Waarschuwing glazen Dr brown flessen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Main2, Jan 9, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Main2

    Main2 Bekend lid

    Jan 15, 2022
    599
    551
    93
    Female
    Ik weet niet of wij gigantische pech hebben. Maar ik ben net, dag 10 na de bevalling met een peuter en baby naar de eerste hulp gereden nadat een glazen fles in de hand van mijn man kapot geknald is. Halve pink lag eraf.

    Ging om een glazen Dr brown fles brede hals die net 4 dagen in gebruik is. De commode was een slachtveld hier.
     
  2. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    Nov 16, 2018
    1,676
    2,387
    113
    Ik wilde typen wat vervelend voor je man, gelukkig is de kleine ongedeerd (ga ik vanuit omdat het niet tijdens het voeden was) maar dat vind ik nog te zacht uitgedrukt. Hopelijk kunnen ze het goed hechten en maak hier ook vooral een klacht van zodat ze een terugroepactie kunnen doen want dit zou niet moeten gebeuren.
     
  3. Main2

    Main2 Bekend lid

    Jan 15, 2022
    599
    551
    93
    Female
    Baby was gelukkig uit de buurt. Fles was ook maar 3 dagen oud. Echt waanzin. En de klantenservice zegt 'wat vervelend' en of we een nieuwe fles willen. Haha nee. Zo vreemd.
     
  4. evaleana

    evaleana VIP lid

    Nov 2, 2021
    5,009
    6,733
    113
    Bizar! Veel sterkte voor je man, hopelijk geneest het goed!
     
  5. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    Nov 16, 2018
    1,676
    2,387
    113
    Gelukkig dat de baby niet in de buurt was. En dat zou toch echt nog een staartje moeten krijgen denk ik hoe de klantenservice reageert. Het is ernstig letsel! Weet alleen niet goed waar dat gemeld zou moeten worden maar een berich via social media inclusief de slappe reactie van de klantenservice zou wel meer effect hebben. Niet iets waar je mee bezig wil zijn in de kraamtijd natuurlijk maar ben hier plaatsvervangend boos over.
     
    Lvs88 likes this.
  6. Sookie90

    Sookie90 Actief lid

    Dec 21, 2022
    341
    266
    63
    Female
    Zo, wat naar zeg! En wat een vreemde reactie van de klantenservice.
    Ik zou zo niet weten waar je het zou kunnen melden, maar mocht ik nog een kindje krijgen dan koop ik die flessen iig niet! Dus bedankt voor de waarschuwing.
    Heel veel beterschap voor je man.
     
  7. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    Apr 26, 2016
    5,490
    6,111
    113
    Female
    Wat een rare reactie van de klantenservice joh ‘wat vervelend’ is slecht uitgedrukt. Heel eng idee. Wij hebben hier ook de glazen flessen gehad. Gelukkig nooit gebarsten. Eng idee zeg..
     
    Lvs88 likes this.
  8. Catou

    Catou Fanatiek lid

    Oct 11, 2013
    3,692
    1,862
    113
    Wat eng! Beterschap voor je man! Gelukkig was de baby niet in de buurt, maar wat eng.
    Heb je een idee hoe het kwam? Heel heet water en daarna koud water erin?
    Of gewoon zo maar ineens?
     
  9. ZoeteAardbei

    ZoeteAardbei Bekend lid

    May 13, 2022
    766
    1,112
    93
    Female
    Jeetje wat heftig zeg. En die reactie vind ik echt belachelijk, in Amerika had je er wel wat nullen voor achter de komma kunnen eiseno_O
    Gelukkig is de kleine oké, veel sterkte en beterschap voor je man en de schrik bij jullie allen natuurlijk!
     
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Staff Member

    Feb 11, 2005
    16,288
    2,985
    113
    Main2, SAARC and Sookie90 like this.
  11. Main2

    Main2 Bekend lid

    Jan 15, 2022
    599
    551
    93
    Female

Share This Page