Ik zit erop te wachten dat een eerste pakketje terug gaat komen. De dame gaf aan dat er blijkbaar een fout was gemaakt en dat haar pakje bij een verkeerd depot was geleverd. Volgens haar te ver weg en dat ze niet wist of ze dat wel kon ophalen. Ok kan gebeuren. Wanneer ik kijk waar dat pakje is en het adres waar het officieel heen moest is dat een wandelingetje van 10 min (900 meter) Misschien denk ik dan weer te makkelijk waarom dat zo'n probleem is om op te halen maargoed. We zullen zien.
Dat is wel heel flauw indd.. ik had laatst ook dat mijn pakje naar een ander depot was gebracht (homerr) Dat vond ik ook vervelend want moest er nu voor gaan rijden.. is een dorp verder (7km) maar ik ben er wel om geweest want wilde het pakje wel hebben. Voor 900m zou ik toch ook niet moeilijk gaan doen
Ik heb net zoiets raars op vinted. Krijg ik een bericht van vinted zelf met de titel 'bevestig je identiteit'. Willen ze dat ik een bewijs van mijn paspoort of rijbewijs of id stuur anders kan ik het geld wat ik verdien met verkopen niet meer op mijn rekening storten. Het bedrijf Mango pay waar ze mee samen werken wilt identificatie gegevens van de klanten. Ik vind dit wel erg vreemd! En ga het niet doen. Dan stop ik wel met verkopen via dat platform. Hebben jullie dit bericht ook gehad?
Ik heb dit ook gehad en wel gedaan. Volgens mij komt het als je bij een bepaald bedrag in de buurt komt, en heeft het te maken met het weren van commerciële verkopers. Het fijne weet ik er ook niet van eerlijk gezegd, maar een id check vind ik niet zo heel gek. Bij marktplaats vindt bijv ook een iDeal check plaats als je die optie wilt bieden. Dat is dan niet je paswoord, maar wel je bankrekening.
Pffff voel even wat irritatie! Op 5/5 een nieuw kinderjurk gekocht via vinted. Verkoper zit in Spanje en ze stuurde meteen een bericht met bedankt. Nu zijn we dus 12 dagen later. Vinted heeft de koop niet geannuleerd. Nu heb ik dat vandaag zelf proberen te doen. De koper heeft blijkbaar aangegeven dat ze het jurkje al heeft verzonden, dus is mijn vraag om annulering geweigerd. Ik heb echter geen traceernumner gekregen en de koper reageert niet op mijn vraag wanneer ze het heeft verzonden en waarom ik daar niks over kan vinden. Nu denk ik dat ze het pakketje nog moet versturen. Ik heb de neiging om straks dat hele pakketje niet op te halen. Ik weet dat ik dan de verzendkosten moet betalen, maar dat neem ik voor lief. Wat zouden jullie doen? Stel ik me aan?
Als je een artikel wil annuleren, dan stuurt Vinted een bericht aan de koper met de vraag of het al verzonden is. Zo ja, dan wordt het artikel niet meer geannuleerd. Ik denk dat de verkoopster aan Vinted heeft gezegd dat t verzonden is, maar het nog niet heeft verzonden. Er is namelijk geen track and trace code aa gemaakt.
Ja dat ze het jurkje alsnog opstuurt en dat ze er dan geld voor krijgt, denk ik. Snap ook niet dat Vinted het niet zelf heeft geannuleerd. Ik heb er nu zo de pest erin dat ik het pakketje niet ga ophalen. Dan betaal ik maar de verzendkosten.
Is dat zo? Dat je dan de verzendkosten moet betalen? Naar mijn idee krijg je het hele bedrag dat je betaald hebt terug. Ik heb zelf nog nooit iets niet opgehaald, maar wel zelf gehad dat een pakketje retour kwam. Dat geld is weer allemaal naar die dame gegaan dacht ik. overigens zijn sommige pakketverwerkers erg traag met de track en trace via Vinted. Met name dpd en dhl duren bij mij vaak wat langer. Homerrr zie je direct als je het verstuurd hebt.
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben, maar kan het niet zo snel terugvinden. Ik weet niet of dat ook voor deze verkoopster geldt. Ze negeert mijn berichten.
Dat het verzenden wat langer duurt vind ik meestal geen probleem. Maar nu is 1 pakket verzonden met mondial, nog geen problemen mee gehad maar nu is mijn pakket aan de andere kant van Nederland geleverd. Het word wel bij het juiste punt geleverd maar je bent zo weer een week verder. Ander pakket is verzonden op 11-5 en sinds 12-5 onderweg volgens de track en tracé.
Ik heb eens een maand moeten wachten op mijn pakket van Mondial Relay, omdat ze hem ergens in België hadden geleverd ipv mijn punt in NL
Ik heb pas iets gekocht in Frankrijk. De verkoper meldde mij na een paar dagen dat het pakketje al lang was verzonden, maar dat dat niet zichtbaar was. Pas een poos later kreeg ik een melding toen het pakketje in NL was aangekomen. Dus het kan best dat ze het inderdaad al heeft verzonden, maar dat er geen t&t zichtbaar is. Waarom zou je het pakketje niet ophalen als het aangekomen is? Dat vind ik een beetje vreemde reactie eigenlijk.
Hier reageerde de verkoopster niet op mijn berichten. Zag wel dat ze wel online was geweest. Als ze het had verzonden, zou ze dat aangeven toch? Ja was gepikeerd omdat ik 0 reactie kreeg haha.
Ja dan snap ik je frustratie wel. Juist door het niet reageren... Dat zou ik ook erg vervelend vinden
Voor de experts; ik verkoop sinds kort ook op vinted, maar de vdrkochte artikelen blijven dus als verkocht onderaan in m'n 'kastje' staan. Kun je dat ook ergens uitschakelen, dat die niet meer zichtbaar zijn?