere onzin met elkaar bespreken. Zeker terwijl ik daar tussen hen in als klant aan de kassa sta.
Tuurlijk zit er verschil tussen hoe zoiets gaat. Ik probeer zelf niet teveel te praten in bijzijn van klanten. En als ik dat al doe dan probeer ik er wel voor te zorgen dat ik genoeg aandacht heb voor de klant. Maar zoals ik zei, pauzes zijn om de beurt en dan is het wel bijna onmogelijk om de hele dag niks te zeggen. Als een collega vakantie had dan vraag ik weleens van hoe was je vakantie oid.