Heb bij bol.com ook weleens twee bestellingen in een doos gehad, voor mij en voor iemand anders. De pakbon van die ander zat erbij. Bol heeft het wel heel vlot opgepakt en makkelijk en gratis laten retourneren, mogelijk werd het zelfs aan de deur opgehaald (het is al even geleden, weet t niet zeker). Was geen mega bestelling, iets van een tas.
Haha die zitten er helaas niet bij. Wel een lekkere parfum en een producten van the ordinary, wat ik wel gebruik, en de rest makeup wat ik niet gebruik (althans niet deze kleuren) Kan vast iemand vinden die er Wel blij van wordt mocht ik niets meer horen
surround box voor tv van merk sonos. Waarde z'n 300 euro. Was wel verbazing toen de doos open ging haha. Deze ook maanden dicht geweest . Op doos stond enkel artikel nr, adres en naam klant en Amazon webshop als afzender . Ondertussen is jaar verstreken en is het officieel van mijn. Heb mail verkeer Inc ontvangstbevestiging van Amazon. Heb de berichten van DHL bewaard en heb ze alle kansen gegeven op te komen halen of retour sticker te sturen. Maar behalve bericht, we komen er nog op terug en bedankt voor u bericht komen ze niet.
Ik heb hetzelfde een keer gehad bij de bol.com, had een rugtasje besteld en er kwamen 6 dozen binnen. Stond gewoon ook mijn naam op Ik had dat ook bij bol. Ik had een rugtasje besteld en kreeg 5 dozen met oa een camera en gezichtsbruiner er in, wel gewoon met mijn naam er op. Heb toen direct de bestelhistorie gecontroleerd en bol gesproken, ik heb de producten terug gestuurd en kreeg een cadeaubon van 5 euro voor mijn eerlijke actie. Ik zou nog een mail sturen TS of als je in de buurt woont, ermee naar de winkel gaan.
Ik zou het nu gewoon zo laten. Je hebt je best gedaan en het eerlijk gemeld. Ik zou de spullen wel nog ff bewaren voor als ze.er toch op terug komen. Ik bestel super veel online maar dit heb ik nog nooit gehad.
Heb ik bij bol ook gehad, ik had een boek besteld en kreeg een grote doos vol speelgoed met een factuur van iemand anders, wel mijn adres op de doos. Bol gemaild en meteen werd er geregeld dat het zou worden opgehaald, ik kreeg alsnog mijn boek en een cadeaubon van €5 als bedankje... Zo kan het dus ook, vlot en súper vriendelijk.
Ik hou helemaal niet van dat soort dingen, ik had het waarschijnlijk naar een filiaal van Douglas gebracht.
Ik bestel iets online om niet naar de winkel toe te hoeven. Dat ze een fout maken kan, maar ze reageren nergens op, wil het met alle plezier naar een DHL of post nl punt brengen. Maar moet wel een retour etiket oid hebben. En mijn eigen pakketje zou ook fijn zijn. Ik ga echt niet helemaal naar een filiaal toe, parkeergeld betalen, en dat pakket bij hun afleveren. Zal ff lekker worden En dan nog zal ik achter mijn eigen pakketje aanmoeten, want op mijn berichten wordt tot nu toe niet gereageerd.
O jeetje, iedereen is anders hoor (gelukkig) Maar ik vind jou houding hierin zo anders dan dat ikzelf zou reageren. Ik zou het indd desnoods afgeven bij een filiaal. Of nog meer moeite doen (blijven) doen.
Als Douglas nergens op reageert zou ik het ook niet naar een filiaal brengen. Wat @siriel net al zegt, dan moet ze parkeer kosten betalen. Dat zou ik ook niet doen. Ze heeft haar pakketje zelf ook nog niet, dus het zou fijn zijn als Douglas gewoon eens op haar berichten reageert.
Dit had ik ook gedaan. In de winkel op de balie gezet en weggelopen. Nu zit er ook een Douglas in de buurt (met gratis parkeren) dus dat is wellicht ook makkelijk gezegd voor mij. Ik was er geen half uur voor omgereden. Ik snap overigens ook dat niet iedereen zo ver zou gaan. Je hebt verder alles gedaan wat je kon.
Ik snap je hoor, ik zou het alleen toch zo gedaan hebben. Het is niet van mij, dus ik zou het niet houden.
Ja, ik sta er anders in. Ik zou mijzelf vreselijk ongemakkelijk voelen met zo'n pakket in huis wat niet voor mij bestemd is.
Maar dan heb je geen bewijs van aflevering. Sta je met niks . Geen bewijs dat je hebt afgegeven in de winkel en geen producten als ze er toch alsnog om vragen. Ze heeft indd alles gedaan . Ze moeten naar gewoon retour label sturen . Zou pas terug geven als ik retour label krijg en dan breng ik hem graag retour naar post NL of DHL. Maar dan heb ik bewijs van retour zending
Ik dus ook niet. Ik had de telefoon op speaker gezet net zolang tot ik een medewerker aan de lijn kreeg. Ik snap de reacties met: je hebt er alles aan gedaan, daarom ook niet.
Ik zou het er ook zo bij laten. Normaalgesproken ben ik erg van 'eerlijkheid', maar je hebt je best gedaan en schijnbaar maken zij er een zooitje van. Wij hebben zelf ook eens zoiets bizars meegemaakt met een kantenmaaier van een bekend merk. De accu bleek het al snel niet meer te doen en hadden om een nieuwe accu gevraagd. Krijgen we een gehele nieuwe maaier. Wij gebeld, maaier retour gedaan, krijgen we vervolgens weer een geheel nieuwe maaier terug met een extra accu erbij. Weer gebeld, hoop gedoe omdat niemand het meer begreep, wilde ze weer een nieuwe maaier sturen... Uiteindelijk hebben we het zo gelaten en de nieuwe maaier weggegeven.