Heb ik weer. Mijn telefoon (IPhone X) wordt morgen opgehaald voor een controle/ reparatie bij Apple. Het geluid werkt al geruime tijd niet naar behoren (onzuiver) en mensen kunnen mij bar slecht verstaan aan de telefoon. Ik dus dat ding klaarmaken. Zoek mijn Iphone uit, reserve kopie gemaakt ennnn de beschermfolie van mijn scherm afhalen. Dit heeft dus nog geen half uur geduurd en laat mijn telefoon uit mijn handen vallen -_-. Gevolg? een barstje in de hoek van het scherm. Nu valt dit sowieso niet onder de garantie, dat weet ik. Maar het geluidsprobleem valt hier oorspronkelijk wel onder. Gaan ze hier nu niet moeilijk over doen?
Ik had met mijn iPhone iets soortgelijks meegemaakt. De reparatie voor het geluid werd gratis gemaakt, maar daarvoor moest het kapotte scherm vervangen worden op mijn kosten. Ik dacht rond de €150-€200, maar zeker weet ik het niet meer. Reden hiervoor is dat ze een kapotte scherm niet meer terug kunnen plaatsen. Ik was dus verplicht een nieuwe scherm te kopen. Ik hoop dat jullie tot een beter compromis kunnen komen!
Ooo dat zou ik dus niet eens erg vinden! Het kapotte scherm zou ik eventueel nog kunnen verhalen op mijn inboedelverzekering aangezien het binnenshuis gebeurde. Ik ben benieuwd. Ben dat geluid namelijk echt zo onwijs zat, maar dat is echt een garantiedingetje. Ik kreeg het even benauwd over dat ze het slechte geluid nu toe zouden wijzen aan het barstje, terwijl dit al zo lang een probleem is. Heb ook alles geprobeerd volgens het 'boekje'. Updaten, maand later weer nieuw updaten, instellingen aangepast etc. Maar goed je hoort af en toe van die nare verhalen.
Hier werd de iPhone geleverd met een barst in de achterkant. Volgende dag al een bezorger aan de deur om hem om te ruilen. Dit was wel via de provider geregeld dus geen idee in hoeverre dit wat zegt over de service van iPhone zelf. Mij lijkt de oplossing zoals Mamalove die aangeboden kreeg heel redelijk. Hopelijk gaat het bij jou ook zo!
Zo ver ik altijd heb begrepen is er niets mis met de service van Iphone, maar goed: ik ga het nu voor het eerst zelf meemaken. De oplossing zoals bij Mamalove vind ik ook een zeer redelijk voorstel. Worst case scenario ben ik dus 150 euro eigen risico kwijt, maar daar heb ik bij lange na geen nieuwe IPhone XS voor. Wat zeg ik? Niet eens een scherm voor die telefoon, haha.