De filterfunctie doet het niet bij mij. Hij laat nu alleen items tot maat 50 zien.. heb die al gedeselecteerd, maar hij laat nog steeds niets groter zien. Ik zocht broeken. Hebben meer hier last van?
Bij jou ook geen verdere actie meer? Bij 1 artikel staat er nu dat het vertraagd is, bij de andere niet. Vraag me af of ik ze beide nog ga krijgen?
Nee, er gebeurd helemaal niks. Ik vind het best wel irritant eigenlijk. Het is ook zo raar. Woensdag heeft mijn dochter het ingeleverd bij het punt, zo rond half 11. En in de track en trace staat dat het een half uur later is opgehaald vanaf dat punt. Toen dacht ik nog: dat gaat lekker snel! Maar helaas gebeurde er daarna niks meer. Ook geen melding dat het aangekomen is op een distributiepunt ofzo. Ik wacht maar geduldig af. We kunnen denk ik weinig meer doen
Zou het door die actie komen? Er staat op de site alleen dat het druk is maar pakketjes wel Gewoon optijd zijn. Ik heb dit nu bij 2 pakketjes die toevallig allebei in de actie zijn gekocht. Heb dpd gebeld maar daar wordt je ook niet wijzer van, die zegt dat ie er gelijk werk van gaat maken en doorsturen. Tja, en dan? Gebeurd natuurlijk niks mee.
Het zou best kunnen dat het door die actie komt. Het is net op de overgang naar een nieuw seizoen, dan zijn er sowieso al veel mensen op zoek naar nieuwe kleding. En dan zo goedkoop kunnen verzenden... Ik heb nog geen contact gezocht met dpd. Van de koper heb ik ook nog niks gehoord. Tja wat kun je ermee?
Mijn pakket heeft drie weken in brussel gelegen… echt raar. Maar wel aangekomen ondertussen. En super blij mee!
Mijn dochter probeert via vinted een broek te verkopen en een koper geeft aan dat ze haar e-mailadres nodig heeft om de betaling te verifieren. Dit zou nieuw zijn. Iemand daar bekend mee?
Had ook 2 pakketjes via DPD. De één is 4 september bij het inleverpunt ingeleverd, om 14.30u. Om 15.35u kreeg ik bericht dat ik het kon ophalen .... bij datzelfde DPD-punt. Heb nog gebeld naar het DPD-punt of mijn pakket daar nog lag, maar ze wilden niet kijken. Uiteindelijk is het 11 september opgehaald (ik vermoed om retour te gaan, maar dat ze toen ontdekten dat het verkeerd was neergelegd) bij het inleverpunt en kon ik het dinsdag 12 september ophalen bij mijn eigen DPD-punt. Met het andere pakket ging alles goed.
Wat een puinhoop maken ze ervan zeg. Had gister naar het punt gebeld hier in de buurt waar ik het op zou moeten halen, of het er toevallig misschien gewoon lag, maar helaas. Maar die zei wel dat hij vorige week dinsdag alleen al 100! Pakketjes had van Vinted, door die actie. Daar is hij eigenlijk gewoon te klein voor, maar ja..
Hier ging ook van alles mis met een DPD pakketje. Ik had vorige week besteld via Vinted en bezorging met DPD middels de 0,99 ct actie. Verkoopster had de 7e alles keurig verstuurd, alleen zag ik dit niet in Vinted. Het was dat ik een berichtje van haar had gekregen of ik het pakketje al ontvangen had. Maar in Vinted stond de status nog steeds op dat het pakketje nog niet verstuurd werd. Gisteren is door Vinted de koop teruggedraaid omdat de verzendtijd verstreken was, maar in de loop van de middag kreeg ik wel een mail van DPD dat binnen 1-2 dagen het pakket beschikbaar zou zijn bij mijn afhaalpunt. En dat was ook zo, want deze is vanmorgen aangekomen en ik heb het zojuist opgehaald. Verkoopster probeert het nu via Vinted op te lossen dat de terugbetaling teruggedraaid wordt en anders lossen we het onderling wel op. Ze is op diezelfde dag meerdere pakketten 'verloren' door DPD. Je moet het wel hebben van betrouwbare kopers, want er zullen genoeg zijn die er een slaatje uit slaan.
Ik ben nieuw in het topic hier Aankopen via Vinted gaan tot nu toe altijd goed. Nu wil ik ook graag dingen verkopen. Vandaag voor de eerste keer items op Vinted gezet en ik heb al wat dingen verkocht en meerdere mensen die een bundel hebben gemaakt met dezelfde items. Het lukt me niet om items op gereserveerd te zetten, ik krijg dan de melding dat er iets fout gaat. Wat doe ik verkeerd? Hoe kan ik items reserveren zodat anderen er geen bundel meer van kunnen maken?
Ik zou dat niet doen. Maar gewoon verkopen aan de eerste die hem heeft. Je zou dat in de app wel even kunnen melden.
dit had ze denk ik wel kunnen voorkomen, door nadat je een melding krijgt dat je het moet verzenden op de knop ‘ik heb het al verzonden’ te drukken. Dan moet je handmatig de track en trace code invullen (bij Vinted staat die op het label), en dan had jij het pakketje ook sneller kunnen volgen waarschijnlijk.
inderdaad niet reserveren als er meerdere mensen meerdere items willen. Het gebeurt vaak genoeg dat mensen een bundel maken, jij het pakketformaat bevestigd en dat je er niks meer van hoort. Dus lekker verkopen aan de eerste die het betaald! Weg = pech.