Nou idd. En je kan ook niet meer reageren nadat er 1 iemand een kritische reactie heeft geplaatst. Dan laat je jezelf ook wel kennen zeg..
Dat verschilt echt per definitie - WHO hanteert <20 weken = miskraam, mijn gynaecoloog volgde die definitie ook. Met 19 weken spreken over een miskraam is in ieder geval niet fout.
Ja dat ging er hier wel hard aan toe zeg maar. Maar wat ze zeggen vind ik ook best wel heftig, dat de forumleden op hun werk en thuis brieven kregen van Annic’s advocaat. En wat me gewoon opvalt.. elke influencer zoekt een steady bron van inkomsten, je kunt niet alleen maar mooie plaatjes blijven promoten en een stofzuiger hier en daar. Dus Annic kende die Linda en wat zij aan therapieën aanbood en dacht “ik bouw er een platform omheen + fee voor Linda en mezelf voor de betaalde items”. Er veel aandacht voor genereren en dan heeft ze de vaste inkomstenbron. Zo heeft bijv Negin Mirsalehi haar Gisou (haarverzorging) opgericht omdat haar insta-handelsmerk haar weelderige haar is. Slim. Maar Annic doet nu net alsof het allemaal ‘voor het goede doel’ is en haar handelsmerk is ook alleen maar mooie plaatjes + geslijm met hartjes. Dan stort je imperium snel in elkaar. En dat is wel Annic zelf die het zo wankel heeft gemaakt.
Ik mag van harte hopen dat de verpleegkundige haar Big registratie kwijt raakt. Annic vind ik maar een eng mens. Ik wil er niets aan verdienen maar verdien er wel aan??? Ook zo Amerikaans, maar fijn bij tegengeluid de advocaat erop af te sturen want mevrouw heeft toch geld zat. Zo jammer dat kwetsbare mensen zo worden opgelicht door gebruik te maken van wel BIG geregistreerde personen, daarmee creëren ze wel een prof uitstraling
En als dat verdienmodel iets met gezondheid is terwijl diegene daar geen opleiding of bevoegdheid voor heeft is het belangrijk om extra kritisch zijn. Want het is uiteindelijk gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen en écht geen liefdadigheid. En de een verkoopt planners of haarproducten, en de ander medische tests die hoop bied aan vrouwen die gaan zwanger willen worden. Alleen dat laatste is helaas niet zo onschuldig.
Ik ook hoor. Ik heb een kindje bij 19 weken verloren. En het is echt geen miskraam meer. Mijn kind heeft 2 uur geleefd! Vanaf 16 weken spreken ze ook van extreme vroeggeboorte.
Ik had al mn bedenkingen bij het platform mamaworden.nl. Er staan ook goede verhalen op hoor. Maar een aantal dingen zijn gewoon raar. En vrouwen die zwanger willen worden zijn nu eenmaal een kwetsbare doelgroep. En Annic is een ondernemer. Ze verdient er hoe dan ook geld aan. Daar moet ze ook eerlijk over zijn. Ik vind het slecht dat ze niet heeft gereageerd in het programma BOOS want dat had pas sterk geweest. Nu heeft ze een reactie vol spelfouten gegeven op Insta. Ze redt zichzelf er niet echt mee.
Ze benoemt op haar insta (en ook in haar vlogs) ineens veelvuldig het feit dat ze parasieten had en dat dankzij de bloedtest ze hierachter is gekomen en zich nu zoveel beter voelt! Dit gunt ze andere mensen ook dus die bloedtest is dan ook verkrijgbaar via mamaworden.nl Ik vind het zwak dat het er wel degelijk dik bovenop ligt, maar wordt gedaan alsof het alleen maar met goede bedoelingen was “en de mensen die dichtbij haar staan tenminste wèl weten hoe de vork in de steel zit”. Die Annic heeft het uiteraard niet opgezet om vrouwen af te zetten maar ik denk wel dat de ondernemer in haar het heeft gewonnen van common sense. Daarnaast zet je je publiek af als “dom” omdat ze je reclameverhaal niet kopen (even gechargeerd). Niet handig. Of dat ze haar kind niet meer in beeld brengt in vlogs maar dan niet veel later een campagne gaat doen voor een schoenenmerk met -juist- haar kind vol in beeld. Alles voor de centen.
Ik vind dat ze wel erg makkelijk in een slachtofferrol duikt... Calimero syndroom: t is allemaal niet eerlijk!
Ja... volgens mij is dat juist de strategie van elke media-adviseur: toegeven, spijt betuigen (zonder: maar eigenlijk was het de schuld van een ander) en dan weer door. Dát is de methode die werkt.