Een winterjas gekocht van het weekend, krijg ik vandaag een bericht dat zij de verkoop annuleert want het homerr punt is dicht. Prima, ik had problemen met mijn app en dacht dat hij op postnl stond. Maar nu blijft de jas op verkocht staan en reageert zij niet meer op mijn vraag de jas opnieuw aan te bieden en dat ik andere verzendwijze kan kiezen. Maar hij blijft op verkocht staan. Iemand dit wel eens meegemaakt?!
Nee, dat niet. Dient zij die dan opnieuw t Nee, is niet opnieuw op haar pagina gezet. Ik krijg mijn geld terug, heb ondertussen dezelfde jas nieuw met prijskaartje bij een andere vintie gekocht. Ik ben benieuwd of ik nog een review kan achterlaten wat ik vind het wel vreemd. Zegt ze in haar profiel dat ze enkel verzend via postnl, DHL en homerr. Ze heeft ook niet meer gereageerd.
Is dat zo? Ik vind vinted juist niets en scoor veel via marktplaats . Paar keer via vinted ergens op gereageerd maar kreeg geen reactie
Ik krijg af en toe weleens een tegenbod. Nu wou ik bij iemand een tegenbod doen, alleen kon ik niet vinden waar ik het kon doen. Of valt het onder de knop nu kopen?
Ik heb een vraagje. Gisteravond op vinted aan het zoeken geweest naar broeken voor jongste zoon. Vond iemand die drie broeken aanbood en nog een paar leuke longsleeves. Ik een bundel gemaakt en aangevraagd. Vanmorgen bericht dat het akkoord was en ik kon betalen. Maar dat lukte niet. Broeken staan op verkocht. Ik wil een berichtje naar haar sturen, maar dat lukt niet. Ik krijg de melding dat de bron niet bestaat ofzo. En prompt is elk bericht van haar verdwenen en is ze niet meer terug te vinden. Heeft ze me nu geblokkeerd ofzo? Vraag mee het af waarom. Heel vreemd in ieder geval.
Dat de broeken verkocht zijn is gewoon omdat iemand anders sneller was. Dat je geen berichten meer kan sturen, herken ik niet echt.
Lekker klantvriendelijk ik wilde binnen een uur na het bericht van vinted betalen. Ik kan haar toch vinden, dus geblokkeerd ben ik niet. De aanvraag van de bundel staat helemaal niet meer in mijn berichtenbox, dat vind ik wel weer gek. Ach, ik zoek wel verder naar andere broeken...
als iemand alleen de broeken koopt dan hoeft diegene niet te wachten op akkoord van de bundel. Dat is hoogstwaarschijnlijk gebeurd.
Ah, dan snap ik wat er gebeurd is. Als ik een bundel aanvraag wordt hij dus niet gereserveerd voor mij.
Dat klopt, dan zou de verkoper de bundel specifiek aan jou moeten reserveren (artikel voor artikel in die bundel).
Hebben meer meiden last van langere verwerkingstijd van verzendingen? Homer is sowieso drama. 2 pakketjes verstuurd, waarvan de eerste netjes binnenkwam na 1,5 week en de 2e is nog steeds 'in afwachting van levering' datum is nu tussen 1 oktober en 13 oktober, terwijl pakketje 4 september is verstuurd. Vanochtend zag ik dat DHL ook al problemen had en het tot 27oktober kan duren, want verkeerd gesorteerd?!
Via DHL geen problemen heb de laatste week iets van 12 pakketjes via DHL verzonden. Alles op tijd binnen een enkele een dag later.
Via dhl gaat het deze week bij mij snel. De vertraging ontstaat doordat de kopers hun pakketjes niet ophalen… dat vind ik zo irritant. Doe ik mijn best om het snel te versturen laten ze het gewoon een dag of 6 liggen bij het dhl punt. ( en ik mag daarom langer op mijn geld wachten)
Ik ben in dit geval de koper en ik krijg nu een sorteerfout vanuit dhl. Ik vind het zo gek dat het dan van 1 a 2 werkdagen gelijk bijna 24 dagen langer kan duren voor ik een pakketje ontvang door hun fout..
DHL tot nu toe nog geen problemen gehad, maar Homer duurt bij mij de laatste tijd ook vaak erg lang. Nu een pakket al meer dan 2 weken onderweg....