Digitaal werken

Discussion in 'De lounge' started by Vivalaes, May 31, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vivalaes

    Vivalaes Lid

    Apr 24, 2023
    18
    2
    3
    Female
    Ik start morgen in een nieuwe functie en ben op zoek naar een handige manier om digitaal aantekeningen te maken en een to do list bij te houden. Welk programma? Of een handige manier in Outlook/ Word/ Excel? Voorheen liep ik nog met m’n notitie blok rond, maar daar wil ik vanaf. Hebben jullie tips?
     
  2. Gloveforever

    Gloveforever Actief lid

    Nov 21, 2022
    186
    230
    43
    Female
    One Note! Veel succes morgen en gefeliciteerd met je nieuwe baan!
     
  3. Adje

    Adje VIP lid

    Aug 21, 2015
    16,303
    25,766
    113
    One note inderdaad!
    Kan je op een laptop of computer gebruiken,
    Maar ook dmv een app op een iphone/ipad, en ik neem ook aan op android. En dan synchroniseert het, dus werkt echt heel fijn.
     
  4. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    Jan 23, 2014
    1,170
    1,340
    113
    Wij gebruiken Microsoft To Do en ik vind het fijner dan One Note. Het werkt net wat makkelijker.
     
  5. Feye

    Feye VIP lid

    Nov 26, 2013
    6,487
    3,940
    113
    Female
    Een aantal collega's van mij zijn onwijs fan van de remarkable: https://remarkable.com

    Ik zelf maak gewoon een to do lijstje in outlook.
     
  6. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    Jul 28, 2010
    8,029
    6,778
    113
    zuid-holland zuid
    Ik zou even vragen wat je nieuwe collega’s gebruiken. Als je een laptop van de zaak krijgt mag je daar waarschijnlijk niet zomaar alles op installeren.
     
    Dubbelgeluk, Sado and Vero0504 like this.
  7. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    Nov 17, 2016
    19,050
    15,073
    113
    En vergadering notuleren via Teams <3 al maak ik dan alsnog aantekeningen maar ik vertrouw geen enkel systeem. (Ben niet voor niks tester :roflmao:)
     
  8. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    Sep 27, 2014
    3,647
    1,252
    113
    randstad
    To do lijst doe ik in outlook. Aantekeningen schrijf ik het liefst op m'n uitwisbare kladblok en daar maak ik indien nodig een foto van
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    May 18, 2013
    13,230
    12,241
    113
    Dit inderdaad. Hier kan ik echt niet zelf met software aankomen. Succes met je nieuwe functie!
     
  10. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    Nov 3, 2009
    7,276
    6,744
    113
    Ik vind vergaderen met laptop dus helemaal niets. Iedereen zit achter scherm, je mist daardoor echt interactie. Je ziet ook dat collega's tussendoor iets anders gaan doen.
     

Share This Page