Vreemd verhaal. Hier was ook de optie om een abonnement te nemen, maar was het niet verplicht. Kon ook alleen voor een aansluiting kiezen.
Schoonouders hebben dit een paar jaargeleden gedaan met delta. Hebben zeker 2 maanden geen tot slecht internet gehad. Konden niet via een vaste lijn bellen. En de klantenservice ook niet of amper bereiken. Dit is al wel 2 jaar geleden dus nu mogelijk beter. Maar ze waren over die overgang heel ontevreden. Ondertussen werkt alles wel naar behoren.
Wij hebben glasvezel van delta fiber maar niet gekozen voor delta vanwege wat je al hebt gelezen. Wij konden nog uit 3 of 4 andere kiezen en hebben nu internet van helden van nu. Werkt eigenlijk altijd en zijn goed bereikbaar!
hier waren ze ook bezig. In de eerste instantie was het gratis aanleggen. Zonder abbo. Maar in de laatste fase was het aanleggen gratis maar zat t abbo er dan wel aan vast. Dus dat was nadat er al 100 keer post over was geweest zeg maar.
Dat is wel gek, wij hebben de info over abonnementen ook gekregen maar niet dat t verplicht is. Heb nog niemand gehoord waar een abonnement verplicht was.
Ja, zo ging het hier dus ook. Hebben' t uiteindelijk niet gedaan. Als we ooit id toekomst glasvezel willen, zullen er vast meer aanbieders zijn (en goedkoper. En anders betalen we ervoor) We zijn tevreden met wat we nu hebben en bij Delta is het maar weer afwachten.. ..