Netflixmiserie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Klinker83, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Iemand ervaring met foutmelding in bijlage? Ik vind geen oplossing en word er boos en gefrustreerd van!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.957
    3.836
    113
    Vrouw
    Wat wil je kijken? Heb je het bij meer series of maar bij eentje?
    Ik vond laatst iets niet, opgezocht via kijkgeschiedenis, aangeklikt en ook deze melding . Was het van Netflix afgehaald.
     
  3. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Heb het bij alle series dus moet iets anders zijn...
     
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dit krijg ik altijd bij een storing bij m'n modem of router, even resetten en 't werkt dan weer.
     
    Klinker83 vindt dit leuk.
  5. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik klik dan rechts, op meer details ofzo en dan kies ik 'Netflix opnieuw opstarten'.
    Als ie dan opnieuw opgestart is, kan ik wel gewoon kijken. Is hier ook zowat dagelijkse kost trouwens.
     
  6. bijnamama23

    bijnamama23 Actief lid

    3 mei 2012
    266
    119
    43
    Ja, had ik vorige week! Netflix gebeld en moest de app verwijderen en opnieuw installeren en inloggen! Heel omslachtig maar werkte wel!
     

Deel Deze Pagina