Wij hebben nu al ruim een week problemen met KPN. Steeds stilstaand beeld, heel traag internet en meerdere malen wegvallend internet. Tv programma's die ineens pauzeren. Gek word ik ervan. KPN geeft aan dat er geen storingen zijn, dat alles gereset moet worden, gedaan, geen verbetering. Weer bellen, 20 min in de wacht, moet ik mn wifi versterkers weer resetten etc etc. Het helpt allemaal niets. Zijn hier nog meer mensen die de laatste paar dagen zoveel gezeik hebben met KPN? Dan weet ik of het eventueel aan de modem zelf ligt.
Een enkele keer wel problemen met de wifi. Vorige week een hele dag zonder gezeten. Verder weinig problemen eigenlijk.
Gisteren en vandaag was de wifi hier af en toe ineens weg om binnen dan 10 seconden tot een minuut weer aan te gaan. Wij hebben geen kpn, maar wel tmobile wat weer gebruikt maakt van het netwerk van kpn.
Ik heb maaaaaanden getobt met mijn wifi thuis.. Was er op een bepaald moment echt mega gefrustreerd van, kon mijn werk niet normaal doen, kon geen enkele app op mijn telefoon meer gebruiken, geen tv meer kijken etc. etc. Uiteindelijk van een dame bij KPN de instructie gekregen om in te loggen in het menu van mijn modem, en er op die manier achter gekomen dat alle apparatuur van mijn buurvrouw (fotograaf, dus nogal wat) over mijn wifi draaide.. Maar goed, nu eindelijk opgelost dus Heb jij al ingelogd op je modem? Want ook de channel van de wifi wijzigen kan echt goed helpen.
Hier ooit meegemaakt na werkzaamheden in de straat ( kabel stuk ) we kregen een hele nieuwe kabel. Nog te horen gekregen dat het een dure grap was en dat de rekening naar het grondwerk bedrijf ging.
Ik heb wel vaker problemen gehad met KPN.. Dus dit verbaasd me niet.. ik zou graag overstappen maar ivm systeem wat wij gebruiken kunnen we alleen gebruik maken van KPN helaas.. ik heb overigens het stotteren vorige week ook gehad.. ik heb de internetkabel vervangen en toen was het voorbij!
Hier geen problemen met Kpn afgelopen week. Wij hadden voorheen ziggo, maar nu glasvezel via kpn en dat bevalt veel beter.
Tijdje terug ook gehad We hadden alles via draadloos nu heeft man alles bedraad en hebben we er geen last meer van
Nee helemaal geen problemen mee op het moment. Wij hadden juist dat ene jaar dat wij ooit bij Ziggo zaten altijd ellende. We zijn weer terug gegaan naar KPN. En als we al eens iets hebben dan wordt het altijd vlot verholpen. Ik zou blijven bellen zolang er problemen zijn, ze zoeken maar net zolang tot het is opgelost toch? Je betaald niet voor stotterend beeld.of slechte WiFi.