Appie is 120 euro per jaar, onbeperkt aantal keer bezorgen (vanaf 50 euro, m.u.v maandagochtend). 52x weken, 3x verjaardagboodschappen en meestal nog een keer extra met kerst. Dus dat heb ik er wel uit. Meestal is gratis bezorgen bij producten die ik dan net weer niet gebruik of nodig heb.
Gewoon via de site, ik heb de laatste tijd ook dat de app af en toe instabiel is. Via de site gaat het wel goed.
Laatste tijd gaat er telkens wat mis bij het bestellen bij AH. Of de app doet het niet, of je kunt niks wijzigen of de helft van je bestelling kunnen niet worden bezorgd. Ik bestel nu voorlopig bij picnic, veel betere service en als dingen niet beschikbaar zijn, krijg ik en mijn geld terug en een vervangend artikel gratis zodat ik niet zonder kom te zitten. Bestellen kan vanaf €35 en bezorging is gratis. Vond bij AH de bonusproducten heel fijn, maar die zijn nu 9 van de 10 keer niet leverbaar....
Beetje off topic, sorry, maar: Hier helaas nog geen Pinic, sta al jaren op de lijst... Hoe is het assortiment? Kun je er een beetje alles vinden wat je nodig hebt?
Ik vind het prima. Mis niks iig Echt waar? Jaren!?? Ik vond die paar maanden al erg lang duren... Hoopelijk krijg je binnenkort bericht dat je kan bestellen!
Ik bestel altijd bij de Plus, ben heel tevreden. Maar bestel wel via de site, via de app werkt het niet goed (of inmiddels wel, maar via de site gaat prima). Bij AH dus blijkbaar hetzelfde probleem.
Grrr iets te veel lopen pochen op de Jumbo ... App ligt er al sinds gister uit, zoooo irritant. Nu heb ik pas a.s.vrijdag weer een bestelling, dus ik ga er voorlopig maar van uit dat het voor die tijd wel is opgelost. Maar ik gooi vaak de hele week door al producten in het mandje dat mis ik nu wel even! Al dames die een zeer incomplete bestelling (of bijv alleen 5 kratten bier) hebben ontvangen?
Dat niet... OT.. Wel een paar jaar geleden een mail met "bedankt voor uw bestelling", voor dik 250 euro aan snoep en ijs! Dochter was stiekem bezig geweest . Kon godzijdank geannuleerd worden
Ja klopt, inmiddels doet de website het wel weer. Wou vanavond al voor volgende week een weekplanning maken voor het avondeten, dus kon nu in elk geval even kijken bij de aanbiedingen Daar nog niet geprobeerd in te loggen. Hopelijk ook niet nodig
Hebben ze de spullen niet vergoed gekregen? Even het klachtenformulier invulken https://www.ah.nl/klantenservice/vraag/kA00Y000000MtqnSAC En anders even naar de klantenservice in de winkel gaan. Het is dan vaak zo opgelost.
Ja hier ook weleens problemen met app of de site. Ik heb een dieet, we eten deels biologisch en deels vegetarisch dus picnic vind ik niet weer fijn, weinig keuze. Ik vind de arla bio zuivel niet te drinken/eten. Mijn dochter weigert ook de melk. Ter voorbeeld. Ik merk dat het wel lastig is om aan de 50 euro te komen nu de katten zijn overleden. Ik haal brood bij de bakker en groente en fruit op de markt. Ik kijk het nog ff aan, hoe zonde van de bezorgbundel ook maar misschien sla ik soms maar eens een week over. Ik heb geen auto en de supermarkt is op 25 minuten lopen of op de fiets 10 minuten ( maar kan dan weinig meenemen). En ivm corona vond ik dit ook wel fijn.
Ik zie mijn boodschappenlijstje niet in de app, geen idee waar ik die zou kunnen vinden. En als ik online alles toevoeg en dan naar de app ga, krijg ik een foutmelding als ik wil aanpassen.