Omdat er stond dat je lege bestellingen dan gewist worden.. Maar ik heb alle bestellingen tot die tijd wel bevestigd en er staan boodschappen in dus ik neem aan dat die wel blijven staan, hoop ik haha. Ik heb 1 keer gehad dat een bestelling vast bleef lopen en een medewerker van de chat per ongeluk mijn bestelling een dag voor kerst verwijderde En alles zat toen verder vol. Dus ik ben wat huiverig haha
Ik had vanmorgen ook wat boodschappen dubbel, gelukkig niks ergs, wasmiddel en appels. Maar weet zeker dat ik er daar geen 3 van had besteld, app liep gisteren telkens vast.
Hier gaat hij ook niet verder dan 24 okt als je het handmatig wilt doen. De vaste wekelijkse tijd staat al paraat tot en met 14 november.
Oh zover heb ik niet gekeken. Ik heb gewoon een bezorgbundel dus er staat een vast moment elke week. Maar kan me niet herinneren dat ik überhaupt zo ver vooruit heb kunnen kijken toen ik die bundel nog niet had. Edit: tm 27 oktober kan ik zien.
Heeel herkenbaar. Zo had ik op een gegeven moment 4 zakken met afbakpistoletten die verse van 10 stuks per zak. Kon ze gelukkig invriezen.
Over een paar maanden komt er één of ander onderzoek in het nieuws... “Drankverkoop drastisch gestegen na nieuwe maatregelen”...
Ik heb nu via de site ook een vast bezorgmoment gekozen en nu heb ik het wel tot 10 november. Misschien kan je dat ook doen hoef je het niet continu in de gaten te houden.
Ik gebruik altijd zelfscannen in de winkel, ook via de app, en merk daarbij ook sinds een week of 3 dat mijn verbinding heel vaak wegvalt tijdens het winkelen, waardoor producten niet gescand worden... erg irritant. Want als je iets hebt gemist en je hebt een controle, dan is dat zo’n gedoe en wordt je ook de volgende paar keer gecontroleerd. Ik loop dus steeds mijn gescande lijst te controleren...
Heb ik ook maar je mag geen 2 vaste bezorgmomenten in de week. Dus voor de 2e levering moet ik nog steeds ver vooruit boeken
Hier ook al een paar weken drama met bestellen. Zo kon ik afgelopen week geen boodschappen bestellen omdat de app mn gekozen bezorgmoment niet had opgeslagen. Daar kwam ik helaas te laat achter. Nu kon ik maar een week vooruit bestellen dus ik krijg nu dinsdag mn boodschappen die ik besteld had voor eigenlijk afgelopen week. (Moesten we toch nog boodschappen doen bij de supermarkt op ons dorp) en donderdag de gewone week boodschappen. Heb mn bestelling wel enigszins aangepast zodat ik niet 12 kannen melk binnen krijg in 1 week. Wordt weer iedere dag kijken en bedenken wat uitkomt ivm onregelmatige diensten en mn man die niet iedere dag thuis werkt.
Had deze week een extra bezorgmoment. Dus net stond de bezorger aan de deur. Ik vrieg of hij het druk had. Diepe zucht Hij zei: als mensen nu eens normaal zouden bestellen dan zou het al schelen. Ik vroeg of er weer gehamsterd werd. Volgens hem wel aan de hoeveelheid boodschappen per klant te zien. Hij had net bij iemand 10 pakken wc papier afgeleverd. Die heeft vas zonder gezeten in de eerste golf en heeft gedacht dat gebeurt me niet nog een keer.
Het is wel te merken dat veel mensen weer hun boodschappen bestellen - niet alleen is de app traag (hoewel ik dat vandaag niet gemerkt heb eigenlijk, werkte gewoon goed), maar in de winkel hier is het ook écht merkbaar rustiger Wij bestellen eens in de zoveel tijd wat zwaardere voorraadspullen (wasmiddel, vaatwastabletten, flessen spa rood...), nu kwam ik telkens nergens tussen - maar vond het geen straf om naar de AH te moeten. Ze hebben hier veel zelfscan-kassa’s (ik denk 2x 10 stuks, maar het kan ook meer zijn), eerder stonden daar medewerkers te helpen met rijen vormen etc, nu was er níemand, ik was de enige. Heerlijk