Ik zoek een heel simpele app, waarmee ik zelf categoriën kan maken en in kan vullen wat ik heb uitgegeven in die categorie. Eigenlijk zoals vroeger een kasboekje, dus zonder al teveel poeha. Ik wil niet dat die gekoppeld is aan een bankapp ofzo. Eigenlijk het liefst zo simpel mogelijk. Wie gebruikt zoiets en kan er 1 aanraden?
Ik gebruik een spreadsheet app, dus geen speciale app. Daar zit ik gewoon alles in wat eruit gaat en dan zie ik ook automatisch wat er overblijft.
Ik wil graag wel in 1 oogopslag kunnen zien hoeveel ik per categorie heb uitgegeven. Kan dat daarmee ook?
Ik heb de grip app. Is wel gekoppeld aan mijn bankrekening en je kunt niet zelf categorieen maken (wel ruime keuze en lerend systeem)
Excel! Ik houd daar alles in bij. Heerlijk overzichtelijk. Maar eerlijk zijnde klopt het bedrag niet meer door onverwachte rekening. Het is zo fijn. Ik kan niet zonder!
Ik gebruik de app budgetbeheerder, geld tracker. Je kan zelf categorieen toevoegen incl kleurtjes. Ik vind het heel overzichtelijk en prettig werken. Het is wel altijd een aardig klusje dus ben niet altijd even punctueel. Wanneer ik merk dat mijn geld sneller wegfladdert dan ik zou willen, pak ik de invoer weer op en heb zo snel weer grip op mijn uitgaven.
Bij de rabobank app staat ook op categorie uitgesplitst wat je per maand uitgeeft. Deze gebruik ik. Betaald zo goed als niets meer contant
Onhandige van mn bankapp is dat je niet ff snel kan kijken. Eerst inloggen en dan naar goede knopje. Ik wil geeoon een app openen en het dan meteen zien.
Maar als je het niet gekoppeld wil hebben aan je bankrekening heb je altijd wat meer werk, want dan zul je zelf items moeten toevoegen. Hier een excel, maar ik ben gek op cijfers en vind het dus heerlijk om mee bezig te zijn
O, maar dat vind ik niet erg. Ik wil juist zelf invoeren, zodat ik em telkens bewust ben dat ik iets uitgeef. Excel kan ik niks mee, weet niet hoe dat werkt, gebruik ik nooit.
Ik houd alles zelf bij in een excel documentje. 1 tab met onze inkomsten en vaste lasten. Van onze vaste lasten heb ik een grafiekje / taartdiagram zodat ik direct zie hoe groot een aandeel is qua vaste lasten in het totaal (als ik de tabel aanpas, dan verandert de diagram mee). Tab 2 is mijn 'huidige balans'. Ik zet elke x als we salaris krijgen een deel op de spaar als 'spaarpot' en 'vaste lasten'. Concreet betekent dit dat ik dus zaken als de hypotheek, leaseauto, kinderopvang, verzekeringen etc apart zet en tussentijds als ze afgeschreven zijn weer bijstort. Zo doe ik het al jaren en is super overzichtelijk!
Ja, dat doe ik nu, maar dan heb ik geen tussentijds overzicht wat ik tot dan toe heb uitgegeven aan elke categorie.