Klantenservice detailhandel

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 30 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Het verbaasd mij eerlijk gezegd ook; jij moet 3 maanden wachten, en als het er is kunnen ze het na een vergissing van jou geen weekje voor je apart leggen? Jij wacht al 3 maanden op hen! Ik vind het ook niet netjes van de winkel. En ik snap de praktische bezwaren wel, maar de service vind ik hierbij toch echt ver te zoeken.
     
    sleutelbloem, Nataly1972 en Angel1980 vinden dit leuk.
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Mee eens. Bij AH kun je altijd terugkomen met iets en dan wordt er niks gevraagd. Geen vragen maar gewoon de klant tegemoet komen.

    Bol.com kun je zelfs 24/7 mee chatten. Weleens gedaan om 23.00 uur...ik bedacht me ineens en ze hebben het direct geannuleerd en meegekeken wat beter was.

    Dus het kan wel. Ik kom dus bij beide altijd terug.
     
    Angel1980 en Zara75 vinden dit leuk.
  3. Miracle79

    Miracle79 Bekend lid

    11 jul 2012
    781
    251
    63
    Ja ze hadden het wel even aan kunnen geven toen ze je belde dat het binnen was, wel zo netjes :)
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  4. Miek89

    Miek89 Fanatiek lid

    15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hier ben ik het mee eens. Vind dit echt niet spreken van klantvriendelijkheid. Ik zou er ook klaar mee zijn.
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  5. Yankee

    Yankee Fanatiek lid

    30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Riviera maison heeft echt the worst klantenservice. Dus nee het is inderdaad niet normaal.

    Heb ook hele slechte ervaringen helaas met ze. Ik heb destijds een klacht ingediend en die is beter opgepakt.

    Heb een online bestelling (windlicht) beschadigd ontvangen en ze wilden dit in eerste instantie niet vergoeden. Na een klacht een tegoedbon gehad. Dus nog steeds een kapotte windlicht en enkel een tegoedbon. Nog steeds slecht, maar beter dan niks.
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  6. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Ik heb even gegoogeld en kwam idd veel klachten tegen over RM. Voor mij is het ook onbegrijpelijk. Hij verdient bakken met geld omdat het ontzettend duur is, kwaliteit is vaak slecht en dan ook nog slechte service bieden. Ik lijk idd wel gek als ik daar nog wat koop :confused:
     
    sleutelbloem vindt dit leuk.
  7. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kan je het niet laten bezorgen? Accessoires boven de 75 euro zijn gratis bezorgen bij riviera maison.
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  8. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Zou zeker kunnen (ik zie dat ze online beschikbaar zijn), maar ik ben nu wel even klaar mer RM. Ik ben momenteel erg recalcitrant :cool:
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  9. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Breek me de bek niet open........:|
    De laatste tijd zoveel gedoe met de klantenservice van verschillende bedrijven.
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  10. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik vind het echt belachelijk. Als ik jou was zou ik sowieso een slechte review schrijven. Je wacht al 3 maanden en dan leveren zij ook nog eerder dan aangegeven en willen ze het niet voor jou aanhouden tot de maand waarin zij in eerste instantie gezegd hadden te kunnen leveren?

    Maar ik vind RM sowieso overpriced en truttige troep, no offence ;).
     
  11. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Ik weet het, je hebt helemaal gelijk. In principe koop ik ook geen meubels, kwaliteit is echt bagger en mega duur. Maar als het gaat om de accessoires, ben zo'n sukkel die het koopt :oops:Zeker niet alles, maar ik vind bepaalde items echt wel mooi.

    Mijn man was overigens erg lief, hij was stiekem op MP gaan bieden op hetzelfde windlicht, hij vond het zo sneu voor mij.. Later begreep hij wel dat het ik windlicht inmiddels niet meer hoef (kan hem blijkbaar ook online kopen), maar het idee was heel erg lief..
     

Deel Deze Pagina