Ik heb 20 januari twee stoelen besteld bij de onlineinterieurshop, 1 tot 3 dagen levertijd. Sindsdien paar keer gemaild en gebeld om iets te vragen, en niks geen reactie. Het telefoonnummer is afgesloten. heeft er hier iemand ervaringen met deze winkel? Kan ik die stoelen nog verwachten of kan ik fluiten naar die € 200
Nou een rondje google voorspelt weinig goeds. Negatieve google reviews over niet geleverde producten en geen contact mogelijk. Geen lid van thuiswinkel waarborg. Geschorst bij webwinkelkeur https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Online-Interieur-Shop_1200439 https://meldnu.nl/meldingen/7577-bestelling-betaald-maar-niet-geleverd-onlineinterieurshop-0338280671-32687979965-info@onlineinterieurshop.nl-kvk70928975/ https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/onlineinterieurshop.nl/details?companyId=fe98ad56-5f75-4d4a-8625-88e5429178d1 Het ziet er niet al te best uit. Ik zou er in ieder geval niks meer van verwachten. Zelf heb ik een keer wat besteld bij een webshop die geschorst was bij thuiswinkelwaarborg en ook slecht bereikbaar. Uiteindelijk heb ik toen wel een deel van mijn bestelling gekregen. Dus er is hoop. Maar sindsdien check ik een onbekende website altijd extra goed!
Dit had ik ook gelezen idd. Maar er stonden ook nog wel wat positieve reacties van de laatste maanden, maar misschien moet ik die maar met een korreltje zout nemen. Balen zeg dit!
Heb je al betaald? Via klarna, creditcard of PayPal heb je nog een mogelijkheid om je geld terug te halen. Als ik het zo zie lijkt het wel een legitieme webshop geweest te zijn (webwinkelkeur is op zich betrouwbaar en je krijgt niet zomaar zoveel positieve reviews). Er staat ook ergens dat ze december 2018 zijn overgenomen en in april 2020 werd het keurmerk ingetrokken.
Betaal meestal via Paypal, idd voor de zekerheid. Maar deze keer weer net niet, heb het via iDeal overgemaakt. Zul je altijd zien De winkel ziet er ook heel goed uit, keurige bestel bevestiging ontvangen etc. Heb er helemaal niet bij stil gestaan dat het mogelijk een niet bestaande shop zou zijn.
Al geprobeerd via Whatsapp? Het is wel erg druk bij de bezorgers, zelfs een Xenos bestelling duurde het een week voordat het klaar stond voor bezorging. En dat duurde ook nog een week. Overal zijn de klantenservices amper bereikbaar.