hoihoi 3 augustus heb ik een pakketje teruggestuurd naar Jayno.nl. Ik heb online een verzendlabel gekocht en het pakketje weggebracht naar een PostNL punt. Daar werd mij verteld dat ik een bewijs van verzending al via de mail had gekregen, omdat ik dat label al online had gekocht. Ben later vergeten om dit te checken en nu blijkt dus dat ik dat mailtje nooit ontvangen heb. En nu krijg ik van Billink ( afterpay service) een mailtje met het verzoek zsm te betalen, omdat er anders aanmaningskosten worden gerekend. Ik baal als een stekker, want toen Jayno mij het pakketje opstuurde zat er geen retourformulier bij en dat had ik nodig bij het terugsturen. Ik heb ze gemaild en er werd gewoon niet op gereageerd. Heb nog een boos berichtje gestuurd op hun FB pagina en het pakketje alsnog met een briefje erbij teruggestuurd naar ze. Ik lees behoorlijk slechte reviews en ben bang dat het pakketje gewoon niet goed verwerkt is bij hun en ik alsnog mag betalen voor iets wat ik niet meer heb. Wat kan ik nu nog doen, naast opnieuw proberen om contact op te nemen met Jayno?? Is het mogelijk om alsnog dat verzendbewijs te krijgen bij PostNL, ik heb een mailtje met foto van het adreslabel.. Vervelend is dit zeg en reden om nooit meer iets bij die slechte zaak te kopen.
Op het adreslabel staat een code. Die kan je invoeren en zie je waar het pakje is. Aan de hand daarvan heb je wel bewijs dat het terug is gezonden. Daar dus even een print screen van mailen. Des noods ook naar afterpay.
grrr Nu zie ik dat ik alwéér een topic heb geopend in algemeen coronavirus, ipv algemeen de lounge @Beheer kan het verplaatst worden, sorry,
En verder krijgen ze enorm veel goede reviews online, ik ken dat bedrijven terrein waar ze zitten en dat zijn vrijwel allemaal woonhuizen met een bedrijfspand ernaast. Keurig wijkje. Zou me heel eerlijk gezegd niet nu al zo druk maken. Ze lopen misschien wat over door de grote groei op online verkopen. Of is je mail in de spambox gekomem. Zou ze even proberen te bellen.
Ja dat zou kunnen. Ik heb de code ingevoerd en 4 augustus hebben ze het pakketje ontvangen. Ik zal morgen contact opnemen met Billink. Bedankt voor je berichtje!!
Het coronaforum is the new lounge blijkt maar weer. Gisteren verbaasde ik me al over het 'Free Willy' topic. Ik weet dat de lockdown rare dingen kan veroorzaken, maar dat men en masse de willy vrij laat hangen terwijl die dingen per definitie achter gulp en grendel zitten leek me al zo raar. Tót ik me realiseerde dat het over die orca ging
Jayno heeft een administratieve achterstand werd mij 1,5 mnd terug verteld Bij mij duurde een retour verwerking 2 weken. Ze hebben toen wel de betalingsvraag van afterpay of billink gepauzeerd
Bij mij komt de PostNL bevestiging ook in mijn reclame map binnen in de mail. Maar gelukkig heb je t al kunnen traceren.
Dit. Vaak bij Jayno besteld en nooit negatieve ervaring mee gehad. Ik heb 1x een pakje van dirkje besteld. Maat 68. Bleek ik een broekje maat 86 te hebben gekregen en truitje 68 (was een setje). Dus ik heb gemaild en ik kreeg het broekje in maat 68 nagestuurd. Gevraagd wat ik met het broekje maat 86 moest doen. Die mocht ik houden. Ik ga ervanuit dat het helemaal goed gaat komen.
Ik heb afgelopen weken wat jassen retour gestuurd via Jayno en wel een bevestiging in de mail gehad (doe het via een kluisjeswand) Krijg netjes 2 dagen later een mail van jayno dat ze mijn retour hebben ontvangen en echt 14 dagen later dat het verwerkt is. Hier 1 jas met AfterPay en die kon ik pauzeren.
Ook met online label kun je bij een post nl punt gewoon een verzendlabel laten printen. Ik werk zelf bij een post nl punt, en ik druk altijd de bon standaard af zodat ze het bewijs gewoon in hun handen hebben. volgende keer zou ik hier in ieder geval meteen om vragen.
Ten eerste, even billink bellen.. Want die zijn de beroerdste niet. Die kunnen dat zo even pauzeren zodat jij tijd hebt om alles te regelen. En daarna bellen met Jayno. Ik heb zelf echt goede ervaringen met hun, en heb in het verleden daar veel besteld.. Dus heb er wel vertrouwen in dat dat goed komt, ze hebben periodes dat het echt heel druk in... Dat zal nu ook 't geval zijn... Normaal doen ze al 2 weken over retourneren en met vertraging is het al vaak wat langer.
Wel met een enorme prut service. Zelf slechte ervaringen mee, koop er nooit weer en ben zeker niet de enige met die ervaring.
Ik heb screenshots geappt naar Billink. Ze hebben een dispuut aangemaakt met de webshop. Ik heb zoveel slechte reviews gelezen en dat tesamen met mijn ervaring, teveel dingen die mis gegaan zijn . Geen pakbon bij mijn bestelling, waardoor ik niets kon terugsturen, want moest met pakbon. Vervolgens geen reactie op mijn mail, heb ze via Facebook benaderd en pas dagen later kreeg ik alleen een pb met kortaf de melding dat ik een 06 nr moest bellen, geen excuses niks. Inmiddels had ik het pakketje al teruggestuurd met een briefje met uitleg erbij. En dan gaat het vervolgens ook nog mis met het verwerken van een retour. Pff teveel moeite heb ik moeten doen. Het zal best dat ze het druk hebben, maar dat is het op mijn werk ook. Sinds Corona is het drukker dan ooit, in de winkel én online. En wij krijgen het ook voor elkaar, terwijl we ook met personeelstekorten zitten door zieken en vakantie. Dit was dus mijn 1e en laatste bestelling daar.
Een beller is sneller Ik had ook een jas die retour moest en geen pakbon dus gebeld. Als het om 1 product gaat doen ze er geen pakbon bij werd mij verteld, even een begeleidend schrijven erbij. Kreeg keurig een retourlabel van ze omdat de jas een defect had. Verwerking retour duurde even en ik kwam ook met AfterPay niet uit dus weer gebeld en deze werd gepauzeerd. Week later was alles verwerkt
ik heb de afgelopen keren ook geen pakbon gehad maar zodra je bestelling bevestigd wordt krijg je een e-mail met je pakbon erin. Ja retourneren duurt wel echt de 14 dagen en ja ze hebben het onwijs druk.