We hebben onze keuken laten wrappen door een goed aangeschreven (dus ook duur) bedrijf. Dit omdat ze 5 jaar garantie geven. Binnen een maand zagen we de volgende beschadiging. Alleen deze valt niet onder de garantie, omdat het gebruikersschade is. Ik ben het hier niet mee eens, want wij zijn er met niks scherps langs geweest en de kinderen mogen ook niet met karren of loopauto's door het huis. Het is een vreemde plek waar we sowieso nooit aan komen of langs gaan. Zoals je ziet, zit het 'flapje' er nog aan en kan het er dus ook al in gezeten hebben en later pas zichtbaar geworden. Inmiddels zijn we al een paar maanden verder, maar ik vind het gewoon niet redelijk dat ik hier een paar honderd euro voor moet betalen. Wat vinden jullie? Zeur ik? Ze bieden het aan als krasvast en deze beschadiging had ik dus ook haast niet kunnen toebrengen met normaal gebruik. Maarja dat wordt natuurlijk mijn woord tegenover dat van hun. Hoe dit aan te pakken?
Het ziet er wel naar uit alsof het beschadigd is geraakt door stoten. Garantie bedoelen ze mee dat de folie los gaat laten of dat er scheuren in komen. Krasvast bestaat niet: zelfs diamant is te beschadigen. Ze bedoelen ermee dat als je er met bijv een ring tegenaan komt, er niet direct een kras te zien is. Enig idee wanneer en hoe het heeft kunnen ontstaan?
Nee geen idee, het is de onderkant van het kastje, dus voor hetzelfde geld hebben ze het zelf met het afsnijden van de folie geraakt. Wij komen daar nooit met onze handen en voor bijvoorbeeld de stofzuiger is het weer te hoog. Daarom is het voor mij ook niet logisch dat het door ons komt.
Dit is een hele moeilijke Het is hier woord tegen woord en je kan niet zwart op wit bewijzen (langs beide kanten) hoe dit ontstaan is. Het valt wel nog te herstellen dan? Hoeveel kost het juist? Vraag eventueel voor een gulden middenweg
Dat snap ik ook hoor. Het is van beide kanten niet te bewijzen, maar wel al binnen een maand zichtbaar geworden. Het zou ruim 200 euro kosten en als ik het had beschadigd had ik het zonder problemen betaald. Alleen wat ik zeg, het is een plek waar we eigenlijk niet bij komen. Precies onderaan.
Ik denk ook dat een gulden middenweg het hoogst haalbare is eigenlijk mits ze daarvoor open staan. Het is duidelijk gebruikersschade lijkt mij (iets ertegen gestoten of geschaafd), maar de vraag is wie het dan veroorzaakt heeft en dus woord tegen woord.
ik kan uit de foto natuurlijk niet opmaken waar de beschadiging ergens zich bevind Aangezien je kids hebt, kan het helaas heel snel gebeurd zijn en die herinneren het zich vaak niet Vraag of ze bereid zijn voor een gulden middenweg Als ze hardnekkig weigeren kan je altijd een slechte review schrijven, ligt vaak heel gevoelig
Helaas is het in dit geval (juridisch) niet woord tegen woord. Na de oplevering van het wrappen ben je als klant akkoord gegaan met het resultaat en heb je er waarschijnlijk ook voor getekend dat op dat moment alles in orde was. Dus het bedrijf hoeft hier in principe niks mee, zelfs geen gulden middenweg omdat het niet onder de krasvast garantie valt maar gebruikersschade. Je kan alleen maar hopen op coulance Het ziet er voor mij ook echt uit alsof er iets langsgeschaafd heeft, kan bijvoorbeeld een rits van een schoen of broekspijp zijn geweest, een speelgoedauto met scherpe randjes, maar dat valt toch niet meer te achterhalen. Ik zou in hetzelfde geval mijn verlies nemen en het zelf proberen te herstellen, tenzij je je er gruwelijk aan ergert, dan opnieuw laten doen.
Ik vermoed dat er al een beschadiging zat en dit nog niet zichtbaar was en dat het door het gebruik los is gekomen. Wij hebben nu zoiets met onze nieuwe vloer ( wel zelf gelegd) daar zit nu onder de eettafel een beschadiging. Ik denk bij het leggen al een zwakke plek en nu bij gebruik wordt het zichtbaar. Wij laten het verder zo want is niet zichtbaar maar dat folie bij een keuken wat loslaat wordt al snel erger. Ik zou een gulden middenweg proberen te zoeken. Wel vervelend. Succes!
Maar dat is chantage. Als je mijn schade niet vergoed dan schrijf ik een slechte beoordeling. Terwijl helemaal niet zeker is dat het de schuld is van het bedrijf. Vervelend TS, ik snap dat je er van baalt. Ik denk alleen niet dat het bedrijf dit voor je gaat oplossen. Het kan natuurlijk ook best mogelijk zijn dat 1 van de kinderen dit per ongeluk heeft veroorzaakt zonder dat je het weet. Dus ik begrijp wel dat het bedrijf hier niets aan wil doen. Neemt niet weg dat het voor jou natuurlijk wel heel vervelend is.
Kan je dat niet gewoon met wat lijm weer netjes vastplakken. Als het aan de onderkant is valt het toch niet echt op.
Ik dacht dat je bedoelde dat je dan een slechte recensie wilde schrijven als ze je schade niet wilde vergoeden, om het zo toch voor elkaar te krijgen. Omdat je schreef dat het gevoelig lag. Maar dan heb ik je verkeerd begrepen.