Het verbaasd mij eerlijk gezegd ook; jij moet 3 maanden wachten, en als het er is kunnen ze het na een vergissing van jou geen weekje voor je apart leggen? Jij wacht al 3 maanden op hen! Ik vind het ook niet netjes van de winkel. En ik snap de praktische bezwaren wel, maar de service vind ik hierbij toch echt ver te zoeken.
Mee eens. Bij AH kun je altijd terugkomen met iets en dan wordt er niks gevraagd. Geen vragen maar gewoon de klant tegemoet komen. Bol.com kun je zelfs 24/7 mee chatten. Weleens gedaan om 23.00 uur...ik bedacht me ineens en ze hebben het direct geannuleerd en meegekeken wat beter was. Dus het kan wel. Ik kom dus bij beide altijd terug.
Hier ben ik het mee eens. Vind dit echt niet spreken van klantvriendelijkheid. Ik zou er ook klaar mee zijn.
Riviera maison heeft echt the worst klantenservice. Dus nee het is inderdaad niet normaal. Heb ook hele slechte ervaringen helaas met ze. Ik heb destijds een klacht ingediend en die is beter opgepakt. Heb een online bestelling (windlicht) beschadigd ontvangen en ze wilden dit in eerste instantie niet vergoeden. Na een klacht een tegoedbon gehad. Dus nog steeds een kapotte windlicht en enkel een tegoedbon. Nog steeds slecht, maar beter dan niks.
Ik heb even gegoogeld en kwam idd veel klachten tegen over RM. Voor mij is het ook onbegrijpelijk. Hij verdient bakken met geld omdat het ontzettend duur is, kwaliteit is vaak slecht en dan ook nog slechte service bieden. Ik lijk idd wel gek als ik daar nog wat koop
Kan je het niet laten bezorgen? Accessoires boven de 75 euro zijn gratis bezorgen bij riviera maison.
Zou zeker kunnen (ik zie dat ze online beschikbaar zijn), maar ik ben nu wel even klaar mer RM. Ik ben momenteel erg recalcitrant
Breek me de bek niet open........ De laatste tijd zoveel gedoe met de klantenservice van verschillende bedrijven.
Ik vind het echt belachelijk. Als ik jou was zou ik sowieso een slechte review schrijven. Je wacht al 3 maanden en dan leveren zij ook nog eerder dan aangegeven en willen ze het niet voor jou aanhouden tot de maand waarin zij in eerste instantie gezegd hadden te kunnen leveren? Maar ik vind RM sowieso overpriced en truttige troep, no offence .
Ik weet het, je hebt helemaal gelijk. In principe koop ik ook geen meubels, kwaliteit is echt bagger en mega duur. Maar als het gaat om de accessoires, ben zo'n sukkel die het koopt Zeker niet alles, maar ik vind bepaalde items echt wel mooi. Mijn man was overigens erg lief, hij was stiekem op MP gaan bieden op hetzelfde windlicht, hij vond het zo sneu voor mij.. Later begreep hij wel dat het ik windlicht inmiddels niet meer hoef (kan hem blijkbaar ook online kopen), maar het idee was heel erg lief..