Ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar er is bijna elke week wel wat. Zoals vandaag, de riblappen zijn open gegaan. Gevolg de hele zak met koelspullen zit onder het bloed, tussen de randen van de producten, door verpakkingen heen die niet extreem goed verpakt zijn. Gewoon vies. Kapotte verpakkingen gebeurd erg vaak. Ook zijn de simpele producten er soms niet waarvan je denkt dat kan toch niet op zijn? Gevolg ik kan weer naar de winkel toe. Of dat er producten missen, komt ook bijna wekelijks voor. Dan stuur ik weer een berichtje en gaat het even goed maar daarna toch weer dat er iets niet bij zit. Ik bestel altijd bij de AH maar zit er aan te denken maar naar de Jumbo ofzo te gaan? Ik vind het ideaal het thuisbezorgen, het werkt enorm goed voor ons gezinsleven.
Toevallig nog geen picnic in je omgeving? Hier zijn we helemaal fan! en een prima service mocht er iets misgaan...Dit is 1x geweest dat er iets verkeerd geleverd was, mochten dat houden + de volgende bestelling nogmaals het goede product en een reep choco als goedmakertje! Wij zijn super blij met hun diensten!
Heb je ook geen problemen met kapotte verpakkingen? Laatst ook een pak yoghurt, zo goor alles zat onder. En dat gaat ook meuren na een tijdje. Helaas geen Picnic. Ah is altijd wel attent hoor, krijg altijd mijn geld terug of een cadeautje. Maar het is gewoon zo vervelend, mijn man moest vanochtend eerst alles gaan schoonmaken zo ver dat kon.
Ik bestel bij picnic en heb zelden ‘problemen’ en die ene keer dat er dan iets fout krijgt krijg je je aankoopbedrag terug en het gratis in je mandje voor de volgende keer
Ik heb 44 bestellingen gedaan bij AH dit jaar en het gaat eigenlijk altijd goed. Misschien regio afhankelijk.
Ik bestel al jaren bij de AH en ik herken het totaal niet. Hier gaat het altijd helemaal goed. Ik denk dat je dus gewoon pech hebt met je bezorgers of sorteercentrum. Wel balen!
Wij bestellen bij de Jumbo. Gaat altijd goed. Ooit zijn ze waterijsjes vergeten en ooit hebben we en slechte watermeloen gehad. Nooit spullen kapot.
Vervelend! Ik bestel al anderhalf jaar mijn boodschappen (een aantal weken ivm bijv vakantie uitgezonderd) bij Jumbo of Albert Heijn en heb maar drie keer kapotte of vergeten spullen gehad. Gaat in principe altijd goed dus!
Tijdje laten bezorgen bij de Jumbo, maar regelmatig miste er producten , vergeten of konden niet geleverd worden, kon ik alsnog naar de winkel.
Dat ligt aan het distributiecentrum bij jou in de buurt. Als daar van die halve werken die niet fatsoenlijk inpakken krijg je dit soort fratsen. Heb dat ook een tijdje gehad, dan gooide ze het brood onder in de krat en dan de pakken drinken er op. Dan weet je wel hoe het brood er uit ziet he? Laatste tijd gaat het goed (even afkloppen)
Even bellen naar de Appie klantenservice. Tijdje terug waren ze al mijn vlees vergeten te leveren. Na een telefoontje kreeg ik het de volgende dag kosteloos na bezorgd en op de volgende bestelling 20 euro korting.
Bij ons is juist de jumbo echt heel erg slecht! En een nog slechtere service. Inderdaad het brood onderop en alles daarop gegooit. De AH vind ik veel fijner! En betere service als er eens iets stuk is oid.
Hier ook drama met de Jumbo wb de bezorging thuis of op het pick up point. Slecht ingepakt,producten niet leverbaar of bijna aan de datum. Heb ik bv 3 broden besteld zit er maar 1 bij de bestelling. Word allemaal wel netjes opgelost maar heb geen zin om bijna iedere week te moeten klagen bij de servicebalie
Hier gaat het ook vaak goed. Een keer was er een blikje tonijn stuk en was alles nat, dat was het enige. Bestel nagenoeg wekelijks bij appie Dit jaar al?
Ik heb dit regelmatig bij de AH. Laatst een fles allesreiniger geknapt in een krat met 2 pakken kattengrind. ALLES zat onder het grind en de allesreiniger in de keuken, want de pakken grind zijn karton en waren helemaal doorweekt. Regelmatig meegemaakt dat alles onder de yoghurt zat omdat die kapot was gegaan. Ook kwaliteittechnisch regelmatig gehad dat dingen niet okay waren. Spruitjes onder de bladluizen, ananas zo groen dat ik hem 2 weken heb moeten laten liggen rijpen. Bestel ik een prei, krijg ik een mini preitje. Momenteel zitten we met de kleine en daarvoor met mijn bekkenproblemen, dus we hebben en hadden niet zoveel keus helaas. Picnic vind ik weinig keuze en lastige bezorgtijden.