Heeft iemand ervaring met retourneren aan JD Sports? Ik word er niet wijzer van waar het naartoe moet en op mijn mail krijg ik een Engels adres maar nog steeds niet waar het dichtsbijzijnde leverpunt is. Ik heb nooit pakketpost van dpd opgestuurd.
https://www.jdsports.nl/pages/faqs/returns-and-refunds/all/ Als ik hier kijk kan je het inleveren bij de post, niet perse bij dpd.Kwestie van retoursticker erop en inleveren...Als het wel via dpd moet kun je op de website van dpd zoeken op pickup parcelsshops, daar vind je dan de dichtsbijzijnde voor je in de buurt.
Ik lees daar indd via de post maar dacht dus niet dat ik het bij een Post NL punt kon inleveren. Anders ga ik dat gewoon eerst proberen en anders je tweede tip uitzoeken. Dank je wel!
Wij hebben dingen (online besteld) van JD geretourneerd in de winkel. Wel eerst een afspraak gemaakt. Het duurde 1,5 maand voordat de spullen er waren. Ik had geen zin im met de de retour weer zo lang te wachten.
Slim. Heb even de winkel hier in de stad gebeld (ben er nooit geweest) en kan daar morgen terecht om het te retourneren. Dus dat ga ik dan maar doen. Bedankt!
Ik zou het in de winkel retouren. Ik bestel nooit meer iets bij JD sports, wat een enorm bagger bedrijf is dat.
Precies dat inderdaad! Ik heb daar een keer 2 paar schoenen besteld en moest 2 maand (!) wachten voordat ze geleverd werden. Ondertussen 100 keer contact gehad met de klantenservice, die alleen bereikbaar zijn via de mail en dan ook nog eens alles in het engels. Dat was eens maar nooit meer.
Ja echt vreselijk. Wij bestelden in december sportkleding en we hebben hier 7 weken op moeten wachten en toen was ook de broek niet goed dus weer retour maar duurde ook weer weken voordat we daar bevestiging van kregen. Nooit meer. In de winkel iets kopen is prima want ze hebben mooie spullen maar online is een drama en al helemaal omdat je geen contact met iemand kan krijgen, wij kregen als antwoord enkel standaard emails terug gestuurd in zowel het engels als in het nederlands
Volgens mij heeft 'Boos' laatst nog een hele aflevering gemaakt over JD Sports en hun belabberde service, dus fijn dat je in ieder geval in de winkel kan retourneren!
Oh ik hoorde van meerdere mensen goede dingen over hun artikelen. Geen idee of ze dat online of in de winkel hebben gekocht maar daarom heb ik zonder nadenken online besteld. Ik heb me echter rot gezocht naar een algemeen nummer dat je kan bellen voor jnfo en toen ik dat niet vond heb ik een mail gestuurd en kreeg inderdaad een algemene Engelse mail terug. Zonder antwoord op mijn vraag. Maar fijn dat jk hier gewezen werd op het retourneren in de wknkel. Dat was dus voor mij ook eens maar nooit meer online bestellen bij hen.
Oh nog een vraagje dat me te binnen schiet. Heb je in de winkel het pakketje geretourneerd als pakket of moet je de kleding geven en wordt het gescand en zo retour genomen? Weet even niet of ik dus alles in een doos moet doen en dichtplakken met adres erboven op of dat ik het gewoon los in een tas mee kan nemen en dat ze het dan een voor een innemen?
Ik had gekozen voor achteraf betalen, doe ik standaard als die mogelijkheid er is. Had binnen een week mijn bestelling binnen. Geen negatieve ervaring dus met JD...
Wat fijn! Dan heb je echt geluk gehad! Check hun Facebookpagina maar eens en dan de reviews van klanten. Echt de een na de andere klacht...
Het is ook niet echt een negatieve ervaring. Heb indd ook achteraf betalen gekozen. Vind het alleen heel vreemd dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn (alleen winkels maar geen algemeen nummer dat je kunt bellen bij problemen) en dat je mail in het Engels krijgt ipv Nederlands mét antwoord op je vraag ipv een algemene reactie. ik heb ook achteraf betalen gekozen. Doe ik altjjd als het even kan. Voelt veiliger. Heb het geretourneerd in de winkel en enkel een papiertje mee gekregen als bewijs omdat ik online alles al had aangemeld. Geen idee hoe het nu verder moet gaan maar ze verzekerde me dat het zo oke is.