2 weken geleden bij de zelfscan kassa van de jumbo 4e in de rij. Duurde wel lang, ze gingen eerst de beelden nakijken.
Hier zal ik ook niet snel roepen dat ik 4e wachtende ben. Meer omdat ik dan denk dat er vast iets is waardoor ik er geen recht op heb. Hier zijn ze er ook als de kippen bij trouwens. Ze staan altijd bij de kaas bij te vullen (tegenover de kassa's) en zodra er maar drukte komt rent er iemand naar de kassa om bij te draaien
Waarom? Winkel maakt deze regel zelf. Zo had de jumbo ook de regel dat als je fruit of groente tegenkwam dat je een verstas vol met groente en fruit kreeg. Dus ik scoorde iedere week wel zo'n tas, want Jumbo loopt duidelijk niet alle groente en fruit langs op versheid. De verstas is inmiddels afgeschaft, misschien omdat ik hun werk te goed deed
Ja ik zag het later ook. Echt stom maar dit woord schrijf ik altijd fout. Ik kom er maar niet van af.
Hier nu 2 keer gehad. Beide keren ook nog bij een wat nieuwere medewerker. Een keer een volle kar. Zei een medewerker ook nog dat ik er extra dingen bij had gelegd omdat ik wist dat het gratis zou zijn. Pffff maf mens. Hebben ze nagekeken op video. Ben nog nooit zo lang in de supermarkt geweest. En 1 keer was ik zelfs 5de toen wel zelf gezegd. De meneer voor mij was me dankbaar. Die durfde zelf niks te zeggen. Ik heb zo iets van ze maken die regel om lange wachttijden tegen te gaan dan mag je die ook gebruiken zodat het personeel scherp blijft.
Ik heb ooit bij Jumbo m'n boodschappen gratis gekregen omdat ik de 4e wachtende in de rij was. Ik had het zelf niet in de gaten maar werd er door het personeel op geattendeerd. Beetje jammer dat ik in de rij stond met een rol aluminiumfolie en verder niets.
Boeit ook eigenlijk niet hoor! Iedereen heeft zo zijn woorden! Bedoelde het niet onaardig, maar het viel me gewoon op!
Oh ik zou daar echt niet eens erg in hebben. Ik kom niet heel vaak bij de jumbo, maar volgens mij zijn de rijen meestal niet zo lang hier.
Ik kom ook niet vaak bij de jumbo, want ik vind het een vreselijke winkel. Maar twee x 4e in de rij. Netjes boodschappen gratis meegekregen, maar ik had wel op mijn strepen gestaan. Als ik het niet gratis had gekregen had ik uit principe de boodschappen laten staan en had ik t bij de buren (Aldi) gehaald. Als je een regel opstelt moet je hem ook nakomen en dat is bij de jumbo meestal niet.
Herkenbaar... Ik heb keer 7 kazen met groene schimmel gespot. En kan gebeuren. Medewerker oh geef maar! Kon geen bedankje vanaf. Had stiekem eigenlijk wel wat verwacht van jumbo en zijn acties maar wou er ook niet om zeiken. (ik weet ook eigenlijk te weinig van die regels )
Hoe vaak mensen wel niet roepen dat ze de vierde wachtende zijn terwijl het niet zo is . Heel vervelend. Wij kijken bijna altijd camera beelden na, als t een twijfel geval is dan krijgt de klant de boodschappen gratis, maar als t niet zo is dan niet. Hoeveel discussies ik daar al niet over gehad heb. Had een keer een klant die zei dat hij vierde was, had t nagekeken, maar was niet zo. Werd hij boos en wilde wel de camerabeelden zien, ik zei: prima loop maar even mee, maar toen moest hij ineens snel weg blablabla. Hij had vast niet verwacht dat hij mee mocht kijken. Het is gewoon een stomme regel, die door mensen op kantoor worden bedacht, die heel veel druk op het personeel legt.
Dat vind ik sowieso wel ja. Ik bedoel, wat is er ook mis met wachten. Ik geef bij de appie ook gewoon vieze groente en fruit af zonder gedoe. Maar ik kan bij de jumbo dan wel minstens verwachten dat je als ik bijv een bak aardbeien inlever, je me dr 1 voor niks geeft. Anders moet je die regel niet maken.
Ik kom niet graag bij de jumbo maar als ik er ben spot ik ook regelmatig rot fruit/groente. Ik weet hier door meerdere vrienden/familie die er gewerkt hebben dat ze keihard op hun flikker krijgen van de baas als ze bijv een tas groente/fruit mee moeten geven, laat staan 4e wachtende in de rij. Echt triest.. Aantal jaren terug melde ik het ook, nu laat ik het hier voor wat het is.
Ja maar toch is het een stomme fout. Ik ben eens terug gegaan naar een cliënt omdat ik het net de t opgeschreven had voor de fam. Voelde mij zo dom haha.
Soms zijn medewerkers zo laks idd. Ik had een keer ossenworst gekocht waar ik thuis zag dat het een maand over datum was. Wij dus bellen naar het filiaal en ze zouden het weg halen. Kom ik die middag voor een onverwachts bezoekje want ik was was wat vergeten lag het er gewoon nog.
Wel lekker voor de personen die hun kar vol gratis hebben gekregen Ik doe alles online en kom een enkele keer in de winkel dus de kjans is klein.
1x gehad. Had het zelf niet in de gaten. Stond al met mijn pinpas klaar toen de kassa medewerker zei dat ik alles gratis kreeg. Was overigens een karretje vol. Ook wel eens die groente tassen gekregen. Wist niet dat ze inmiddels afgeschaft waren. Als ik nu wat bij de kassa meld (product niet goed of over datum) krijg ik het product gratis mee.
Ik had het niet eens door maar ik bleek dus 4e in de rij te staan bij de Jumbo. Toen ik aan de beurt was zei de caissière ineens dat ik 4e in de rij was en mijn boodschappen dus gratis mee kreeg. Echt super eerlijk van ze en voor mij een leuke verrassing!
Nee je snapt me niet. . Die 4 en 5e in rij horen in mijn voorbeeld hun boodschappen gratis te krijgen maar dat krijgen ze dus niet. Er wordt snel tegen de 4e en 5e wachtende gezegt dat ze naar een andere kassa mogen. (Cassiere is ondertussen gauw opgepiept en komt aanrennen). Dus ipv dat ze zeggen:" u bent de 4 de in rij en krijgt de boodschappen gratis", wordt er gezegt:" karin, draai even snel een kassa bij". Beetje flauw. Bij de jumbo in de stad waar ik werk doen ze het wel netjes. Als daar iemand als 4e of 5e in de rij staat dan attendeerd de cassiere de klanten daarop. En DAN pas gaat er een nieuwe kassa open.
Ik vraag me dan af hoeveel mensen bij de medewerkers gaan klagen gewapend met een stukje Roquefort...