Schiet mij maar lek hoor

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door zonnetje2015, 26 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Krijg net de testuitslag van de ggd en idd positief.

    maar staat erbij dat er speciale regels gelden voor gevaccineerden? Die waren toch afgeschaft?

    heb deze dagen meerdere keren de ggd gebeld en echt iedere keer anders geïnformeerd worden.
    Is dit normaal?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ik denk gewoon hier nog niet goed aangepast ofzo. Ze hebben die regels op kerstavond gewijzigd.
     
  3. Merlino

    Merlino Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.285
    3.965
    113
    Vrouw
    Gewoon nog niet aangepast. Wel jammer dat dat gewoon is inderdaad. Maar meestal hebben ze wel een paar missers helaas.
     
  4. Merlino

    Merlino Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.285
    3.965
    113
    Vrouw
    O en beterschap natuurlijk! Hoop dat je niet teveel klachten krijgt.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  5. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij iets wat zo belangrijk is mag je toch verwachten dat ze duidelijkheid verstrekken? En echt wat een slecht geïnformeerde en ongeïnteresseerde mensen aan de telefoon zeg.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  6. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    9.457
    8.610
    113
    Vrouw
    Het zijn maar studenten, die weten van toeters of blazen.
     
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    De GGD mag de hun teksten niet zelfstandig aanpassen. Het RIVM moet de nieuwe teksten schrijven, stuurt deze naar alle GGD's in Nederland, en pas dan mag dit weer naar de mensen gecommuniceerd worden.
    Waar de GGD in het verleden van te voren (dus voor de persconferenties) de teksten al aangeleverd kreeg, gebeurt dit tegenwoordig pas erna. Een vorige keer kreeg men pas 10 dagen later de nieuwe tekst. Dus tot die tijd moet de GGD dus nog een 'oud' advies geven.
    (Vraag mij niet waarom de GGD tegenwoordig pas achteraf de teksten van het rivm krijgt).
     
    Mapje vindt dit leuk.
  8. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Iets opzoeken of iig moeite doen kunnen er een paar ook niet.

    Al eerder deze ervaring gehad. Ik vind dit echt heel erg slecht in tijden van pandemie. En het is niet zo dat Corona nieuw is..
     
  9. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee hoor weer bijna klachtenvrij. Dank je wel
     
  10. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Nou dit is gewoon werkend Nederland van tegenwoordig. Ik zie dat niet alleen hier maar bij meer call centers o_O Ik heb ook rare gesprekken gehad ja, ik heb de medewerker zelfs geïnstrueerd. Maar ik heb dit heel vaak hoor. Bij Landal, bij de zorgverzekeraar, bij Klantenservice van bedrijven…

    En van die teksten is slecht ja. Maar ook dat zal wederom mensenwerk zijn wat weer niet snel genoeg gaat helaas.
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina