Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is bij Jayno? Begin augustus heb ik een bestelling geplaatst en deze is nooit verstuurd, ook is er op geen enkele manier contact te krijgen. Internet staat vol met klanten die nog wachten op hun bestelling / verwerking van hun retour. Ik bestelde hier al jaren af en toe dus geen reviews gecheckt voor ik bestelde.. Misschien dat er hier iemand is die er meer van weet ?
Als ik zo hun fb lees dan heb ik weinig hoop voor je....er staan tips tussen om het te melden bij radar/kassa enz..Ik kende de hele website niet eerlijk gezegd,ziet er wel leuk uit.
Hier hetzelfde probleem. Gelukkig was het maar 1 ding wat ik had besteld. Voorheen zonder problemen weleens wat besteld.
Hier staat wel wat er aan de hand is, een conflict met dhl ofzo https://nl.trustpilot.com/review/jayno.nl Mss even melden bij webshop keurmerk? Want dat label verdienen ze niet echt zo
Ze hadden een keurmerk maar daar zijn ze eruit gezet door alle klachten en omdat er geen contact te krijgen is. Helaas is Roosendaal echt andere kant van het land voor mij anders was ik er heen gereden. Je snapt toch niet dat ze dan niet zelf met het personeel de auto’s volgooien en gaan bezorgen! Zelfs als hun conflict met dhl wordt opgelost zijn ze al zoveel klanten kwijt..
Het is chaos daar.. Ze reageren nergens op.. Niet op mail.. niet op whatsapp..niet via telefoon niet via social media Zo zonde Want ik was altijd heel maar dan ook heel tevreden over Jayno
Ik ben nu online aan het shoppen en heb daar in het verleden ook wel eens besteld. Goed dat ik dit nu lees, ik sla deze webwinkel voorlopig over.
In verleden ook al wel eens gedoe gehad hoor. Pakketjes die niet aankwamen en dan mij wel voor de rekening willen laten opdraaien. Niet reageren, puinhoop.
Waarom gooien ze niet gewoon hun webshop dicht tot het probleem is opgelost? Je laat mensen toch niet bestellen als je al weet dat je het niet kunt bezorgen.
Gelukkig lees ik dit topic want ik bestel daar regelmatig Ik had nooit problemen maar nu bestel ik er voorlopig even niet
Wat raar!!! Voorheen bestelde ik hier met regelmaat, en kreeg het altijd netjes de volgende dag binnen.
Hier hetzelfde Ik bestel tegenwoordig veel bij Amazingkids.. zit hier ook een filiaal van in de buurt dus kan het dan gratis in de winkel laten bezorgen en daar ophalen.
Ook wel eens iets besteld en ging ook niet echt soepel toen. Ik kwam toen al veel negatieve reacties tegen. Roosendaal is hier heel dichtbij, dus dacht... dan rij ik er naartoe. Maar toen was het net opgelost.
Volgensmij zijn er vaker klachten geweest over dit bedrijf hier op ZP. Dat werd toen altijd wel redelijk snel opgelost. Maar ze lopen al jaren achter de feiten aan.